This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-03-17
Ilmoituksen numero2021-067837
TED numero2021/S 056-141452
OstajaorganisaatioHAUS kehittämiskeskus Oy (1778388-1 )
Yliopistonkatu 5, 5.krs
FI-00100 Helsinki
http://www.haus.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietojärjestelmäkokonaisuus asiakas- ja koulutushallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tukemiseksi
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/49788/notice/67837/overview
Originaali JSON tietue67837.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHAUS kehittämiskeskus Oy työllistää 40 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2020 oli 8,5 milj. euroa. Pääliiketoiminta koostuu kotimaan osaamisen kehittämispalveluista, HAUS Collegesta ja kansainvälisestä projektitoiminnasta. HAUS kehittämiskeskus Oy järjestää vuosittain n. 400 koulutustilaisuutta, joissa on n. 8000 osallistujaa. eOppiva verkkokoulutusympäristöön on rekisteröitynyt n. 50000 käyttäjää. HAUS kehittämiskeskuksen toteuttamat osaamisen kehittämispalvelut koostuvat avoimista lyhytkestoisista koulutuksista, avoimista pitkistä koulutusohjelmista, organisaatiokohtaisista koulutuksista ja valmennuksista, jotka räätälöidään loppuasiakkaan toiveiden mukaan, ammattitutkinnoista, konsultoinnista sekä eOppiva verkkokoulutusympäristöstä. Koulutuksia toteutetaan sekä lähi- että etätoteutuksina ja verkkokoulutuksena. HAUS Kehittämiskeskus Oy on hankkimassa järjestelmäkokonaisuutta, jonka käyttäjinä toimivat pääsääntöisesti HAUSin omat asiantuntijat (n. 40 henkilöä), mutta tavoitteena on järjestelmäkokonaisuuden avulla toteuttaa sähköisiä palveluja myös HAUSin asiakkaille (koulutuksiin osallistujat ja asiakasorganisaatioiden kehittämisestä vastaavat henkilöt) (n. 2000 henkilöä/vuosi ja asiakasrekisterissä n. 28000 henkilöä) ja kumppaneille (n. 500 henkilöä). Tavoitteena on hankkia järjestelmäkokonaisuus, joka tarjoaisi tuen mahdollisimman kattavasti seuraaville liiketoiminnan prosesseille ja prosessien kyvykkyyksille: 1. Myynti (myyntiprosessin seuranta ja johtaminen, tarjouksien laatiminen ja säilytys, sopimuksien laatiminen ja säilytys, sähköiset allekirjoitukset, tilauskannan hallinta) 2. Markkinointi ja ulkoinen viestintä (verkkosivut, uutiskirjeen laatiminen ja lähettäminen, markkinointiautomaatio, asiakaspalvelu, integraatiot asiakkaiden koulutusjärjestelmiin ja –ympäristöihin) 3. Asiakkuuksien hallinta (asiakasrekisterin hallinta: henkilöitä n. 28000, asiakasorganisaatioita/asiakasnumeroita n. 2100, asiakkaiden yhteys-, laskutus- ja suoritetietojen hallinta, asiakkaiden itsepalveluportaalit) 4. Koulutusten laatiminen ja hallinta (koulutuskuvauksien laatiminen ja julkistaminen koulutuskalenteriin, koulutuskalenterin ylläpito, kouluttajien ja koulutustilojen hallinta) 5. Koulutuspalvelujen toimittamisen tukeminen (avoimet koulutukset, organisaatiokohtaiset koulutukset ja valmennukset, digitaaliset koulutukset, koulutus- ja valmennusprojektit) 6. Johtaminen ja tehtävien hallinta (projektien hallinta, töiden suunnittelu, etenemisen seuranta ja raportointi, liiketoiminnan ennustaminen) 7. Laskutus (laskutustiedon kerääminen, ylläpito ja valmistelu laskutusta varten, tiedon siirtäminen taloushallinnon järjestelmään) 8. Raportointi (liiketoiminnan ennuste, toteuman raportointi, ajantasainen seuranta dashboard-näkymässä) 9. Yhteinen käyttövaltuushallinta sovelluksille Ratkaisun toimittajaksi etsitään ensisijaisesti yhtä toimittajaa, joka vastaa järjestelmäkokonaisuuden toimittamisesta SaaS-palveluna. Palvelu sisältää: 1. Järjestelmäkokonaisuuden sovellukset HAUSin asiantuntijoiden käyttöön 2. Sovellusten ylläpidon ja kehittämisen 3. Uusien ominaisuuksien käyttöönoton tuen 4. Integraatioiden toteuttamisen uusiin, myöhemmin hankittaviin sovelluksiin tai ulkoisiin palveluihin 5. Palvelun käyttöön ja häiriöihin liittyvän palvelutuen ja vikatilanteiden korjauksen Lisäksi toimittajan vastuulla on toteuttaa, yhdessä HAUSin asiantuntijoiden kanssa, järjestelmäkokonaisuuden käyttöönottoprojekti. Projekti sisältää ainakin seuraavat kokonaisuudet: 1. Projektisuunnitelma yhteistyössä tilaajan kanssa 2. Sovellusten käyttömallien määrittely 3. Käyttömallien perusteella sovelluksiin tarvittavien konfigurointien, räätälöintien ja integraatioiden toteuttaminen 4. Kokonaisuuden testaaminen 5. Tiedon siirtäminen nykyisin käytössä olevista sovelluksista 6. Käyttäjäkoulutusten laatiminen ja toteuttaminen Alustava luonnos hankinnan kohteen kuvauksesta on luettavissa täältä: https://drive.google.com/file/d/1CslO--XSJL2vmbejcPIDoG8u8tHUBGmw/view
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutAsiakassuhteiden hoito-ohjelmatuotteet (48445000)
AluekoodiFI