This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-09-22
Ilmoituksen numero2020-054435
TED numero
OstajaorganisaatioInnovaatiorahoituskeskus Business Finland (0512696-4 )
PL 69
FI-00101 Helsinki
https://www.businessfinland.fi/
Hankinnan otsikkotiedotDigiosaajan sparraustuki hankintayksiköille, KEINO
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio35 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/41131/notice/54435/overview
Originaali JSON tietue54435.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on palvelu, jonka tavoitteena on • Sparrata käynnistymässä olevia merkittäviä ja/tai muille julkisille toimijoille hyviksi esimerkeiksi sopivia ohjelmisto-, alusta- ja rajapintaratkaisujen hankintoja. • Analysoida sparrattavaksi valittujen julkisten ohjelmisto- ja alusta- hankintojen keskeiset mahdollisuudet, haasteet ja riskit. Tarkastelun näkökulmana on hankintojen elinkaarenaikainen onnistuminen sekä alusta- ja rajapintaratkaisujen hyödyntäminen. Onnistumisen edellytyksenä on tarkastella sekä tilaajien, toimittajien että käyttäjien näkökulmaa hankintaan. • Järjestää webinaari ja koota yhteenveto sparrauksen tuloksista julkaistavaksi KEINO-verkoston nettisivuille. • Kasvattaa julkistoimijoiden kiinnostusta, verkostoja ja osaamista, jotta kyvykkyys ja tahtotila toteuttaa api- ja alustaratkaisuja sisältäviä hankintoja lisääntyy. Palveluntarjoaja ja tilaaja tarkentavat yhdessä toimintasuunnitelman, jolla yllä esitellyt tavoitteet saavutetaan mahdollisimman tehokkaasti. Palvelun puitteissa sparrausta ja tukea hankintayksiköille toteutetaan sillä tasolla, että työn jälkeen hankintayksiköillä on hyvät edellytykset laatia itse tai tarvittaessa ostaa ulkopuolisia palveluita mahdollisten hankinta-asiakirjojen laatimiseksi. Juridiset kysymykset eivät kuulu toimeksiannon piiriin. Tässä ”hankintayksikkö” tarkoittaa niitä organisaatioita, jotka ovat velvoitettuja noudattamaan hankintalakia. Palveluntuottajalta odotetaan, että se pystyy: • vastaamaan selkeästi tyypillisiin tietojärjestelmäarkkitehtuuri, api- ja alustahankintoihin liittyviin temaattisiin ja teknisiin kysymyksiin • tukemaan ja motivoimaan hankintayksiköitä api- ja alustatalouden strategiatyössä • dokumentoimaan vastaukset ja/tai ohjeita keskeisten api- ja alustahankintoihin liittyvien kysymysten ratkaisemiseksi Valitun toimittajan tulee raportoida sopimusneuvotteluissa tarkemmin sovittavalla tavalla ja taajuudella kirjallisesti ja suullisesti työn etenemisestä ja tuloksista Business Finlandin nimeämälle vastuussa olevalle asiantuntijalle. Yhteydenpitoa hoidetaan tapaamisin, puhelimitse ja sähköpostilla. Tarjottavan henkilön vähimmäisvaatimukset: Edellytämme, että tarjoaja nimeää yhden vastuuhenkilön, joka täyttää seuraavat vähimmäisvaatimukset: • kokemus vähintään kolmen (3) innovatiivisen ohjelmisto- ja/tai alustahankinnan toteuttamisesta • kokemusta sekä älyliikenne- että opetusalan kehityshankkeista julkisella sektorilla • kokemusta yhteensä vähintään kolmen (3) alusta-, ohjelmisto- ja/tai rajapinta-teemaisten koulutusten toteuttamisesta Tarjoajan tulee esittää vähimmäisvaatimusten täyttyminen jokaisen vaatimuksen osalta näytöin vastuuhenkilön suorittamista projekteista. Vähimmäisvaatimusten täyttämisen osalta voidaan esittää myös muita näyttöjä kuin vaaditut neljä varsinaiseen vertailuun valittua näyttöä. Odotamme, että vastuuhenkilö varaa riittävät resurssit työn toteuttamiseen. Vastuuhenkilön estyessä toteuttaa projektia sovitussa ajassa tilaajalla on oikeus keskeyttää projekti. Palveluntarjoajien vertailu: Palveluntarjoajan valinta perustuu tarjotun ensisijaisen vastuuhenkilön osaamiseen ja näyttöihin toimeksiannon aihepiirissä. Vähimmäisvaatimukset eivät ole osa vertailua. Vertailua varten palveluntarjoajan odotetaan valitsevan neljä (4) tämän tarjouspyynnön osalta tärkeimmäksi kokemaansa näyttöä, joiden vertailussa arvostamme monipuolista kokemusta erityisesti: 1. api- alusta- ja ohjelmistokehityshankkeiden toteuttamisesta erityisesti julkisella sektorilla 2. opetus-, liikenne- ja/tai rakennussektorilta 3. julkisista hankinnoista joko tilaajan tai tuottajan näkökulmasta Palveluntarjoajan odotetaan kuvaavan näytöt siten, että jokaisen näytön osalta on esitetty 1) palveluntarjoajan rooli hankkeessa 2) hankkeen kesto 3) hankkeen sisältö pääpiirteineen Arvioimme näyttöjen perusteella esitettyä osaamista kokonaisuutena siten, että palveluntarjoajan kokemus arvioidaan asteikolla 1) vähän kokemusta, 2) jonkin verran kokemusta, 3) paljon kokemusta jokaisen kolmen edellä esitetyn kriteerin osalta. Sopimuskausi: Sopimus tulee voimaan arviolta 19.10.2020 ja päättyy viimeistään 28.2.2021, jolloin myös on toimitettava palvelusopimuksen loppulasku Business Finlandiin. Tarjouksen tiedot: Tarjous tulee tehdä kirjallisena suomen kielellä. Kaiken tarjousaineiston tulee olla tarjouksen mukana, esim. www-sivuilla oleviin tietoihin ei voi viitata. Tarjouksesta tulee ilmetä tarjoajan nimi, y-tunnus, postiosoite sekä tarjouksen yhteyshenkilö, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Tarjouksen alussa tulee esittää vähimmäisvaatimusten täyttymisen perusteet jokaisen kolmen vähimmäisvaatimuksen osalta erikseen. Vähimmäisvaatimusten täyttymisen perusteina voi esittää sekä varsinaiseen vertailuun valittuja näyttöjä, että muita näyttöjä. Vertailuun valitut neljä näyttöä tulee esittää erikseen omana lukunaan, vaikka ne olisi esitetty osana vähimmäisvaatimusten täyttymisen perusteita. Palveluntarjoajan odotetaan kuvaavan neljä (4) vertailuun valitsemaansa näyttöä siten, että jokaisen näytön osalta on esitetty: 1) palveluntarjoajan rooli hankkeessa 2) hankkeen kesto 3) hankkeen sisältö pääpiirteineen Alihankkijat Alihankkijoita ei hyväksytä. Sopimusehdot: Palvelun toimituksessa noudatetaan Business Finlandin yleisiä ostoehtoja ”Business Finlandin yleiset sopimusehdot". Palvelu tuotetaan pääosin suomen kielellä. Osa tuotettavasta materiaalista voi olla myös englanniksi. Business Finland on varannut ”Digiosaajan sparraustuki hankintaan” -palvelulle viiden (5) kuukauden ajalle yhteensä 35 000 €.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät