This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-06-03
Ilmoituksen numero2021-075048
TED numero2021/S 109-287404
OstajaorganisaatioHelsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitos (0201256-6 )
Pakkalantie 30
FI-01530 Vantaa
https://www.hel.fi/palvelukeskus/fi
Hankinnan otsikkotiedotMicrosoft Dynamics CRM-järjestelmän kehittäminen, ylläpito ja tuki
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio169 200 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen169 200 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/48018/notice/75048/overview
Originaali JSON tietue75048.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämän hankinnan tavoitteena on löytää Toimittaja, joka pystyy kehittämään, tukemaan ja ylläpitämään CRM-järjestelmäkokonaisuutta. Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitos (jäljempänä Palvelukeskus tai Tilaaja) hankkii asiantuntijapalvelua Microsoft Dynamics CRM -järjestelmän (jäljempänä CRM) kehittämiseen, ylläpitoon ja tukeen. Hankinta sisältää järjestelmän jatkuvan tuki ja ylläpitopalvelun sekä sovelluskehityspalvelua arviolta 200 tuntia vuodessa. Tarkempi kuvaus hankittavasta asiantuntijapalvelusta on tarjouspyynnön liitteessä 1. Palvelukuvaus. Palvelukeskus Helsingin käyttämää CRM järjestelmää on räätälöity Palvelukeskuksen tarpeisiin. Sen avulla hoidetaan esimerkiksi palvelupyyntöjen tiketöintiä, palvelutason seurantaa, asiakastietojen hallintaa, asiakkaiden laskutusta, laiterekisterin hallintaa ja ohjataan työtä. Järjestelmää käytetään lisäksi monipuolisesti raportointiin. Järjestelmää kehitetään jatkuvasti uusien ja muuttuvien käyttötarpeiden mukaisesti. Rooleja kehitystyössä on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1. Palvelukuvaus. Tilaaja vastaa CRM -järjestelmän lisensseistä, joten ne eivät kuulu tämän hankinnan piiriin. Tilaaja on Helsingin kaupungin liikelaitos, joka toimii kumppanina Helsingin kaupungin kouluissa, päiväkodeissa sekä sosiaali- ja terveystoimialan eri yksiköissä. Tilaajan yksikkö Puhelin ja hyvinvointipalvelut tuottaa digitaalisia palveluita Helsingin kaupungin toimialoille ja liikelaitoksille sisältäen kotona asumista tukevat monipuoliset tekniset ratkaisut ja tukipalvelut.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B