This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-04-20
Ilmoituksen numero2021-071006
TED numero
OstajaorganisaatioJyväskylän kaupunki (0174666-4 )
Salontaipaleentie 6
FI-40500 Jyväskylä
https://www.jyvaskyla.fi/kylan-kattaus
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö ja markkinakartoitus Omavalvontaohjelmisto
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/51887/notice/71006/overview
Originaali JSON tietue71006.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun. Ilmoituksessa mainitut hankintamenettelyä, määräaikoja, valintaperustetta, osatarjousten ja vaihtoehtoisten tarjousten hyväksymistä sekä muut hankintaa koskevat tiedot ovat alustavia eivätkä sido hankintayksikköä toteuttamaan suunnitteilla olevaa hankintaa niiden mukaisesti. Tietopyyntö ei sido hankintayksikköä eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan. Tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää omavalvontaohjelmiston kilpailuttamiseen, sopimuksiin ja palveluntuotantoon liittyviä kysymyksiä, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Jyväskylän kaupungin Kylän Kattaus -liikelaitoksella on tarve hankkia digitaalinen omavalvontaohjelmisto, joka soveltuu sekä tuotanto- että palvelukeittiöiden omavalvontaan. Tavoitteena on mitata lämpötilat automaattisesti ruoantuotantoprosessin eri vaiheissa ja saada tarvittavat omavalvontaraportit ohjelmistosta. Omavalvonnan seurauskohteita/-yksiköitä on tällä hetkellä kolmessa (3) tuotantokeittiössä ja n. 80 palvelukeittiössä, joista tällä hetkellä n. 30 yksikköä käyttää digitaalista omavalvontaohjelmistoa. Alustavan suunnitelman mukaan Jyväskylän kaupunki kilpailuttaa omavalvontaohjelmiston hankinnan myöhemmin julkaistavalla tarjouspyynnöllä. Tällä ilmoituksella Jyväskylän kaupunki hakee hankinnasta kiinnostuneita toimijoita ilmoittautumaan hankinnan valmistelun osana toteutettaviin teknisiin vuoropuhelutilaisuuksiin. Alustavan suunnitelman mukaan teknisessä vuoropuhelussa on tarkoitus keskustella mm. palvelun ominaisuuksista ja hinnoittelumallista. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuvan tulee valmistautua esittelemään oma palvelunsa. Myös markkinatoimijoilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä valmisteltavasta hankinnasta hankintayksikölle. Hankintayksikkö pyrkii vastamaan markkinatoimijoiden esittämiin kysymyksiin vuoropuhelun aikana. Tavoitteena on, että hankintayksikkö voi valmistella hankinnasta lopullisen tarjouspyynnön vuoropuheluiden jälkeen. Hankintayksikkö kutsuu ilmoittautuneiden joukosta enintään 3 (kpl) markkinatoimijaa esittäytymään ja keskustelemaan yksitellen valmisteilla olevasta hankinnasta. Mikäli ilmoittautuneita on enemmän, tekninen vuoropuhelu käydään muiden kanssa tarvittaessa sähköpostikyselyn muodossa. ILMOITTAUTUMINEN Ilmoittautumiset tekniseen vuoropuheluun ja kuvaukset toiminnasta pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen [email protected] 03.05.2021 klo 14.00 mennessä. Markkinatoimijoita pyydetään toimittamaan ilmoittautumisen yhteydessä vastaukset alla mainittuihin kysymyksiin. Toimittajan nimi? Vuoropuhelutilaisuuteen osallistuvan edustajan nimi ja sähköposti? Mitä laitehankintoja ohjelmisto vaatii (esim. älypuhelimet)? Onko mahdollista saada siivoussuunnitelma osaksi ohjelmistoa? Onko ohjelmiston käyttö mahdollista Saas-palveluna, josta raportit ovat nähtävänä myös terveystarkastajalla? Millaisia raportteja ohjelmasta voidaan tulostaa? Millaisia hälytyksiä ohjelma tuottaa? Millaisia oheis-/mittauslaitteita/näyttöjä yms. ohjelmassa käytetään? Miten raportointitietoa voidaan siirtää muihin järjestelmiin (esim. Excel, Power BI)? Onko mahdollista rakentaa rajapintoja Aromi-järjestelmään? Ilmoittautumisen jälkeen, hankintayksikkö lähettää kolmelle (3) ilmoittautuneelle, kullekin yhden kutsun yhteen alla mainituista vuoropuhelutilaisuuksista. Vuoropuhelut järjestetään Teams-alustalla. Alustavat vuoropuhelutilaisuuksien ajankohdat ovat. 1. 4.5.2021 klo 12:30-13:20 2. 4.5.2021 klo 13:30-14:20 3. 5.5.2021 klo 14:00-14:50 Mahdollinen hankintamenettely on tarkoitus toteuttaa kesällä 2021.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI193