This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-08-14
Ilmoituksen numero2023-134301
TED numero
OstajaorganisaatioOulun kaupunki (0187690-1 )
PL 27
FI-90015 Oulun kaupunki
http://www.ouka.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö/ Markkinakartoitus Oulun uimahallien vesiliikunnan ohjaustoiminnan hoitaminen
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/91485/notice/134301/overview
Originaali JSON tietue134301.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää Oulun uimahallien vesiliikunnan ohjaustoiminnan hoitamiseen liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti vesiliikunnan ohjaustoiminnan hoitamista koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan hankintalain (1397/2016) 65§:n mukainen tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö osana hankinnan valmistelua. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan Oulun uimahallien vesiliikunnan ohjaustoiminnan hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. Oulun kaupungin liikuntapalvelut haluaa tällä tietopyynnöllä kartoittaa markkinoilla olevia uimahallien vesiliikunnan ohjaustoiminnan, uinninvalvonnan palveluntuottajia, uimavalvojien saatavuutta, henkilöstötyöpanoksen tuntihintaa ja henkilöstön osaamista. Tietopyyntö koskee Oulun uimahallien uimavalvonnan järjestämistä ja vesiliikunnan ohjaustoimintaa vuosille 2024-2025 ja mahdollisesti kahdelle seuraavalle optiovuodelle. Henkilöstön kokonaistarve on noin kolmen (3) uinninvalvonnan henkilötyövuoden verran. Uinninvalvontapalvelun tulee sisältää: • uinninvalvonnan järjestäminen Raatin uimahallissa arkisin maanantaista perjantaihin klo: 14.00- 22.00 kahdella (2) uinninvalvojalla allas – pesu- ja pukuhuonetiloissa. • uinninvalvonnan järjestäminen viikonloppuisin Raatin uimahallissa lauantaisin ja sunnuntaisin klo: 8.00 - 21.00 kahdella (2) uinninvalvojalla allas – pesu- ja pukuhuonetiloissa. • vesivoimistelun ohjaukset arkisin, maanantaista perjantaihin ja viikonloppuisin lauantaina ja sunnuntaina. • uinninvalvonnan ohella kuntosali- ja liikuntasalitilojen yleinen järjestyksenvalvonta. • uinninvalvonnan ohella tarvittaessa kuntosali- ja liikuntasali-tilojen järjestystehtävät (esim. sulkapalloverkon laittoa yms.) • yleinen asiakaspalvelu: asiakkaiden neuvonta, opastus, ohjaus ja informointi. Uinninvalvojan kelpoisuudet: Tarjoajan uinninvalvontatehtävää suorittavilla henkilöillä on oltava suoritettuna Suomen Uima- ja hengenpelastusliiton uimaopettajakurssi tai uinninvalvojakurssi. Uinninvalvontaa suorittavilla henkilöillä on oltava myös ensiapuvalmiudet. Tilaaja katsoo, että Suomen Uima- ja hengenpelastusliiton uimaopettajakurssiin tai uinninvalvontakurssiin sisältyvät ensiaputaidot ovat riittävät. Lisäksi tarjoajan uinninvalvontatehtävää suorittavilla henkilöillä tulee olla suoritettuna Suomen Uima- ja hengenpelastusliiton vaatima hengenpelastustesti. Lisäksi vähintään ¼ osalla eli 25 %:lla uinninvalvontatehtäviä suorittavilla henkilöillä tulee olla työkokemusta tämän tarjouspyynnön kohteena olevista uinninvalvontatehtäviä vastaavista tehtävistä. Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1.Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankkeen toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Tarjoatteko joitain vai kaikkia hankinnassa tarvittavia palveluita? 3. Yksilöikää palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 4. Millaisella hinnoittelumallilla tarjoatte palveluita? 5. Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? 6. Aikatauluarvionne? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Millaisilla sopimusehdoilla tarjoatte palveluita? Voitte mahdollisuuksien mukaan liittää oheen sopimusmallin. 8. Mikä on mielestänne sopiva henkilöstömäärä toteuttamaan tämä hankinta? Minkälaista osaamista ja kokemusta hankinnan hyvä toteuttaminen mielestänne edellyttää? 9. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida. Lisätietoja varten voitte ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] . Mikäli vastauksenne sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia tai muuta salassa pidettävää tietoa, pyydämme, että yksilöitte ja merkitsette ao. tiedot selvästi.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääVirkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset