This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-04-25
Ilmoituksen numero2023-126856
TED numero2023/S 084-259128
OstajaorganisaatioOy Apotti Ab (2699989-5 )
Valimotie 17-19
FI-00380 Helsinki
http://www.apotti.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö/Markkinavuoropuhelu: Työvuorosuunnittelun ja työajanseurannan työkalu, Oy Apotti Ab
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/86972/notice/126856/overview
Originaali JSON tietue126856.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausOy Apotti Ab on aikeissa kilpailuttaa itselleen toimintansa tueksi GDPR:n vaatimusten mukaisen työajanseurannan ja työvuorosuunnittelun työkalun hankinnan SaaS-palveluna. Hankinnan tavoitteena on saada toimiva ja luotettava työajanseuranta- ja työvuorosuunnittelujärjestelmä, joka palvelee AVAINTES:n työaikamuotoja, erityisesti jaksotyöaikaa ja toimistotyöaikaa. Hankittavan järjestelmän tulee täyttää työaikalain 32 §:ssa asetetut vaatimukset. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa markkinatoimijoiden kyvykkyyttä toimittaa alustavan palvelukatalogin mukaisia palveluita sekä kehittää valmisteilla olevaa tarjouspyyntömateriaalia paremmaksi toimittajien näkemysten avulla. Hankintayksikkö käy tarkemman markkinavuoropuhelun ilmoittautuneiden toimittajien kanssa. Materiaali toimitetaan ja markkinavuoropuhelu toteutetaan suomen kielellä. Hankinnan kohteena olevan palvelun tulisi sisältää seuraavat elementit (listauksen sisältö voi muuttua): 1) SSO-kirjautuminen 2) Käyttöoikeuksien määrittely eri rooleihin (ml. pääkäyttäjä) 3) Integraatiot (mm. HR-järjestelmä, palkkajärjestelmä) (HR-järjestelmäintegraation osalta hankintayksikön toiveena olisi, että poissaolotiedot siirtyvät automaattisesti HR-järjestelmästä ja näitä ei tarvitse erikseen kohdentaa.) 4) API rajapinta 5) Työsuhteen elinkaaren hallinta 6) Työsuhteen tietojen hallinta ml. päätös 7) Työajan raportointi 8) TES-tulkinta 9) Vuoro- ja tehtäväsuunnittelu (erityisesti jaksotyö) 10) Työajan kohdentaminen ja kirjaaminen tarkennettuna: Käytettävyys: • Helppo kirjaaminen. Kirjaaminen tulee olemaan nopeaa. • Kirjaamiskohteet voidaan tuoda suosikkeina käyttäjän yksikön ja tehtävän tai aikaisempien kirjaamisten pohjalta. Henkilö voi itse poistaa kohteita suosikkilistalta • Prosentuaalinen kirjaaminen ja tuntikirjaaminen molemmat mahdollisia tapoja kirjata tunteja • Työajan ja kohdennettujen tuntien tulisi olla aina samat ja järjestelmän tulisi ilmoittaa tai estää poikkevat kirjaukset • Ei aktiiviset kirjaamiskohteet voidaan piilottaa Vähintään kaksitasoinen kirjaamis-dimensiointi: a. projektitaso (esim. jatkokehitys, tuotehallinta,) b. sisältötaso (esim. testaus, määrittely, konfigurointi jne) • Hankintayksikön toiveena on, että projektitason ja sisältötason hallinnan (uusien kohteiden perustaminen ) voisi jakaa eri rooleille • Joillekin henkilöryhmille riittää vain yksi taso Raportointi • Kirjaamisdatan saa helposti siirrettyä ulos järjestelmästä • Järjestelmästä voi helposti katsoa esim. summatason raportteja eri kohteiden kirjauksista ja niiden osuudesta kokonaiskirjauksista Hankinnan kohteeseen liittyy alustava palvelukatalogi, joka voi muuttua: 1. Käyttöönottoprojekti 1a) Loppukäyttäjäkoulutus 2. Jatkuvat palvelut 2a. Käyttäjätuki (puhelin, tukiportaali) 2b. Tukiportaali / ohjepankki 2c. Etätukipalvelut 3. Täydentävät asiantuntijapalvelut 3a. Muut täydentävät asiantuntijapalvelut (muutos- ja kehitysprojektit) 4. Palvelunhallinta 4a. Yhteistyön organisointi 4b. Palvelu- ja SLA -raportointi 4c. Ympäristön ajantasainen dokumentointi
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikkaHelsinki

Sopimukset