This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-06-14
Ilmoituksen numero2023-131089
TED numero2023/S 116-362473
OstajaorganisaatioKeski-Suomen hyvinvointialue (3221318-2 )
Hoitajantie 1
FI-40620 Jyväskylä
http://www.hyvaks.fi
Hankinnan otsikkotiedotTilavaraus-järjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/89734/notice/131089/overview
Originaali JSON tietue131089.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKeski-Suomen hyvinvointialue (Hankintayksikkö) tuottaa jäsenkuntiensa tarvitsemia perusterveydenhuollon sekä erikoissairaanhoidon palveluja. Hankintayksikön asukasmäärä on ~ 273 000 ja Hyvaksin palveluksessa on tällä hetkellä ~ 12 000 työntekijää. Vastaanottotiloja Hankintayksikön alueella on kokonaisuudessaan ~1 200 kpl useissa eri yksiköissä. Hankintayksikössä on ollut käytössä D365 tilavarausratkaisu Sairaala NOVA:n erikoissairaanhoidon vastaanottopalveluissa. Kyseisestä ratkaisusta ollaan luopumassa ja nyt Hankintayksikkö kartoittaa tilavaraus-ratkaisua koko hyvinvointialueen tarpeisiin. Tällä markkinavuoropuhelulla Hankintayksikkö pyrkii kartoittamaan potentiaalisia korvaavia ratkaisuja käytöstä poistuvan järjestelmäratkaisun tilalle. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on saada kattavasti hankintaa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti. Tilavarausjärjestelmän tulisi soveltua sote- kentälle ja järjestelmätoimittajalta toivotaan kokemusta sote- toimialan toteutuksista. Järjestelmällä tulisi voida tehdä pidempiaikaista tilojen käytön suunnittelua ja tilavarauksia sekä reaaliaikaista tilojen kokonaishallintaa. Tilojen käytön seuraaminen edellyttää järjestelmältä raportointiominaisuuksia. Ratkaisun tulisi olla integroitavissa ilmoittautumisjärjestelmään. Tavoitteena on edetä markkinavuoropuhelun jälkeen hankintaan tavoitellen käyttöönottoa Q1-Q2/2024. Nykyinen D365-Tilavaraus-ratkaisu poistuu käytöstä Q2/2024 lopussa. Tämä on ennakkoilmoitus EU-kynnysarvon ylittävästä hankinnasta, jonka kohteena on Tilavaraus-järjestelmän hankinta. Tämä ei ole tarjouspyyntö, vaan ennakkoilmoitus mahdollisille hankinnasta kiinnostuneille tarjoajille. Tällä tietopyynnöllä kutsutaan toimittajia markkinavuoropuheluun hankintaan liittyvistä kysymyksistä. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti hankintaa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille toimittajille toimitetaan tarkentavia kysymyksiä ilmoittautumisajan jälkeen. Tätä sisältöä voidaan hyödyntää markkinavuoropuhelun seuraavan vaiheen suunnittelussa ja toteutuksessa. Markkinavuoropuhelua jatketaan tarvittaessa joko kaikkien ilmoittautuneiden tai osan ilmoittautuneista toimittajista kanssa elokuun 2023 aikana. Hankintayksikkö varaa itselleen oikeuden rajoittaa kuultavien määrää. Markkinavuoropuhelun sisältö, etenemissuunnitelma ja aikataulu ovat alustavaa ennakkotietoa. Markkinavuoropuhelun kieli on suomi poikkeuksena teknisen dokumentaation osuus dokumentaatiosta. Sen osalta voi kieli tarpeen mukaan olla englanti. Markkinavuoropuhelun eteneminen: A) Toimittajilta pyydetään toimitettavaksi seuraavia dokumentteja markkinavuoropuheluun ilmoittautumisen yhteydessä eli 26.6.2023 klo 8.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]: - Tilavarausratkaisun yleisesittely - Ratkaisun ylätason tekninen kuvaus - Referenssiesittely eriteltynä o sote-alan referenssit o mahdolliset referenssit muilta toimialoilta B) Markkinavuoropuhelun toimittajatapaamisiin valikoiduille toimittajille toimitetaan lisämateriaali kysymyksineen yhdessä aikatauluehdotusten kanssa. Lisämateriaalin ja aikatauluehdotuksen toimitus toimittajille on suunniteltu tapahtuvan ilmoittautumisajan jälkeen vk 26 aikana. Toimittajilta odotetaan: • Vastaus aikatauluehdotukseen mahdollisimman pian, mielellään vk 26 lopussa, lomakaudesta johtuen kuitenkin viimeistään vk 30 kuluessa. • Lisädokumentaation toimitus viimeistään vk 31 loppuun mennessä. Mahdolliset markkinavuoropuhelun jatkokeskustelut ja ratkaisujen esittelyt käydään elokuun 2023 aikana Jyväskylässä Sairaala NOVAn tiloissa. Markkinavuoropuheluun vastaaminen tai osallistuminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Vastaaminen tai markkinavuoropuheluun osallistuminen eivät myöskään vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa käsiteltyjä tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Materiaaleissa sekä keskusteluissa huomioidaan keskusteluihin osallistuvien tahojen liikesalaisuuksien suoja. Markkinavuoropuhelu ei velvoita Hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa markkinavuoropuhelussa kuvatulla tavalla ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta. Markkinavuoropuheluun vastanneille ei makseta korvausta markkinavuoropuheluun osallistumisesta.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset