This is early beta for now! Can't handle all templates properly
Hankkija
Vastaanotettu Hilmaan | 2020-06-01 |
Ilmoituksen numero | 2020-047946 |
TED numero | 2020/S 106-256786 |
Ostajaorganisaatio | Opetus- ja kulttuuriministeriö (0245872-8 ) PL 29 FI-00023 VALTIONEUVOSTO http://www.minedu.fi |
Hankinnan otsikkotiedot | Tietopyyntö: Tutkimus digitalisaation vaikutuksista perusopetuksen oppimistilanteisiin, oppimiseen ja oppimistuloksiin |
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio | |
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen | |
Alkuperäinen ilmoitus | https://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/37026/notice/47946/overview |
Originaali JSON tietue | 47946.json |
Ostettava
Hankinnan lyhyt kuvaus | Opetus- ja kulttuuriministeriö suunnittelee hankintaa tutkimuksesta digitalisaation vaikutuksista perusopetukseen. Tutkimuksen kohteena on digitalisaation vaikutukset opetustilanteisiin, opetuskäytäntöihin (didaktiikka), vuorovaikutukseen, oppilaiden oppimiseen ja oppimistuloksiin. Hankittavan tutkimuksen tavoitteena on vahvistaa tietopohjaa edellä mainituista teemoista. Opetuksen digitalisaation tutkimuksessa yhdistyy kaksi erillistä ja moniulotteista tutkimuskenttää, kasvatustieteellinen tutkimusperinne sekä digitalisaatioon liittyvä tutkimus, joka jakautuu useampaan kenttään (esim. Human Computer Interaction -tutkimus). Tutkimusasetelmassa tulee huomioida kokonaisvaltainen ja monitieteinen lähestymistapa, joka ottaa huomioon opetusta ohjaavat suunnitelmat, opetuksen menetelmät, oppimisen tilat (fyysiset ja digitaaliset) sekä vuorovaikutus oppilaiden välillä sekä opettajan ja oppilaiden kesken. Lisäksi tutkimuksessa tulee ottaa huomioon oppilaiden digitaalisten päätelaitteiden ja sen välityksellä käytettävien digitaalisten oppimistuotteiden käyttö ja niiden vaikutus oppimistilanteeseen. |
Hankintanimikkeistö (CPV) pää | (4) Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000) |
Hankintanimikkeistö (CPV) muut | |
Aluekoodi | FI |