This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2024-01-02
Ilmoituksen numero2024-140641
TED numero
OstajaorganisaatioOulun kaupunki (0187690-1 )
Hallituskatu 36 B
FI-90100 Oulu
https://www.businessoulu.com
Hankinnan otsikkotiedotDigiSampo-hanke, kilpailutus; Verkkokauppiasklubitoiminnan asiantuntija/operaattori
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/95501/notice/140641/overview
Originaali JSON tietue140641.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTarjouspyynnön kohteena on Verkkokauppiasklubi-valmennuskokonaisuuden suunnittelu ja tuottaminen, joka toteutetaan pienryhmävalmennuksena ennalta valituille yritysryhmille. Pienryhmävalmennukset koostuvat noin puolenpäivän mittaisten verkkokauppiasklubin sisällön suunnittelusta ja tilaisuuden toteuttamisesta tarjouspyynnössä mainituin ehdoin. Verkkokauppiasklubit ajoittuvat DigiSampo-hankkeen ajalle alkaen alkuvuodesta 2024 ja päättyen hankkeen päättyessä lokakuussa 2026. Tavoitteena on jakaa tietoa, kehittää osaamista ja antaa konkreettista apua verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueilla pienryhmävalmennuksissa (klubikokouksissa) ennalta määritellyissä ja alustetuissa aiheissa sekä kaikin tavoin mahdollistaa ja edesauttaa yritysryhmän tehokasta ja monipuolista vertaisoppimista. Tarjouspyyntö käsittää pienryhmävalmennustyyppisten verkkokauppiasklubien operoinnin, kokoontumisten sisällön suunnittelun sekä tuottamisen. Verkkokauppiasklubit toteutetaan paikan päällä ja tilaaja vastaa käytettävien tilojen järjestämisestä. Valitun palveluntarjoajan tulee suorittaa ainakin kyseiset tehtävät: - Klubikokousten järjestäminen yhdessä tilaajan kanssa ja yhdessä klubilaisten kanssa sovittuina ajankohtina. - Klubikokousten aiheiden validointi ja alustuksien järjestäminen ja organisointi. - Keskustelun ylläpitäminen ja asiantuntijan roolissa toimiminen myös klubikokoontumisen välillä tilaajan How Space -alustalla. - Uusien potentiaalisten klubilaisten perehdytys klubin toimintaan ja heidän valmentaminen mukaan klubitoimintaan. - Klubin sääntöjen noudattamisen tarkastelu ja mahdollisten ristiriitojen korjaaminen. - Eri klubeissa toimivien yritysten kehityksen mahdollistaminen ja seuraaminen, tavoitteena saada yritykset siirtymään klubiportaikossa ajan kuluessa seuraavalle tasolle. - Klubin sisäisten pienryhmävalmennuksien organisointi ja operointi, jotta yritykset saavat ajankohtaista ja juuri sillä hetkellä tarvitsemaansa tietoa ja oppia, ovat halukkaita jakamaan tietoa muille ryhmän yrityksille ja näin oppimaan myös toisiltaan. Kohderyhmänä ovat tällä hetkellä 3 yritysryhmää (Verkkokauppiasklubit), joihin yritykset (10-12 yritystä per klubi) on valittu tämänhetkisen tilanteen mukaan; noin miljoonan tai enemmän liikevaihtoa tekevät verkkokauppaa pyörittävät yritykset, jo hetken aikaa toimineet ja kasvukykyä selkeästi osoittaneet verkkokaupat sekä kasvuhakuiset pienemmät verkkokauppaa pyörittävät tai verkon kautta palvelua myyvät yritykset. Klubitoiminta ei ole toimialasidonnaista, mutta kaikkien osallistuvien yritysten tuotteiden tai palveluiden myynnin tulee vahvasti nojautua verkkoon. Klubiryhmät kokoontuvat aikataulullisesti noin 6 viikon välein, jokainen oman yhdessä sovitun aikataulun mukaan. Klubeja voidaan perustaa lisää tai vastaavasti vähentää tarpeen mukaan, joten tämän hetkiset määrät ja tarpeet voivat jonkin verran muuttua. Toteuttajan pitää täyttää seuraavat vaatimukset: • tulee ymmärtää laaja-alaisesti verkkokauppaa • tulee omata vankkaa kokemusta verkkokauppiaana toimimisesta sekä ymmärtää hyvin konkreettisella tasolla kasvun mahdollistajat ja esteet. • tulee ymmärtää ja omata kokemusta verkkokauppiaiden vertaisoppisesta sekä yhteistoiminnasta ja sen eri osioiden, esimerkiksi tehokkuuden lisäämisen konkreettisesta vaikutuksesta yrityksen liiketoiminnan kehittymiseen ja myyntiin • tuomaan yrityksille jo toteutettuja menestyksekkäitä esimerkkejä vertaisoppimiseen liittyvästä toiminnasta • omata hyvät verkostot alan toimijoiden suuntaan ja pystyttävä tarvittaessa tuomaan lisäarvoa toimintaa myös verkoston kautta • kyettävä järjestämään ja organisoimaan valmennuksia sekä yksin että yhdessä tilaajan kanssa • kyettävä osallistumaan aktiivisesti yritysryhmien keskusteluihin tilaajan How Space -alustalla • olla valmis kehittämään toimintaa yhdessä tilaajan ja mukana olevien yritysten kanssa
Hankintanimikkeistö (CPV) pääLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutValmennuspalvelut (79998000)
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset