This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-09-28
Ilmoituksen numero2021-082689
TED numero
OstajaorganisaatioJyväskylän kaupunki (0174666-4 )
Kilpisenkatu 1
FI-40100 Jyväskylä
http://
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ: Tilintarkastuspalveluiden hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/58664/notice/82689/overview
Originaali JSON tietue82689.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTIETOPYYNNÖN TARKOITUS Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan kirjallinen tietopyyntö. Jyväskylän kaupungin (myöhemmin hankintayksikkö) tässä ilmoituksessa ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköä sitovia mahdollisessa hankintamenettelyssä. Tällä ilmoituksessa hankintayksikön tarkoituksena on kartoittaa hankinnasta kiinnostuneita yrityksiä ja toimijoita sekä niiden näkemyksiä hankinnan kohteesta ja palvelulle asetettavista vaatimuksista. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido siihen osallistuvia yrityksiä tarjouksen tekemiseen mahdollisessa tarjouskilpailussa, eikä toisaalta vastaamatta jättäminen estä tarjouksen tekemistä mahdollisessa hankintamenettelyssä. Osallistuneille yrityksille ei makseta korvausta vastaamisesta. YLEISTIETOA HANKINNAN KOHTEESTA Jyväskylän kaupunki on kilpailuttamassa Jyväskylän kaupungin ja Jyväskylä-konserniin kuuluvien tytäryhteisöjen tilintarkastuspalvelut vuosille 2022-2024 + optiovuodet. Hankinta kuvataan tarkemmin tarjouspyyntöluonnoksessa, joka toimitetaan kiinnostuneille toimijoille sähköpostitse (ohjeet alla). Tietopyynnössä yrityksen on mahdollista antaa kirjallisesti näkemyksiä hankinnan sisältöön ja vaatimuksiin. Toivomme näkemyksiänne erityisesti asetettuihin tilintarkastusyhteisön ja tilintarkastajien laatuvaatimuksiin sekä hyvinvointialueuudistuksen vaikutuksista tilintarkastuksen laajuuteen. Hankintailmoitus ja tarjouspyyntö on tarkoitus julkaista loppuvuoden 2021 aikana. NÄIN OSALLISTUT Tavoitteenamme on kartoittaa markkinoilla olevien toimijoiden kiinnostusta hankintaan sekä näkemyksiään hankinnan ehtoihin ja vaatimuksiin. Vuoropuhelu järjestetään kirjallisesti. Voitte ilmoittautua vuoropuheluun sähköpostitse osoitteeseen [email protected] 10.10.2021 mennessä. Otsikoithan ilmoittautumisen "Vastaus tilintarkastuspalveluiden tietopyyntöön /Yrityksen nimi". Saatte kommentoitavaksi alustavan tarjouspyyntöluonnoksen. Pyydämme kaikki huomiot ja kommentit 13.10.2021 klo 15.00 mennessä sähköpostitse. Mikäli ilmoittautumisenne sisältää liikesalaisuuksia tai muuta salassa pidettävää aineistoa, pyydämme teitä yksilöimään ja merkitsemään ao. tiedot selvästi toimittamaanne materiaaliin.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTilintarkastuspalvelut (79212100)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
Aluekoodi
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset