This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-10-12
Ilmoituksen numero2023-138314
TED numero
OstajaorganisaatioHyria koulutus Oy (2250205-2 )
Kauppalankatu 16-18
FI-05800 Hyvinkää
http://www.hyria.fi
Hankinnan otsikkotiedotRakennustöiden puitesopimus 2024-2025 (Optio +2 vuotta)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/93728/notice/138314/overview
Originaali JSON tietue138314.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHyria koulutus Oy:n kiinteistöpalvelut huolehtivat Hyria koulutuksen kiinteistöiden kunnossapidosta sekä kiinteistöhoidosta. Yksiköitä on tällä hetkellä yhteensä kuusi: Riihimäellä kaksi (Sakonkatu 1 ja Teollisuuskatu 22a) ja Hyvinkäällä neljä (Karankatu 3–5, Kauppalankatu 16–18, Uudenmaankatu 249 ja Uudenmaankatu 20). Yksiköiden yhteenlaskettu bruttoala on noin 50.000 m2. Yksiköt ovat valmistuneet eri vuosikymmenillä ja niihin on tehty perusparannuksia vuosien mittaan. Hyriassa on käynnissä laaja kiinteistöstrategia, joka vaikuttaa muun muassa yksiköiden määrään. Solmittavan sopimuksen kohteena Hyria koulutus Oy:n yksiköissä tehtävät rakennusyöt mahdollisine purkutöineen, pois lukien suuret urakat. Suuret urakat tullaan kilpailuttamaan erikseen. Suurilla urakoilla tarkoitetaan hankintahinnaltaan yli 150.000 euron urakoita. Alle tämän olevat urakat tullaan tilaamaan puitejärjestelyssä mukana olevilta yrityksiltä. Hankinnat voidaan tehdä keneltä tahansa puitejärjestelyssä mukana olevalta toimijalta, tai järjestää tarvittaessa minikilpailutus puitetoimittajien kesken. Puitejärjestelyyn tullaan ottamaan mukaan viisi kokonaistaloudellisesti edullisinta tarjoajaa tämän tarjouskilpailun mukaan. Solmittava sopimus on määräaikainen kahdeksi vuodeksi, jonka jälkeen sopimusta voidaan tilaajan päätöksellä jatkaa alkuperäisin ehdoin enintään kahden (2) vuoden ajalle. Puitejärjestelyssä mukana olevalla palveluntuottajalla on mahdollisuus esittää hinnankorotustoivomus ennen mahdollisen optiokauden alkua. Hinnankorotuksen tulee perustua todellisten kustannusten nousuun ja toivomus tulee esittää kirjallisena kolme kuukautta ennen optiokauden alkua. Sopimuskausi alkaa sopimuksessa määriteltynä aikana. Tavoitteena on, että sopimus alkaa 1.1.2024. Sopimus tullaan solmimaan useamman Palveluntuottajan kanssa (puitejärjestely). Sopimus ei tule sisältämään määräostovelvoitetta. Tilaajan arvio hankinnan laajuudesta on noin 40.000 euroa (alv 0 %) / vuosi. Tämä on arvio, eikä sido tilaajaa mihinkään. Tarjous tulee tehdä arvonlisäverottomilla tuntihinnoilla. Tuntihinnan tulee sisältää työmaan yleis- ja yhteiskulut (esimerkiksi työnjohto, työkalukorvaus, matkakulut, päivärahat, palkkojen sivukulut jne.). Työssä tarvittavien työvälineiksi katsottavat tarvikkeet (taskulamput, paristot ja polttimot) sekä työssä käytettävien koneiden ja laitteiden tulee sisältyä myös tuntihintoihin. Lisäksi tarjouksessa tulee huomioida, että telineet ja nostokalusto kuuluvat Palveluntuottajan huolehdittavaksi. Telineistä ja nostokalustosta voidaan erikseen laskuttaa tilaajaa. Näiden hinnoittelusta tulee sopia tilaajan kanssa ennen työn aloittamista. Tarvikkeiden osalta tarjouksessa tulee ilmoittaa tukkuliikkeen nettohinnan päälle tuleva kateprosentti. Sopimukseen kuuluvat seuraavat osakokonaisuudet: - Rakennusmies - Rakennusapumies - Maalari/pintakäsittelijä Lisäksi kysytään optiona rakennusluvan alaisten töiden vastaavan työnjohtajan tuntihintaa, mutta se ei vaikuta tarjousvertailuun Joka työn alussa Palveluntuottajan tulee neuvotella Tilaajan kanssa ennen töiden aloittamista tarkemmasta ajankohdasta, työn käytännön järjestelyistä sekä työhön käytettävästä työajasta ja henkilömäärästä. Harjoittelijoiden tai opiskelijoiden käytöstä sekä heidän tuntiveloituksestaan on sovittava aina erikseen tilaajan kanssa ennen töiden aloittamista. Tilaaja hyväksyy mahdolliset alihankkijat aina ennen töiden aloittamista. Tilaaja ei hyväksy vuokratyövoiman käyttöä kohteissaan. Normaalin työajan (klo 7:00–17:00) jälkeisistä töistä tulee aina neuvotella ennen töiden aloittamista Tilaajan yhteyshenkilön kanssa. Normaalin työajan jälkeisissä töissä veloitusperusteena on tarjouksessa ilmoitetut tuntihinnat. Palveluntuottajan tulee ilmoittaa ennen töiden aloittamista yhteyshenkilölle tehtävästä työstä, sen kestosta ja sen aloitusajankohdasta. Kaikissa kohteissa pidetään aloitus- ja loppupalaverit, Tilaaja huolehtii palaverien järjestämisestä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääRakennustyöt (45000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1, FI1C2
Pääasiallinen suorituspaikkaHyria koulutuksen yksiköt Hyvinkäällä ja Riihimäellä

Sopimukset