This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-01-12
Ilmoituksen numero2023-117343
TED numero
OstajaorganisaatioVantaan seurakuntayhtymä (0202774-1 )
Asematie 12a
FI-01300 Vantaa
http://www.vantaanseurakunnat.fi
Hankinnan otsikkotiedotVantaan seurakuntayhtymän hallinnon ja talouden tarkastus vuosille 2023-2026
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/sv/public/procurement/80861/notice/117343/overview
Originaali JSON tietue117343.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSeurakuntayhtymä pyytää tarjousta kirkkojärjestyksen 15 luvun 8 - 9 §:ien mukaisista tehtävistä ja seurakuntayhtymän taloussäännön määräämistä tilintarkastukseen kuuluvista tehtävistä. Seurakuntayhtymän tilintarkastukseen on arvioitu käytettävän yhteensä noin 26 päivää. Yhteisvastuukeräyksen tarkastukseen arvioidaan käytettävän noin 2 päivää vuodessa ja tietohallinnon ja tietoturvallisuuden tarkastustehtävän kestoksi arvioidaan tilikausittain noin yksi (1) päivä. Lisäksi kolmen kiinteistöyhtiön tilintarkastukseen arvioidaan keskimäärin kaksi (2) päivää. Tarjous pyydetään seuraavista tarkastuspäivistä 1. kirkkojärjestyksen 15 luvun 8 ja 9 §:ien mukaisista tehtävistä 21 päivää 2. yhteisvastuukeräyksen tilityksen tarkastus 2 päivää 3. Tietohallinnon ja tietoturvallisuuden tarkastus 1 päivä 4. Kolmen kiinteistöyhtiön tilintarkastus 2 päivää Yhteensä: 26 päivää Tarkastuspäivien lukumääräarviota käytetään vertailussa, mutta se ei ole vähimmäisostovelvoite. Tarjoaja voi ottaa kantaa kirjallisesti tarjouksessaan tarkastuspäivien lukumäärään, mutta tarjous tulee antaa edellä mainitun päivämääräarvion perusteella. Tarjouspyynnön liitteenä 1 on hankinnan tarkempi palvelukuvaus.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTilintarkastuspalvelut (79212100)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1
Pääasiallinen suorituspaikkaVantaan alue

Sopimukset