This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-06-26
Ilmoituksen numero2023-131949
TED numero
OstajaorganisaatioHämeenlinnan kaupunki (0146921-4 )
Wetterhoffinkatu 2
FI-13100 Hämeenlinna
https://www.hameenlinna.fi
Hankinnan otsikkotiedotViestinnällinen työllisyyspalvelu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/90270/notice/131949/overview
Originaali JSON tietue131949.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena oleva työllisyyspalvelu on ohjaus- ja neuvontapalvelua, jossa asiakaskohderyhmän työttömät työnhakijat osallistuvat työllistymistä edistävään palveluun, jossa perehdytään erilaisiin viestinnällisiin tehtäviin. Näitä tehtäviä toteutetaan ohjaus- ja viestinnänalan ammattilaisten tukemana. Asiakaskohderyhmänä ovat yli 300 päivää työmarkkinatuella olevat sekä haastavassa työmarkkina-asemassa olevat Hämeenlinnan kaupungin työllisyyspalveluiden asiakkaat, nuoret, koulupudokkaat ja yli 30-vuotiaat, jotka tarvitsevat henkilökohtaista tukea ja ohjausta työhön paluun tueksi. Kokonaisuuden tuottamiseen osallistuvat asiakkaat osallistuvat toteutukseen osana työelämään valmentavaa työtoimintaa, työkokeilua tai palkkatukityötä. Hankinnan kohteena olevaa palvelua voidaan tuottaa ryhmäpalveluna. Tavoitteena on tarjota vähintään 35 henkilölle työkokeilu tai palkkatukipaikka vuodessa. Tämän työllisyyspalvelun asiakaskohderyhmän toteuttaman viestintämateriaalin tehtävänä on nostaa esille seudullisen työllisyysohjelman 2017-2025 ja siihen liittyvän toteuttamissuunnitelman 2023-2025 kautta esiin tulleita tekoja elinvoiman ja alueen kilpailukyvyn kannalta sekä kehittää viestinnällisesti Hämeenlinnan kaupungin tekemää työllisyydenhoitoa. Hankittavalla palvelulla on merkittävä rooli myös muutoksessa, jossa työllisyyspalvelut siirtyvät valtiolta kuntien vastuulle vuoden 2025 alusta alkaen. Hämeenlinnan kaupungin työllisyyspalveluille luodaan muutoksen myötä uusi brändi ja palvelukokonaisuus, jonka luomisessa ja kehittämisessä hankittava palvelu on mukana vuodesta 2024 alkaen. Siirtymä kohti TE25-muutosta on aloitettu työllisyyden kuntakokeilussa vuonna 2021. Kokeilu jatkuu vuoden 2024 loppuun asti. Hankinnan kohteena oleva kokonaisuus on vahvasti mukana viestimässä muutoksesta eri kohderyhmille ja tukemassa yhteisiä tavoitteita erilaisin viestinnän keinoin. Tulevan muutoksen lisäksi tärkeää on viestiä myös nykytilanteesta, käynnissä olevista palveluista, tapahtumista, tarinoista ja ilmiöistä positiivisella otteella. Hankinnan kohteena olevan palvelun on oltava suunnitelmallista ja tuettava määriteltyjä työllisyyden edistämisen tavoitteita. Viestintämateriaaleilla tavoitellaan erilaisia kohderyhmiä, joista tärkeimmät ovat ulkoisen viestinnän osalta työllisyyspalveluiden henkilöasiakkaat sekä yritys- ja työnantaja-asiakkaat, sisäisen viestinnän osalta työllisyyspalveluiden oma henkilöstö. Viestintään liittyviä tehtäviä hankinnan kohteena olevassa työllisyyspalvelussa ovat mm.: 1) Jatkuva, ympärivuotinen videoklippituotanto tarpeen mukaan ajanvarausperiaatteella – uuden ketterän konseptin kehittäminen erilaisiin tarpeisiin: asiakkaiden video-CV:t/työnäytteet, työnantajien rekryvideot/onnistumistarinat/palveluiden esittelyvideot/muiden työllistymistä tai rekrytointia tukevien videomateriaalien tuottaminen varauskalenteria tai muuta digitaalista työkalua apuna käyttäen. 2) Somekampanjat (aiheina mm. rekrytoinnit, ammattialat, työvoimakoulutukset, palveluiden markkinointi, onnistumistarinat, TE25-siirtymä)–n.1xkk 3) Ajankohtaisten työllisyysteemojen ja -ilmiöiden tarinallistaminen: uutiset, työpaikkojen markkinointi, viestinnällinen etsivätyö–n.1xkk 4) Työllisyyteen liittyvien tapahtumien tuottaminen livenä ja verkossa (tapahtumatuotannon tekninen toteutus)–n.1xkk tai harvemmin 5) ”Selitysvideoiden”/animaatiovideoiden tuottaminen työllisyyden teemoista (esim. asiakasprosessit/palveluvalikoima/TE25-muutos) Sisällön tuottaminen suunnitellaan yhdessä Hämeenlinnan kaupungin työllisyyspalveluiden ja Ketterimmät työrukkasen kanssa. Viestinnällisissä tehtävissä noudatetaan Hämeenlinnan kaupungin viestinnän ohjeita sekä laadullisia kriteereitä. Seudullinen ohjelma toimii verkostoyhteistyönä ja viestinnän osalta isännöivä taho on Hämeenlinnan kaupunki. Kaupungin osalta yhteistyötä koordinoi viestintä- ja markkinointikoordinaattori. Palvelua tuotetaan tarpeen mukaan myös muiden sidosryhmien tarpeeseen (mm. oppilaitokset).
Hankintanimikkeistö (CPV) pääOhjaus- ja neuvontapalvelut (85312300)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjauspalvelut (85312310)
Työnhakupalvelut (79611000)
AluekoodiFI1C2
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset