This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-06-18
Ilmoituksen numero2020-049413
TED numero2020/S 118-286820
OstajaorganisaatioEtelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri (0725937-3 )
Valto Käkelän katu 3
FI-53130 Lappeenranta
http://www.eksote.fi
Hankinnan otsikkotiedotEksoten mainostoimistopalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/37989/notice/49413/overview
Originaali JSON tietue49413.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinta koskee mainostoimistopalveluja, jotka on kuvattu tarkemmin liitteessä Palvelukuvaus. TARJOUKSEN LAADULLISTEN VERTAILUPERUSTEIDEN LIITTEET Toimittajan tulee toimittaa tarjouksen osana kaksi näytetyötä, jotka on kuvattu tarkemmin alla. Näytetöiden lisäksi toimittajan tulee toimittaa palvelun toteutukseen nimetyn yhteyshenkilön sekä muiden tiimin henkilöiden ansioluettelot, joista käy ilmi henkilöiden koulutus, osaaminen ja työkokemus. Lisäksi tarjoukseen tulee liittää referenssityöt tarjoajan toteuttamasta yhdestä (1) tiedon visualisointiin liittyvästä työstä ja yhdestä (1) osallistavasta somekampanjasta (yhteensä kaksi (2) referenssityötä). NÄYTETYÖ 1: Sisäisen viestinnän konseptisuunnitelma Tarjoukseen on liitettävä viestintäsuunnitelmaluonnos henkilöstön innostamiseksi organisaatiokulttuurin uudistamiseen. Eksotessa valmistellaan uutta strategiaa. Miten muutosviestinnällä voitaisiin innostaa henkilöstöä työkulttuurin uudistamiseen? Ihminen, yksinkertaisuus ja rohkeus - näillä toiminnan periaatteilla Eksote suuntaa palvelujaan, toimintojaan ja kehittämistään. Visionamme on toimintakykyisenä kotona, arjessa ja elämässä. Työnäytteessä tulee käydä ilmi suunnitelma, jolla innostetaan Eksoten 5000 työntekijän organisaatiota, jossa vallitsee osittain vahva hierarkia sekä verkostomainen yhteistyö: - viestintäkonsepti (viestisisältö / -sisällöt ja niiden esitystapaluonnos) - viestintäkanavat - aikataulutus Näytetyön pituus saa olla enintään 1 A4 tai 2 kpl PowerPoint-diaa. NÄYTETYÖ 2: Etelä-Karjalan keskussairaalan imagomainonta Tarjoukseen on liitettävä luonnos markkinointikampanjasta Etelä-Karjalan keskussairaalaan liittyen. Laajan päivystyksen sairaalan tulee täyttää tietyt potilasmäärätavoitteet, jotta se voi säilyttää laajan päivystyksen sairaalan statukseen kuuluvat monipuoliset palvelut. Tämä on tärkeä tekijä niin rekrytoinnin kuin myös Etelä-Karjalan veto- ja pitovoiman puolesta. Etelä-Karjalan keskussairaalassa kiinnitetään huomiota siihen, että potilaita hoitavat korkean tason ammattilaiset. Ystävällisyyttä, sekä potilaan ja ammattilaisen kohtaamista pidetään tärkeänä. Imagon vahvistamisen myötä erikoissairaanhoidon potilaat valitsevat tulla Etelä-Karjalan keskussairaalaan hoidettavaksi myös Etelä-Karjalan ulkopuolelta. Kampanjaluonnos koostuu markkinointiviestinnästä, mainostoimistopalveluista ja niihin liittyvistä tuotantoluonteisista asiantuntijapalveluista. Esimerkinomainen budjetti kampanjan toteutukseen on 20 000 euroa, sisältäen kaikki suunnittelu-, tuotanto- ja ostetun näkyvyyden kustannukset. Kampanja-aikana on syys-loka-marraskuu 2020. Näytetyön pituus saa olla enintään 1 A4 tai 2 kpl PowerPoint-diaa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C5