This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-02-08
Ilmoituksen numero2023-119746
TED numero
OstajaorganisaatioJyväskylän kaupunki (0174666-4 )
Hannikaisenkatu 17
FI-40101 Jyväskylä
http://www.jyvaskyla.fi
Hankinnan otsikkotiedotKAPA Tietopyyntö Pysäköinninvalvontajärjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/82377/notice/119746/overview
Originaali JSON tietue119746.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö ja kutsu tarvittaessa järjestettävään markkinavuoropuheluun. Ilmoituksessa mainitut hankintamenettelyä, määräaikoja, valintaperustetta, osatarjousten ja vaihtoehtoisten tarjousten hyväksymistä sekä muut hankintaa koskevat tiedot ovat alustavia eivätkä sido hankintayksikköä toteuttamaan suunnitteilla olevaa hankintaa niiden mukaisesti. Tietopyyntö ei sido Tilaajaa eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan. Tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää palvelun kilpailuttamiseen, sopimuksiin ja palveluntuotantoon liittyviä kysymyksiä, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. HANKINNAN KOHDE Hankinnan kohteena on pilvipalveluna hankittava pysäköinninvalvontajärjestelmä. Jyväskylän kaupungissa nykyisen järjestelmän kautta käsiteltävien pysäköintivirhemaksujen määrä on noin 18 000 - 20 000 vuodessa ja tarkastajien määrä 9. Tilaajan tavoitteena on hankkia valmis testattu pysäköinninvalvontajärjestelmän kokonaisuus, josta löytyvät vähintään seuraavat ylätason ominaisuudet: 1. PYSÄKÖINNIN TARKASTAMINEN -Mobiiliohjelmisto android-puhelimeen pysäköintivirheiden tarkastukseen ja tuki- ja hallintatoiminnot selainkäyttöisenä pilvipalveluna -Sovelluksessa saa helposti valittua osoitteet, pysäköintivirheen syyt, auton merkit, päiväys ja eräpäivä, jotka tulostuvat virhemaksuun tai huomautukseen -Tietojen välittyminen langattomasti eteenpäin järjestelmään -Rekisterikilven tunnistus ja ajoneuvon sijainti kartalla (GPS-paikannus) puhelimen kameran avulla ja sen kautta pysäköintimaksujen voimassaolon tarkastus mobiilimaksuoperaattorien järjestelmistä -Pysäköintivirhemaksujen ja huomautusten kirjoittaminen, tulostus mobiilitulostimelle ja tallennus pilvipalveluun, josta tiedot voidaan noutaa järjestelmään - Mobiilissa mahdollisuus nähdä jos on vähintään viisi eri virheestä tullutta pysäköintivirhettä. -Liikenneasioiden tietojen tarkastus mobiililaitteessa, onko ajoneuvo todellisessa liikennekäytössä kuvatun rekisteritunnuksen perusteella ja mikä sen ajoneuvoluokka on -Järjestelmä ilmoittaa, jos ajoneuvo on jo saanut pysäköintivirhemaksun 24 tunnin sisällä ja ajoneuvolle annettujen huomautusten määrän vähintään yhden (1) vuoden ajalta. -Pysäköintivirhemaksujen perään lähetys automaattisesti (Karkuri) - Pysäköintiaikojen valvonta kuvapohjaisesti 2. ASIAKASPORTAALI - Asiakkaalla on pysäköintivirhemaksun saatuaan mahdollisuus käydä katsomassa pysäköintivirhemaksun tiedot ja kuvat sekä halutessaan tehdä sähköisen oikaisuvaatimuksen järjestelmän kautta 3. ASIAKASPALVELUTOIMINNOT JA VIRKAILIJAT -Reaaliaikainen asiakaspalvelunäkymä pysäköinninvalvonnan henkilöstölle ja asiakkaalle itselleen -Näkymä virhemaksun tiedoista ja valokuvista -Järjestelmässä virkailijan tulee pystyä myöntämään maksuaikaa ja alkuperäinen eräpäivä jää näkyviin 4. LOKI -Kaikista tehdyistä muutoksista pitää jäädä jälki lokiin (milloin ja kuka on muuttanut) ja tämän tulee olla pääkäyttäjän helposti tarkastettavissa 5. OIKAISUVAATIMUKSET -Asiakas voi tehdä sähköisesti oikaisuvaatimuksen lomakkeella, joka on esitäytetty asia- ja rekisterinumerolla. Lomakkeeseen pystyy liittämään liitedokumentteja järjestelmään ja se ohjaa asiakkaan täyttämään tarvittavat tiedot kerralla sekä ohjautuu järjestelmään ilman erillistä syöttämistä -Tarkastajien tulee pystyä kirjoittamaan asiaan lausuntonsa -Päätöksen valmistelijan tulee voida valmistella asia, nähdä pysäköinnintarkastajan lausunto, kirjoittaa perustelut, lisätä lainkohdat ja tehdä päätösesityksen, joka siirtyy pysäköinninvalvojalle -Pysäköinninvalvoja pystyy tekemään päätöksen oikaisuvaatimukseen -Päätöksen tiedoksianto asiakkaalle sähköisesti 6. MAKSUT JA SAATAVAT -Päivittäiset maksutiedot pankista konekielisinä asian numeron ja pankkisiirron viitenumeron avulla järjestelmään taloushallinnon ohjelmiston avulla. -Viitesuoritukset siirretään kaupungin omasta kassajärjestelmästä uuteen järjestelmään päivittäin. -Maksupalautukset oikaisuvaatimuspäätöksistä ja liikamaksuista siirretään suoraan kaupungin maksujärjestelmään, jos asiakkaan tilinumero on tiedossa. - Erääntyneiden virhemaksujen ajoneuvojen omistajien ja haltijoiden nimi- ja osoitetietojen haku Traficomista järjestelmässä olevan rajapinnan kautta ja Traficomin sopimuskumppanina toimivan palveluntarjoajan kautta. - Maksun lähettäminen - Automaattinen maksumuistutus pysäköintivirhemaksun perään - Maksuliikenne hoidetaan Monetra Oy:n järjestelmän kautta. 7. ULOSOTTOASIAT JA VELKAJÄRJESTELYT -Ulosottohakemukset erääntyneistä korotetulla summalla olevista maksuvaatimuksista lähtevät ulosottoon sähköisesti Oikeusrekisterikeskuksen Uljaksen kautta - Ulosoton tilityksien ja esteiden saanti sähköisesti järjestelmään Uljaksen kautta. -Ulosottohakemusten peruutusten ja muutosten lähetys -Raportti asiakkaiden avoimista maksuista velkajärjestelyä varten -Velkajärjestelytietojen kirjaus- ja hakumahdollisuus järjestelmässä 8.PYSÄKÖINTILUPAREKISTERI - Poikkeuslupien ja pysäköintitunnusten tunnistus mukaan lukien kotihoidon pysäköintitunnukset ja niiden hallinta eri tarkoituksiin. - Järjestelmän tulee tunnistaa pysäköintitunnukset ajoneuvon rekisterinumeron perusteella mobiililaitteen kameran avulla ja onko ajoneuvolle pysäköinti käynnistettynä. - Luparekisteri pysäköintitunnuksista sekä tunnusten käytöstä eri käyttäjärooleille - Pysäköintitunnuksia tulee voida lisätä ja muokata niin yksittäisinä kuin isoina erinä - Pysäköintitunnus tulee olla sidottu joko ajoneuvoon tai henkilöön ja niitä tulee voida myöntää myös pelkästään ajoneuvokohtaisina. - Sähköinen hakemus- ja käsittelyjärjestelmä lupakäsittelyprosessiin 9.TILASTOT -Tilastotietojen tulee vastata tilastokeskuksen oikeustilaston vaatimuksia. Erilaiset tilastot kuten: -Kuukausitilastot eri kriteereillä -Pysäköintivirhemaksujen määrä ja virhepaikat tietyllä aikavälillä -Virhemaksut/pysäköinnintarkastaja - Ajoneuvojen siirrot -Maksuihin liittyviä tilastoja 10.AJONEUVOJEN SIIRROT -Siirtokehotusten, siirtopäätösten ja toisen tavoitteluyrityksen valmistelu ja laadinta järjestelmässä, omistaja- ja haltijatietojen hakeminen, päätösten, toisen tavoitteluyrityksen ja tiedoksiantojen lähettäminen postituspalvelun välityksellä, kuulutusten ja korvauspäätösten tekeminen sekä näiden kytkeytyminen yhteisiin toimintoihin oikaisuvaatimusten käsittelyssä sekä laskutukseen liittyvissä toimenpiteissä. -Hinaustilauksen muodostus mobiilisovelluksella siten, että ajoneuvon tiedot, sijainti ja valokuvat välittyvät hinaajan nähtäväksi. - Ajoneuvojen siirtokehotuksien kirjausmahdollisuus järjestelmään mobiilisovelluksen avulla ja tulostus kentällä kiinnitettäväksi ajoneuvoon. TIETOPYYNTÖÖN VASTAAMINEN JA ILMOITTAUTUMINEN VUOROPUHELUUN Tällä ilmoituksella Tilaaja kutsuu alan toimijoita vastaamaan tietopyyntöön ja osallistumaan tarvittaessa järjestettävään markkinavuoropuheluun. Tilaaja varaa oikeuden järjestää tarvittaessa tietopyyntöön vastanneiden kesken myös useampia markkinavuoropuheluita tai asiakirjaluonnosten kommentointikierroksia. Vastatakseen tietopyyntöön ja osallistuakseen tarvittaessa järjestettävään markkinavuoropuheluun markkinatoimijan tulee täyttää alla olevan linkin takaa löytyvä lomake viimeistään 06.03.2023: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=XNA0_PKiwkqJxbRPOp9FHKPPqJtZyu1Duc6Fgtv6y7hUMUtGVzRIUk5QVUpZMlExVVZINFlBQThaQi4u Mikäli linkin toiminnassa ilmenee ongelmaa, laita viestiä osoitteeseen: [email protected] Lisätietoja: Eija Rossi, 0505361527, [email protected]
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset