This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-01-20
Ilmoituksen numero2021-062651
TED numero
OstajaorganisaatioInarin kunta (0190758-7 )
Piiskuntie 2
FI-99800 Ivalo
http://www.inari.fi
Hankinnan otsikkotiedotGolden Route of Lapland -hankkeen asiantuntijapalvelujen hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/46293/notice/62651/overview
Originaali JSON tietue62651.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankkeen tarkoituksena on uuden tuotteen ja yritysten välisen tiiviin yhteistyön kautta luoda uutta kestävää matkailua Pohjois-Lappiin, saada alueen yrittäjille enemmän ympärivuotista myyntiä, auttaa mukana olevia yrityksiä kehittämään toimintaansa ja kilpailukykyään, kehittää saamelaismatkailun vastuullista tuotteistamista sekä vahvistaa Pohjois-Lappia aitona ja kestävän kehityksen kohteena. Hankkeen kohderyhmänä ovat sekä kotimaiset että kansainväliset matkatoimistot, matkanjärjestäjät ja incoming-agentit. Toimenpiteiden saavuttamiseksi hankkeessa tullaan asiantuntijan johdolla kehittämään kiertomatkailutuote, joka tapahtuu yhteisten työpajojen avulla, yritysten itsenäisellä työskentelyllä sekä hankkeen asiantuntijan ohjauksella. Tuotteistamisprosessin aikana tehdään tutustumismatka, jonka tarkoituksena on tutustua johonkin tunnettuun kiertomatkatuotteeseen. Tuotetta markkinoidaan hankkeen aikana digitaalisissa kanavissa, kotimaisilla ja ulkomaisilla matkamessuilla sekä hankkeen asiantuntijan itsenäisesti tekemällä myyntimatkalla ulkomaille. Työpajojen lisäksi hankkeen asiantuntija tekee yrityskohtaista konsultointia hankkeessa mukana olevien yritysten kanssa. Pyydämme tarjoamaan seuraavia palveluja: 1. Tuotteistamisprosessin johtaminen Palvelun tarjoaja johtaa tuotteistamisprosessia ja vie sitä eteenpäin. Tuotteistaminen tehdään yhdessä hankkeessa mukana olevien yritysten kanssa hankesuunnitelman mukaisesti. 2. Yhdeksän työpajaa Hankkeen aikana järjestetään 9 työpajaa, joissa käydään läpi hankkeen edistyminen, kehitetään yhteistä tuotetta sekä toteutetaan seurantaa tehdyistä toimenpiteistä. Työpajoihin osallistuvat hankkeessa mukana olevat yritykset. Työpajojen avulla edesautetaan myös yrittäjien välistä verkostoitumista. Palvelun tarjoajan tehtävänä on fasilitoida työpajat. Työpajat suunnitellaan lähtökohtaisesti lähitoteutuksena, mutta suunnittelussa on otettava huomioon mahdolliset koronarajoitukset. 3. Markkinointisuunnitelman tekeminen ja toteutus Palvelun tarjoajan tulee tehdä yhteistyössä hankeyritysten kanssa tuotteelle markkinointisuunnitelma hankesuunnitelmaa mukaillen. Tuotetta markkinoidaan digitaalisissa kanavissa, sille suunnitellaan nettisivut ja tehdään kolme erilaista myynti-/markkinointimatkaa: myyntimatka ulkomaille, yksi matka kotimaan matkamessuille ja yksi matka ulkomaan matkamessuille. Matkojen sisältö ja suunnittelu tehdään yhdessä hankeyritysten kanssa, mutta palvelun tarjoaja vastaa matkan käytännön järjestelyistä ja toteuttamisista yksin. 4. Tutustumismatkan suunnittelu ja toteutus Hankkeen aikana tullaan tekemään tutustumismatka ulkomaille vastaavan kaltaiselle, hyvin tuotteistetulle kiertomatkalle. Matkan tarkoituksena on saada ideoita, miten menestyvä kiertomatkatuote toimii ja mitä tuotteen suunnittelussa tulisi ottaa huomioon. Tarjoaja vastaa matkan suunnittelusta ja käytännön järjestelyistä. 5. Yrityskohtainen konsultointi Palvelun tarjoaja tarjoaa hankeyrityksille myös yrityskohtaista konsultointia. Hankkeessa mukana olevat yritykset saavat yksilöllistä apua palveluidensa ja konseptinsa kehittämiseen, jotta he saisivat hankkeesta maksimaalisen hyödyn myös hankeajan jälkeen. Tavoitteena näissä yrityskohtaisissa toimenpiteissä on auttaa yrityksiä kehittämään myyntikanaviaan, markkinointiaan, tuotteistamista sekä liiketoiminnan sopeuttamista koronatilanteeseen. Näillä toimenpiteillä tuetaan yrityksessä tapahtuvaa yhteisen matkailutuotteen myyntiä ja markkinointia ja siten varmistetaan, että jokaisella yrityksellä on siihen tarvittavat edellytykset. Noin puolet konsultointikerroista hoidetaan lähitapaamisina ja puolet etänä. 6.Säännöllinen yhteydenpito hankkeen hallinnoijaan Hankkeen hallinnoija vastaa hankkeen hallinnollisista tehtävistä ja hankkeen raportoinnista. Tämä edellyttää hyvää yhteistyötä hankkeen hallinnoijan ja palvelun tarjoajan välillä. Tarjoajan tulee antaa hankkeen hallinnoijalle kaikki tieto, mitä hallinnollisista tehtävistä suoriutumiseen vaaditaan.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääYritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikkaInarin kunta, Ivalo