This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-01-14
Ilmoituksen numero2021-062244
TED numero2021/S 012-026061
OstajaorganisaatioPäijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä (0215606-8 )
Keskussairaalankatu 7
FI-15850 Lahti
http://www.phhyky.fi
Hankinnan otsikkotiedotSote-keskushankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen723 000 000 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/31017/notice/62244/overview
Originaali JSON tietue62244.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on ollut hankintalain (1397/2016) liitteen E mukainen sosiaali- ja terveyspalvelu, jolloin hankintaan sovelletaan hankintalain 12 luvun säännöksiä. Hankinnan tavoitteena on vahvistaa PHHYKY:n kykyä järjestää perusterveydenhuolto ja sosiaalipalvelut niin, että ne ovat jokaisen saavutettavissa oikea-aikaisesti ja laadukkaasti. Toimintojen suunnittelussa otetaan huomioon tuottajakentän monipuolisuus ja lähipalveluiden saavutettavuus. Kehittämällä moniammatillisia sosiaali- ja terveyskeskuksia, joissa hyödynnetään digitalisointia sekä tuodaan vastaanottotoimintaan uudenlaisella työnjaolla eri ammattilaisten työpanosta ja erityistason konsultaatioita, voidaan tavoite nopeammasta hoitoon pääsystä saavuttaa. Myös sosiaalihuollon palveluita tuodaan vahvemmin osaksi tulevaisuuden sote-keskusta. PHHYKY:n asettamat yleiset tavoitteet palveluiden tuottamiselle: 1. Lakisääteiset peruspalvelut tuotetaan toimintavarmasti voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. 2. Avosairaanhoidon kiireettömän vastaanoton toimintaa kehitetään ennakoivasti 7 vuorokauden hoitotakuuseen. Suun terveydenhuollon osalta tavoite on 14 vuorokautta. 3. Toimintamalleja kehitetään siten, että väestön palvelutarpeen kannalta tarkoituksenmukaiseen, moniammatilliseen lääkärijohtoiseen tiimityöhön on siirrytty kuntayhtymätasoisesti vuoden 2022 loppuun mennessä. 4. Asiakkaan hoidon ja palvelun kannalta tarkoituksenmukaiset ja toimintavarmat digipalvelut ovat käytössä vaiheistetusti vuoden 2022 loppuun mennessä, minkä jälkeen digipalveluja edelleen kehitetään asiakastarpeisiin perustuen siten, että käytössä ovat ajantasaiset toiminnot. 5. Erinomainen asiakaskokemus saavutetaan 95 prosentissa käynneistä. 6. Yhdenvertaiset sote-keskuspalvelut toimivat maakunnallisena kokonaisuutena. 7. Sote-keskuspalvelut integroidaan kuntayhtymän muihin palveluihin niin, että kokonaisuudesta muodostuu asiakkaan kannalta toimiva ja sujuva kokonaisuus. 8. Palvelujen laatu ja jatkuvuus turvataan työhönsä sitoutuneella ja pitkäaikaisella henkilöstöllä. Sote-keskusten toiminta kytketään kuntayhtymän muihin palveluihin siten, että sote-keskukset ja kuntayhtymän muut palvelut sekä yhdyspinnoilla tehtävä työ muodostavat alueellisesti ja sisällöllisesti toimivan ja sujuvan kokonaisuuden. Yhteistyöverkostoihin kuuluvat myös kolmannen sektorin toimijat.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTerveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C3