This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-03-10
Ilmoituksen numero2023-122616
TED numero
OstajaorganisaatioHyria koulutus Oy (2250205-2 )
Kauppalankatu 16-18
FI-05800 Hyvinkää
http://www.hyria.fi
Hankinnan otsikkotiedotSähkötöiden puitesopimus 2023-2025 (Optio+2 vuotta)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/83887/notice/122616/overview
Originaali JSON tietue122616.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHyria koulutus Oy:n kiinteistöpalvelut huolehtivat Hyria koulutuksen kiinteistöiden kunnossapidosta sekä kiinteistöhoidosta. Yksiköitä on tällä hetkellä yhteensä kuusi: Riihimäellä kaksi (Sakonkatu 1 ja Teollisuuskatu 22a) ja Hyvinkäällä neljä (Karankatu 3–5, Kauppalankatu 16–18, Uudenmaankatu 249 ja Uudenmaankatu 20). Yksiköiden yhteenlaskettu bruttoala on noin 50.000 m2. Yksiköt ovat valmistuneet eri vuosikymmenillä ja niihin on tehty perusparannuksia vuosien mittaan. Hyriassa on käynnissä laaja kiinteistöstrategia, joka vaikuttaa muun muassa yksiköiden määrään. Solmittavan sopimuksen kohteena Hyria koulutus Oy:n yksiköissä tehtävät sähkötyöt pois lukien suuret urakat. Suuret urakat tullaan kilpailuttamaan erikseen. Suurilla urakoilla tarkoitetaan hankintahinnaltaan yli 150.000 euron urakoita. Alle tämän olevat urakat tullaan teettämään puitejärjestelyssä mukana olevilta yrityksiltä. 100.000 euroa - 149.999 euroa välillä olevista hankinnoista tullaan järjestämään minikilpailutus puitejärjestelyssä olevien toimijoiden kesken. Alle 100.000 euron hankinnat tilaaja saa tilata keneltä tahansa puitejärjestelyssä mukana olevalta toimijalta. Puitejärjestelyyn tullaan ottamaan mukaan viisi kokonaistaloudellisesti edullisinta tarjoajaa tämän tarjouskilpailun mukaan. Solmittava sopimus on määräaikainen kahdeksi vuodeksi, jonka jälkeen sopimusta voidaan tilaajan päätöksellä jatkaa alkuperäisin ehdoin enintään kahden (2) vuoden ajalle. Puitejärjestelyssä mukana olevalla palveluntuottajalla on mahdollisuus esittää hinnankorotustoivomus ennen mahdollisen optiokauden alkua. Hinnankorotuksen tulee perustua todellisten kustannusten nousuun ja toivomus tulee esittää kirjallisena kolme kuukautta ennen optiokauden alkua. Sopimuskausi alkaa sopimuksen allekirjoittamisesta. Tavoitteena on, että sopimus alkaa 1.4.2023. Sopimus tullaan solmimaan useamman Palveluntuottajan kanssa (puitejärjestely). Sopimus ei tule sisältämään määräostovelvoitetta. Tilaajan arvio hankinnan laajuudesta on noin 60.000 euroa (alv 0 %) / vuosi. Tämä on arvio, eikä sido tilaajaa mihinkään. Tarjous tulee tehdä arvonlisäverottomilla tuntihinnoilla. Tuntihinnan tulee sisältää työmaan yleis- ja yhteiskulut (esimerkiksi työnjohto, työkalukorvaus, matkakulut, päivärahat, palkkojen sivukulut jne.). Työssä tarvittavien työvälineiksi katsottavat tarvikkeet (taskulamput, paristot ja polttimot) sekä työssä käytettävien koneiden ja laitteiden tulee sisältyä myös tuntihintoihin. Lisäksi tarjouksessa tulee huomioida, että telineet ja nostokalusto kuuluu Palveluntuottajan huolehdittavaksi. Telineistä ja nostokalustosta voidaan erikseen laskuttaa tilaajaa. Näiden hinnoittelusta tulee sopia tilaajan kanssa ennen työn aloittamista. Sähkötarvikkeiden osalta tarjouksessa tulee ilmoittaa tukkuliikkeen nettohinnan päälle tuleva kateprosentti. Sopimukseen sisältyvät kiinteistöjen sähköasennukset (vahvavirta-, heikkovirta- ja optiset sähköasennukset) kaapelointeineen. Palvelujen tarjoaja voi toteuttaa edellä mainitut asennukset ja/tai mittaukset joko itse tai kokeneen aliurakoitsijansa toimesta. Joka työn alussa Palveluntuottajan tulee neuvotella Tilaajan kanssa ennen töiden aloittamista tarkemmasta ajankohdasta, työn käytännön järjestelyistä sekä työhön käytettävästä työajasta ja henkilömäärästä. Harjoittelijoiden, opiskelijoiden tai vuokratyövoiman käytöstä sekä heidän tuntiveloituksestaan on sovittava aina erikseen tilaajan kanssa ennen töiden aloittamista. Normaalin työajan (klo 7:00–17:00) jälkeisistä töistä tulee aina neuvotella ennen töiden aloittamista Tilaajan yhteyshenkilön kanssa. Normaalin työajan jälkeisissä töissä veloitusperusteena on tarjouksessa ilmoitetut tuntihinnat. Palveluntuottajan tulee ilmoittaa ennen töiden aloittamista yhteyshenkilölle tehtävästä työstä, sen kestosta ja sen aloitusajankohdasta. Kaikissa kohteissa pidetään aloitus- ja loppupalaverit, Tilaaja huolehtii palaverien järjestämisestä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääSähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1, FI1C2
Pääasiallinen suorituspaikkaHyria koulutuksen yksiköt Hyvinkäällä ja Riihimäellä

Sopimukset