This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-01-18
Ilmoituksen numero2023-117772
TED numero
OstajaorganisaatioLopen kunta (0150919-1 )
Yhdystie 5
FI-12700 Loppi
http://www.loppi.fi
Hankinnan otsikkotiedotLopen kunnan brändin kirkastaminen, visuaalisen ilmeen ja graafisten ohjeiden uudistaminen.
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/81096/notice/117772/overview
Originaali JSON tietue117772.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kuvaus Lopen kunta pyytää tarjoustanne Lopen kunnan brändin kirkastamisesta, visuaalisen ilmeen uudistamisesta, uudistuksen toteutuksesta ja graafisen ohjeiden uudistamisesta vastaamaan brändiä ja uudistettua visuaalista ilmettä. Työ aloitetaan 13.3.2023 mennessä ja uudistus on visuaalisen ilmeen osalta julkaistavissa 30.4.2023. Tarkempi brändiuudistuksen aikataulu muilta osin on sovittavissa erikseen. Brändin ja visuaalisen ilmeen luonnissa lähdetään liikkeelle luovasti. Lopullinen työstö tehdään yhdessä tilaajan kanssa. Hankintaan sisältyy valmiin ilmeen mukaiset toteutukset seuraavista: - lehti-ilmoituspohja - julistepohja - lomakepohja - PowerPoint pohja - logo/logot eri väriversioina Tämä tarjouspyyntö koskee vain Lopen kuntaa, ei kunnan konserniyhtiöitä. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankinnan taustaa Lopen kunnan nykyinen graafinen ilme ei ole ajanmukainen. Kunnalla ei myöskään ole selkeää brändiä. Kehittämistyön tavoitteena on, että jatkossa Loppi erottuu edukseen ja se muistetaan ja tunnetaan nykyistä laajemmin. Kunta hoitaa itsenäisesti omaa markkinointiaan, mutta tekee matkailun osalta seudullista yhteistyötä naapurikuntien kanssa. Kunnalla on uusi strategia, joka on päivitetty marraskuussa 2022. Strategiset päämäärät ovat seuraavat: vahvistamme kylien ja taajamien elinvoimaa, luomme osallisuudella hyvinvointia, varmistamme suunnitelmallisen kasvun. Lopen kunnan visio on: mahdollistamme elämisen ja yrittämisen unelmia luonnon keskellä. Henkilöresurssina kunnan viestinnällä ja markkinoinnilla on yksi kokoaikainen viestintäsuunnittelija. Markkinoinnin kohderyhmiä ovat - asukkaat, kunnan tavoitteena on asukasluvun kasvattaminen - yritykset, tavoitteena on alueelle sijoittuvien yritysten lukumäärän kasvattaminen ja kunnassa olevan yritystoiminnan laajeneminen - työnhakijat ja työntekijät, työnantajakuvan kehittäminen ja vahvistaminen, jotta Lopella on myös tulevaisuudessa ammattitaitoisia ja palveluhenkisiä ihmisiä töissä - matkailijat Brändin ja visuaalisen ilmeen sisältö Brändin kirkastamiseen, visuaalisen ilmeen uudistamiseen ja toteutukseen sisältyvät seuraavat asiat: Brändikäsikirja, esimerkkejä sisällöksi: - mistä Lopen kunnan brändi rakentuu - kuvaus kunnan persoonasta, millainen on Lopen kunta, millaista kieltä se käyttää ja millaisella äänensävyllä kunta puhuu - brändiattribuutit eli millainen Loppi on tekijänä ja toimijana, mahdollinen slogan - painotukset ja kärkiviestit kohderyhmittäin Visuaalinen ilme - värimaailma - typografia - kuvien ja kuvioiden ja kuvituksen käyttö - graafinen tunniste (logo), mistä se viestii ja miten sitä käytetään - mistä visuaalinen ilme kertoo, vrt. kunnan persoona - mikä visuaalisessa ilmeessä luo tunnistettavuuden - miten visuaalista ilmettä voi hyödyntää tuotteissa Graafinen ohjeisto, taiton periaatteet - miten brändiä ilmennetään eri yhteyksissä kunnan toimialueilla - miten visuaalista ilmettä, logoa ja vaakunaa käytetään yhdenmukaisesti, jotta visuaalinen ilme toistuu kaikessa viestinnässä ja markkinoinnissa - taiton periaatteet eri yhteyksissä, kuten esimerkiksi verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa, erilaisissa esityspohjissa, työpaikkailmoituksissa, kuulutuksissa, käyntikorteissa, lomakkeissa ja julisteissa
Hankintanimikkeistö (CPV) pääMarkkinointi (79342000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutMarkkinointi (79342000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset