This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-002616
TED numero
OstajaorganisaatioJärvi-Saimaan Palvelut Oy (2567601-5 )
Kauppatie 1
FI-58700 Sulkava
http://www.jarvisaimaanpalvelut.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö: Tiedonhallinnan kehittäminen ICT-ratkaisulla
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/14256/notice/16288/overview
Originaali JSON tietue16288.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTietopyynnön tarkoituksena on käynnistää tekninen vuoropuhelu, jonka avulla kartoitetaan markkinoita ja valmistellaan mahdollista kilpailutusta. Tämä ilmoitus ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus, tarjouspyyntö tai kutsu neuvottelumenettelyyn, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Hankintayksikkö hyödyntää vuoropuhelussa esiin nousseita vastauksia ja ideoita tulevan hankinnan suunnittelussa. Tietopyyntö ei sido hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa tai käynnistämään kilpailutusprosessia. Tietopyyntö ei sido vuoropuheluun osallistuvia yrityksiä tarjouksen jättämiseen mahdollisessa tarjouskilpailussa eikä toisaalta vuoropuheluun osallistumatta jättäminen estä tarjouksen jättämistä mahdollisessa tarjouskilpailussa. Vuoropuhelu on kaksiosainen ja jokainen asiasta kiinnostunut toimija voi osallistua jompaankumpaan osioon tai molempiin osioihin. Vuoropuhelun osio 1: Keskustelutilaisuus Vuoropuhelun tehostamiseksi Järvi-Saimaan Palvelut Oy järjestää kaikille asiasta kiinnostuneille toimijoille yhteisen keskustelutilaisuuden 18.2.2019 klo 10-12 Sulkavalla kunnanvirastolla valtuustosalissa (Kunnanviraston 3. kerros, osoite Kauppatie 1, 58700 Sulkava). Tilaisuudessa mm. esitetään tarkemmin yhtiön tarpeita tiedonhallinnan kehittämiseksi, keskustellaan mahdollisista ratkaisuvaihtoehdoista sekä siitä, mitä mahdollisessa tarjouspyynnössä olisi huomioitava. Ilmoittautumiset tilaisuuteen osallistumiseksi 13.2.2019 mennessä sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Tilaisuuteen ei ole mahdollista osallistua etäkokousjärjestelmien (esim. skype) kautta. Tilaisuuteen osallistumisesta ei makseta korvausta. Vuoropuhelun osio 2: Kysymykset Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras ratkaisu, jolla tarve täytettäisiin? Pyydämme esittämään näkemyksiänne eri ratkaisuvaihtoehdoista. Jos ratkaisuvaihtoehtonne sisältää useita eri ohjelmistoja tai järjestelmiä, niin miten varmistatte helpon käytön sekä eheän ja yhtenäisen kokonaisuuden käyttäjän näkökulmasta? 2. Yksilöikää palvelunne ja voitte halutessanne liittää mahdolliset palvelukuvauksenne 3. Millaisella hinnoittelumallilla tarjoatte palveluita ja ratkaisua? 4. Millaisilla sopimusehdoilla tarjoatte palveluita? Voitte halutessanne liittää sopimusmallinne 5. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevan ratkaisun toteuttamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen ja ratkaisujen tuottamisesta 6. Miten ratkaisun suunnittelu ja käyttöönotto tulisi toteuttaa sekä paljonko se voisi viedä asiantuntijatyötä? 7. Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida Vastatkaa kysymyksiin lomakkeella, joka on tämän tietopyynnön liitteenä. Vastaukset tietopyynnön kysymyksiin pyydetään toimittamaan 1.3.2019 klo 16:00 mennessä. Mikäli vastauksenne sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia tai muuta salassa pidettävää tietoa, yksilöi ja merkitse salassa pidettävät kohdat selvästi. Vuoropuheluun osallistumisesta ja kysymyksiin vastaamisesta ei makseta korvausta. Kuvaus hankinnasta: Järvi-Saimaan Palvelut Oy:n tavoitteena on tiedonhallinnan kehittämisen kautta mm. • tehostaa prosessien- ja tiimien toimintaa (mm. prosessien automatisoinnilla ja työnkulkuja hyödyntämällä, tiedon saumattomalla jakamisella tiimeissä ja etäkokousten järjestämisellä) • kehittää strategiaan liittyen toimenpiteiden hallintaa sekä saavutettujen tulosten raportointia eri sidosryhmille • varmistaa dokumenttien ja muun tiedon tehokasta hallintaa (mm. luominen, versionhallinta, säilyttäminen ja jakelu) • kehittää tärkeille sidosryhmille tarkoitettua yleistä viestintää esim. toimintaan liittyvistä asioista (intra) • hallita erilaisia palautteita tehokkaammin järkevin työnkuluin (mm. erilaiset kyselyt ja palautteet) • rakentaa toimintajärjestelmä, joka on tarvittaessa sertifioitavissa ISO9001 standardin vaatimusten mukaisesti Yhtiö etsii ICT-ratkaisua, jolla em. tavoitteet saavutettaisiin mahdollisimman hyvin. Tarkempi kuvaus hankinnan tarpeesta on esitetty liitteessä. ICT-ratkaisun suunnittelemiseksi, toteuttamiseksi ja käyttöönottamiseksi yhtiö tarvitsee mahdollisesti myös asiantuntijapalvelua.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D1