This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-12-31
Ilmoituksen numero2021-089554
TED numero2022/S 003-004327
OstajaorganisaatioJyväskylän kaupunki (0174666-4 )
Kilpisenkatu 1
FI-40100 Jyväskylä
https://www.jyvaskyla.fi/
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ: Toimistokalusteet
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/63140/notice/89554/overview
Originaali JSON tietue89554.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / INFOTILAISUUTEEN Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun/infotilaisuuteen. Ilmoituksessa mainitut hankintamenettelyä, määräaikoja, valintaperustetta, osatarjousten ja vaihtoehtoisten tarjousten hyväksymistä sekä muut hankintaa koskevat tiedot ovat alustavia eivätkä sido hankintayksikköä toteuttamaan suunnitteilla olevaa hankintaa niiden mukaisesti. Tietopyyntö ei sido Jyväskylän kaupunkia eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinatoimijoita ja näiden näkemyksiä Jyväskylän kaupungin toimistokalusteiden hankinnan mahdollisesta toteuttamisesta. YLEISTIETOA HANKINNAN KOHTEESTA Jyväskylän kaupunki on kilpailuttamassa eri yksiköihin hankittavat irtokalusteet. Tulevan kilpailutuksen perusteella tehtävät tilaukset voivat koskea hankintoja uudisrakennuskohteisiin, peruskorjauskohteisiin, siirtokelpoisiin ja väliaikaisiin tiloihin sekä täydennyshankintoja. Kalusteita tullaan hankkimaan mm. työympäristöihin ja oleskelutiloihin. Valittavilta toimittajilta voidaan hankkia myös toimittajan valikoimiin kuuluvia sisustustarvikkeita, esim. sisustustyynyjä. Erityiskalusteet kuten kirjastokalusteet tai kalusteet arvokiinteistöihin jäävät tämän kilpailutuksen ulkopuolelle. Hankintailmoitus ja tarjouspyyntö on tarkoitus julkaista alkuvuoden 2022 aikana. NÄIN OSALLISTUT Tavoitteenamme on kartoittaa markkinoilla olevien toimijoiden kiinnostusta hankintaan sekä heidän näkemyksiään hankinnan ehtoihin ja vaatimuksiin. Tietopyyntötilaisuus järjestetään kaikkien ilmoittautuneiden kesken Microsoft Teams-tapaamisena 17.1.2022 klo 14:30-16:00. Tilaisuus on infotilaisuuden tapainen, jossa hankintayksikkö esittelee hankintaa toimijoille perusteellisemmin. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja huomioita hankintaan liittyen. Voitte ilmoittautua tilaisuuteen Forms-lomakkeella 10.1.2021 klo 16:00 mennessä. Linkki ilmoittautumislomakkeeseen: https://forms.office.com/r/jUevgV93Ge Mikäli linkki ei toimi, ottakaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Osallistuneille yrityksille ei makseta korvausta osallistumisesta
Hankintanimikkeistö (CPV) pääToimistokalusteet (39130000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset