This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-02-18
Ilmoituksen numero2021-065223
TED numero2021/S 037-093667
OstajaorganisaatioHelsingin seudun liikenne - kuntayhtymä (2274586-3 )
Opastinsilta 6A, PL 100
FI-00077 HSL
https://www.hsl.fi
Hankinnan otsikkotiedotMEDIATOIMISTOKILPAILUTUS HSL HELSINGIN SEUDUN LIIKENTEEN MARKKINOINTIKAMPANJOIDEN MEDIASUUNNITTELUSTA JA OSTAMISESTA
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen6 000 000 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/43981/notice/65223/overview
Originaali JSON tietue65223.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHSL:n perustehtävänä on kehittää ja tarjota sujuvia ja luotettavia liikkumisratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin Helsingin seudulla. HSL vastaa joukkoliikenteen markkinoinnista ja matkustajainformaatiosta HSL-alueella (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Kirkkonummi, Siuntio, Sipoo ja Tuusula). HSL:n markkinointiviestinnän tavoitteena on joukkoliikenteen käyttäjämäärien kasvattaminen sekä kävelyn ja pyöräilyn edistäminen. Vuonna 2021 on tärkeää saada palautettua ihmisten luottamus joukkoliikenteeseen ja kasvattaa lipputuloja koronan aiheuttamien tappioiden jäljiltä. HSL toteuttaa vuosittain yhden imagokampanjan ja 4–5 myyntikampanjaa. Kampanjoiden lisäksi tarvetta on myös jatkuvalle näkyvyydelle. Mediaostoihin on varattu noin 1,5 miljoona euroa vuodessa. HSL:n markkinointikampanjat ovat yleensä monikanavaisia. Toiminta-alueemme vuoksi mainonta on pääsääntöisesti alueellisesti kohdennettua. Vuonna 2020 HSL ottaa käyttöön viestintäratkaisun, joka mahdollista monikanavaisen asiakasviestinnän HSL:n omissa digitaalisissa viestintäkanavissa. Maksettu digitaalinen mainonta tulee suorien integraatioiden myötä olemaan yksi osa asiakastietojen perusteella toteutettavaa kohdennetun viestinnän kokonaisuutta. Haemme mediatoimistoa, jonka tiimin jäsenillä on strategisen mediasuunnittelun ja brändimainonnan osto-osaamisen lisäksi myös kohdennetun mainonnan erityisosaamista, asiakaspolkuymmärrystä, kokemusta asiakasrekisteriin kohdennetusta mainonnasta sekä teknistä osaamista liittyen mainonnan seurantapisteisiin, sovelluksen konversiopisteisiin ja evästeisiin. Asiakaspolulla tarkoitamme tässä yhteydessä kampanjakohtaista polkua, sisältäen mainonnan lisäksi kaikki vaiheet joita asiakas käy läpi mainonnan näkemisen ja lopullisen tavoitteen, kuten oston välillä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B