This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-09-25
Ilmoituksen numero2023-137247
TED numero
OstajaorganisaatioValtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori (2574261-7 )
Vapaudenkatu 58
FI-40100 Jyväskylä
http://www.valtori.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö päätelaite- ja käyttäjätukipalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/93135/notice/137247/overview
Originaali JSON tietue137247.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, eikä sen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Kyseessä on markkinakartoitus ja esiselvitykseen liittyvä tietopyyntö mahdollisille toimittajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia ratkaisuja ja saada kattavasti niitä koskevaa tietoa, että valmisteilla oleva kilpailutus voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle eikä vaikuta tarjoajan asemaan siinä. Tietopyynnössä esitetyt seikat ovat alustavia ja saattavat muuttua hankinnan valmistelun edetessä. Tietopyynnössä saatua palautetta hyödynnetään mahdollisesti tarjouspyynnön valmistelussa. Tietopyynnön kohteena on Päätelaite- ja käyttäjätukipalvelut sisältäen konesaliympäristöstä (onprem) tuotettavat päätelaite- ja käyttäjätukipalvelut. Päätelaitteita ovat työasema- ja mobiilipäätelaitteet sekä tabletit. Työasemapalvelu käsittää tiedosto- ja verkkolevypalvelut sekä tulostuspalvelun ja niiden ylläpidon. Päätelaitteet ja tulostuslaitteet eivät sisälly hankintaan. Käyttäjätuki sisältää asiakastuki- ja aluepalvelun. Asiakastuen yhteydenottokanavat ovat puhelin, sähköposti, chat ja itsepalveluportaali. Asiakastuen palveluaika tulee olla laajennettavissa ympärivuorokautiseksi kaikkina vuoden päivinä. Aluepalvelu tukee käyttäjiä asiakkaan toimitiloissa. Asiakastuki on saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Hankinnan ennakoitu laajuus on Päätelaitepalvelu: 18 000 päätelaitetta. Käyttäjätukipalvelu vuodessa - Aluepalvelu kontaktimäärä 11 000 kpl - Asiakastuki kontaktimäärä 105 000 kpl Pyydämme potentiaalisia tarjoajia ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun vastaamalla tähän tietopyyntöön Tarjouspalvelussa määräaikaan mennessä. Markkinavuoropuhelu jakautuu kahteen vaiheeseen: 1. Hankinta-asiakirjojen kommentointi: hankinta-asiakirjat sekä kommentointiohjeet lähetetään markkinavuoropuheluun osallistujille sähköisesti viikon 41 loppuun mennessä. 2. Toimittajatapaamiset: käydään läpi toimittajan ratkaisua sekä avoimia hankinnan kohdetta koskevia kysymyksiä. Tapaamiset pidetään viikoilla 44 ja 45. Varaamme oikeuden esittää lisäkysymyksiä toimittajille, mikäli se koetaan tarpeelliseksi kilpailutuksen edistämisen kannalta. Mahdolliset lisäkysymykset esitetään markkinavuoropuheluun osallistuneille sähköisesti. Hankintayksikkö valitsee markkinavuoropuheluun enintään 5 potentiaalista tarjoajaa, joilla on kyvykkyyttä tuottaa hankinnan kohteen mukaista palvelua sen suunnitellussa laajuudessa. Potentiaalisten tarjoajien kyvykkyyttä arvioidaan jäljempänä tässä tietopyynnössä esitettyihin kysymyksiin annettujen vastausten perusteella. Markkinavuoropuheluun valituille toimittajille lähetetään kutsu tapaamiseen viikon 40 loppuun mennessä. Tietopyyntöön vastanneille tai markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta, eikä markkinavuoropuheluun osallistumisesta aiheutuvista kustannuksista. Toimittajien antamat tiedot käsitellään luottamuksellisesti.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutHelp desk -palvelut ja tukipalvelut (72253000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset