This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-06-07
Ilmoituksen numero2021-075318
TED numero
OstajaorganisaatioFinFami ry, FinFami rf (0888571-2 )
Meritullinkatu 4 B 10
FI-00170 HELSINKI
https://www.finfami.fi
Hankinnan otsikkotiedotCRM-järjestelmä FinFami-yhdistyksille
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/54777/notice/75318/overview
Originaali JSON tietue75318.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausCRM-järjestelmä Hankinnan on määrä kattaa koko FinFami-yhteisön (keskusliitto + 14 jäsenyhdistystä, 33 käyttäjää, joista 3 on pääkäyttäjää ja 30 normaalikäyttäjää) tarpeet asiakas-/jäsentietojen yhtenäistämiseksi hallinnan, operoinnin sekä jäsenlehtien lähettämisen tehostamiseksi. Kyseessä on keskitetty järjestelmähankinta, joka edistää FinFamin tavoitetta hallita sovellus- ja järjestelmäarkkitehtuuriaan keskitetymmin FinFamin kattojärjestön kautta. Hankinnalla edistetään Finfamin asiakas-/jäsentietojen yhtenäistämistä, hyvän kokonaisarkkitehtuuriajattelun mukaista sovellusarkkitehtuurin hallintaa, sekä prosessien tehostamista ja optimoimista. Hankinnan käyttöönottovaiheessa tavoite olisi, että jäsentiedot siirrettäisiin hankittavaan CRM-järjestelmään ja muut ominaisuudet otettaisiin käyttöön vaiheittain, jäsenyhdistysten tarpeiden / maturiteetin mukaisesti. Hankinnan laajuus: 1) Jäsenrekisteri 2) Käyttöönotto 3) Ylläpito 4) Käyttäjäkoulutukset 5) Lisenssit HANKITTAVAN PALVELUN VÄHIMMÄISVAATIMUKSET Hankinnan kohteena olevan CRM-järjestelmän on täytettävä minimissään seuraavat vaatimukset: - CRM-järjestelmän sovellus- ja palvelinympäristön tietoturvataso noudattaa ISO/IEC 27001:sta, Katakria tai VAHTI:a - CRM-järjestelmän tekninen toteutus noudattaa voimassa olevan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) edellyttämiä vaatimuksia - CRM-järjestelmän teknologinen arkkitehtuuri on pilvipalvelu (SaaS) - CRM-järjestelmään tulee pystyä tunnistautumaan Tilaajan jokaisen yhdistyksen toimialueen omilla CRM-järjestelmän tunnuksilla - CRM-järjestelmä tulee pystyä erottelemaan yhdistyskohtaisesti järjestelmään kirjatut henkilöt sekä järjestelmän käyttäjien käyttöoikeudet, ts. luomaan järjestelmän sisäisen konsernimalli CRM-järjestelmän tunnuksilla - CRM-järjestelmän jäsenportaalin käytön tulee edellyttää vahvaa tunnistautumista - CRM-järjestelmän käyttöoikeudet ovat roolipohjaisia - CRM-järjestelmälle asetetun Finfamin pääkäyttäjän tulee pystyä lisäämään ja poistamaan CRM-käyttäjäoikeuksia, muokkaamaan heidän roolituksiaan sekä tekemään muutoksia CRM-järjestelmän konfiguraatioihin - CRM-järjestelmää tulee toimia kaikilla tavallisimmilla internet-selaimilla (Chrome, Modzilla, Firefox, Safari) ilman erillisiä lisäosia - CRM-järjestelmän on toimittava vähintään Windows 10-käyttöjärjestelmien 2 viimeisimmällä versiolla - CRM-järjestelmä tulee tarjota valmiina raportointityökaluja - Toimittaja toimittaa Tilaajalle käyttöohjedokumentaation CRM-järjestelmän käyttöönottoon mennessä - CRM-järjestelmään tulee voida hankkia toinen toimittaja vastaamaan lisensseistä, ylläpidosta ja tuesta sekä jatkokehityksestä - Toimittajalla on malli lokien hallintaan ja säilytykseen - Toimittaja hyväksyy tarjouspyynnön liitteenä olevan sopimuksen liitteineen - Toimittajan tarjouksen hinnoittelu sisältää CRM-järjestelmän päivitykset - Toimittaja toteuttaa CRM-järjestelmän käyttöönoton kannalta tarvittavat perus- ja pääkäyttäjäkoulutukset - Toimittaja luo projektisuunnitelman onnistuneen käyttöönottoprojektin takaamiseksi - Toimittaja tuottaa Tilaajalle suomenkielisen käyttötukipalvelun - CRM-järjestelmästä voidaan hallita Finfamin sidosryhmätietoja (vapaaehtoiset, henkilöstö, jäsenet, ulkopuoliset henkilöt) - CRM-järjestelmässä voidaan hallita yksittäisten henkilöiden henkilötietoja (vapaaehtoiset, henkilöstö, jäsenet, ulkopuoliset henkilöt) - CRM-järjestelmässä voidaan hallita tapahtumia (ilmoittautumisia, järjestämisiä, laskutustieto, osallistujaviestintä) - CRM-järjestelmässä voidaan hallita hinnastoja (laskutusta varten) - CRM-järjestelmästä voidaan luoda laskutusaineistoa (manuaalinen ulosotto talousjärjestelmää varten) VERTAILUSSA HUOMIOITAVA VAATIMUKSET Seuraavat CRM-järjestelmää koskevat laatuominaisuudet otetaan huomioon tarjousten vertailussa: - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona datamigraatio nykyisistä jäsenrekistereistä uuteen - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona kytkeytyvä jäsenportaali, jonka käyttöliittymä täyttää WCAG 2.1 -saavutettavuusohjeet - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona Azure AD:n kautta tunnistautuminen CRM-järjestelmään Tilaajan jokaisen yhdistyksen toimialueen omilla tunnuksilla - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona palautteidenhallintamoduuli tai integraatio Webropolista CRM-järjestelmään - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona sopimustenhallintamoduuli CRM-järjestelmään tai integraatio Sharepointtiin - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona aktiviteettien johtamisen moduuli CRM-järjestelmässä (puheluiden, tapaamisten, sähköpostien jne. seuranta ja johtaminen) - CRM-järjestelmään voidaan toteuttaa optiona automatisaation kehittämistä CRM-järjestelmässä - CRM-järjestelmä pystyy integroitumaan M365-ympäristöön, PostiViidakko-sovellukseen, Postin rajapintoihin ja yleisiin talousjärjestelmiin kuten (Netvisor, Procountor) Lisätietoja hankittavan järjestelmän käyttötarkoituksesta ja -tarpeista löytyy hankintailmoituksen liitteenä olevista määrittelydokumenteista.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät