This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-08-03
Ilmoituksen numero2020-051495
TED numero2020/S 152-372105
OstajaorganisaatioSaimaan Tukipalvelut Oy (0162017-2 )
Tukkikatu 1
FI-53900 Lappeenranta
http://www.lappeenranta.fi
Hankinnan otsikkotiedotRuoka- ja kotipalveluateriakuljetukset
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen6 764 340 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/31400/notice/51495/overview
Originaali JSON tietue51495.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausYksi osa-alue sisältää useita kohteita (valmistuskeittiöitä) ja kohteet sisältävät edelleen useita toimituspaikkoja kuten päiväkoteja, kouluja,hoivayksiköitä ja kotipalveluateriakuljetusosoitteita. Osa-alueen sisällä annetun aikaikkunan puitteissa Toimittaja suunnitteli ruokakuljetusreitin/-reitit "Kuljetussuunnitelman". Kuljetussuunnitelmassa ilmoitetut ruoka-ajat ovat sitovia. Valmiin ruoan odotusaika/kuljetusaika keittiöltä perille toimituspaikkaan saa olla max. 1 h. Tilaaja hyväksyi vain toteuttamiskelpoisen ruokakuljetusaikataulun. Kummallekin osa-alueelle Lappeenranta (kohteet 1-9) ja Joutseno-Imatra (kohteet 10-13) valittiin yksi Sopimustoimittaja. Tarjoukseen ladattavassa "Yrityksen toiminnan kuvauksessa" on ilmoitettava tarjoajan yleiskuvaus toiminnastaan, yrityksen kokemus vastaavantyyppisistä tehtävistä, toimitusalueella olevan ja hankittavan kaluston ja henkilöstön määrä ja soveltuvuus ja varasuunnitelma häiriötilanteiden varalta. Ostettavien kuljetuspalvelujen tarkempi sisältö ja laatuvaatimukset on määritelty tarjouspyynnön liitteissä: - Ruokakuljetusten toiminnan kuvaus ja laatuvaatimukset 2020 (liite 7) - Hintatarjouslomakeet (liite 1 ja 2), joista käy ilmi valmistuskeittiöt, toimituspaikat, ruokailuajankohdat, annosmäärät, toimituspäivien määrä sekä kuljetusyksiköt. -Kuljetussuunnitelmat (liitteet 3 ja 4), joista käy ilmi ruokailujen tarkka aikataulu. -Kotipalveluaterioiden katukohtaiset toimitustiedot (liitteet 8-11) KALUSTON VAATIMUKSET: Ympäristöasiat huomioitiin hankinnassa, joten laatulisäpisteitä sai, mikäli jakeluautot täyttävät EURO6-päästöluokan. Kohteissa ja toimituspaikoissa, joissa kuljetetaan ruoankuljetusvaunuja, tulee jakeluautoissa olla toimiva perälautanostin, jolla voidaan siirtää täysinä painavia jopa 200 kg ruokakuljetusyksiköitä. Laatulisäpisteitä saa myös kaasu-, hybridisähkö- ja sähköautojen käytöstä ruoka- ja kotipalveluateriakuljetuksissa. Kuljetus on järjestettävä siten, ettei elintarvikkeiden hygieeninen laatu vaarannu kuljetuksen aikana. Tätä edesauttaa se, että kuljetusajoneuvot ja kontit pidetään puhtaina ja ne ovat tarkoitukseen soveltuvia helposti puhdistettavia ja tiiviisti suljettavia. Ruoka- ja elintarvikkeiden kuljetusta koskevat yleiset elintarvikehygieeniset vaatimukset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutKuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
AluekoodiFI1C5
Pääasiallinen suorituspaikkaLappeenrannan seutu ja Imatra

Sopimukset

Päätös päivämäärä2020-05-27
Sopimusnumero264068
MyyjätJouni Vihtonen Oy (FI),  1058159-0 
Kuljetusliike Ilves & Ilves Ky (FI),  1108568-7 

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausYksi osa-alue sisältää useita kohteita (valmistuskeittiöitä) ja kohteet sisältävät edelleen useita toimituspaikkoja kuten päiväkoteja, kouluja,hoivayksiköitä ja kotipalveluateriakuljetusosoitteita. Osa-alueen sisällä annetun aikaikkunan puitteissa Toimittaja suunnitteli ruokakuljetusreitin/-reitit "Kuljetussuunnitelman". Kuljetussuunnitelmassa ilmoitetut ruoka-ajat ovat sitovia. Valmiin ruoan odotusaika/kuljetusaika keittiöltä perille toimituspaikkaan saa olla max. 1 h. Tilaaja hyväksyy vain toteuttamiskelpoisen ruokakuljetusaikataulun. Kummallekin osa-alueelle Lappeenranta (kohteet 1-9) ja Joutseno-Imatra (kohteet 10-13) valittiin yksi sopimustoimittaja . Tarjoukseen ladattavassa "Yrityksen toiminnan kuvauksessa" on ilmoitettava tarjoajan yleiskuvaus toiminnastaan, yrityksen kokemus vastaavantyyppisistä tehtävistä, toimitusalueella olevan ja hankittavan kaluston ja henkilöstön määrä ja soveltuvuus ja varasuunnitelma häiriötilanteiden varalta. Ostettavien kuljetuspalvelujen tarkempi sisältö ja laatuvaatimukset on määritelty tarjouspyynnön liitteissä: - Ruokakuljetusten toiminnan kuvaus ja laatuvaatimukset 2020 (liite 7) - Hintatarjouslomakeet (liite 1 ja 2), joista käy ilmi valmistuskeittiöt, toimituspaikat, ruokailuajankohdat, annosmäärät, toimituspäivien määrä sekä kuljetusyksiköt. -Kuljetussuunnitelmat (liitteet 3 ja 4), joista käy ilmi ruokailujen tarkka aikataulu. -Kotipalveluaterioiden katukohtaiset toimitustiedot (liitteet 8-11) Liitteenä olevat hintatarjouslomakkeet ja kuljetussuunnitelmat tulee täyttää tarjotun osa-alueen osalta kaikilta osin. KALUSTON VAATIMUKSET: Ympäristöasiat huomioitiin hankinnassa, joten laatulisäpisteitä sai, mikäli jakeluautot täyttivät EURO6-päästöluokan. Kohteissa ja toimituspaikoissa, joissa kuljetetaan ruoankuljetusvaunuja, tulee jakeluautoissa olla toimiva perälautanostin, jolla voidaan siirtää täysinä painavia jopa 200 kg ruokakuljetusyksiköitä. Laatulisäpisteitä saa myös kaasu-, hybridisähkö- ja sähköautojen käytöstä ruoka- ja kotipalveluateriakuljetuksissa. Kuljetus on järjestettävä siten, ettei elintarvikkeiden hygieeninen laatu vaarannu kuljetuksen aikana. Tätä edesauttaa se, että kuljetusajoneuvot ja kontit pidetään puhtaina ja ne ovat tarkoitukseen soveltuvia helposti puhdistettavia ja tiiviisti suljettavia. Ruoka- ja elintarvikkeiden kuljetusta koskevat yleiset elintarvikehygieeniset vaatimukset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutKuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
AluekoodiFI1C5
Pääasiallinen suorituspaikkaLappeenrannan seutu ja Imatra

Sopimukset

Päätös päivämäärä2020-06-03
Sopimusnumero264068
MyyjätPosti Oy (FI),  0109357-9