This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-015619
TED numero2019/S 139-342688
OstajaorganisaatioKemin kaupunki (0210427-6 )
Valtakatu 26
FI-94100 Kemi
http://www.kemi.fi
Hankinnan otsikkotiedotVammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut/Seudullinen yhteishankinta Kemin, Keminmaan, Tervolan, Tornion ja Ylitornion kuntien alueella
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/21766/notice/25906/overview
Originaali JSON tietue25906.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKuljetuspalvelun sisältö / asiakkaiden ohjaus palvelun piiriin Kunnat myöntävät asiakkaalle VPL - mukaisia kyytejä tietyn määrän kuukaudessa. Myönnetyt matkat näkyvät asiakkaan käyttämällä kortilla / maksusitoumuksella ja ne on tarkoitettu virkistäytymistä, asiointia tai yhteiskunnallista vaikuttamista varten. Kuljetuspalvelumatka on yhdensuuntainen matka lähtöosoitteesta määränpäähän. Matka on tehtävä suorinta reittiä. Kunta maksaa vain myönnetyt kohtuulliset kuljetuspalvelumatkat siltä matkan osalta, kun asiakas on kyydissä. Kunnan korvaamiin matkoihin eivät kuulu Kela - korvattavat matkat. Kukin kunta ilmoittaa VPL / SHL -kuljetuspalvelua saaville asiakkaille niiden taksien yhteystiedot, joiden kanssa kunta on tehnyt puitesopimuksen. Asiakkaat tilaavat itse kyydin puitesopimuksen piirissä olevilta palveluntuottajilta. Jotta asiakkaat saavat tarvitsemansa kyydin tarjouksessa on kerrottava seuraavat asiat: - onko palveluntuottajalla esteetön ajoneuvo (inva-taksi) käytössä - minä päivinä ja mihin kellonaikaan taksikyyti on saatavilla Matkat ja asiakasmäärät vuonna 2018 Kemi 2018: Matkamäärä 26.415 VPL-asiakkaat 605, joista inva - taksiasiakkaita 262 henkilöä Kemin kaupungilla on VPL- asiakkaiden käytössä Likuma - järjestelmän kortti, minkä sopivuus edellytetään takseissa oleviin kortinlukijalaitteisiin. Odotusaika Kemin kaupungin alueella on maksimissaan 10 minuuttia.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTaksipalvelut (60120000)
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKuljetuspalvelun sisältö / asiakkaiden ohjaus palvelun piiriin Kunnat myöntävät asiakkaalle VPL - mukaisia kyytejä tietyn määrän kuukaudessa. Myönnetyt matkat näkyvät asiakkaan käyttämällä kortilla / maksusitoumuksella ja ne on tarkoitettu virkistäytymistä, asiointia tai yhteiskunnallista vaikuttamista varten. Kuljetuspalvelumatka on yhdensuuntainen matka lähtöosoitteesta määränpäähän. Matka on tehtävä suorinta reittiä. Kunta maksaa vain myönnetyt kohtuulliset kuljetuspalvelumatkat siltä matkan osalta, kun asiakas on kyydissä. Kunnan korvaamiin matkoihin eivät kuulu Kela - korvattavat matkat. Kukin kunta ilmoittaa VPL / SHL -kuljetuspalvelua saaville asiakkaille niiden taksien yhteystiedot, joiden kanssa kunta on tehnyt puitesopimuksen. Asiakkaat tilaavat itse kyydin puitesopimuksen piirissä olevilta palveluntuottajilta. Jotta asiakkaat saavat tarvitsemansa kyydin tarjouksessa on kerrottava seuraavat asiat: - onko palveluntuottajalla esteetön ajoneuvo (inva-taksi) käytössä - minä päivinä ja mihin kellonaikaan taksikyyti on saatavilla Keminmaa 2018: Matkamäärät VPL 6.900 / SHL 870, yhteensä 7.770 asiakkaat VPL 142 / SHL 40, joista inva - taksiasiakkaita arviolta 55 Keminmaan osalta kilpailutuksessa ovat myös sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetukset. Keminmaassa on käytössä matkojen seurantakortti. Odotusaika yhdensuuntaisella matkalla 5 minuuttia ja edestakaisella matkalla 15 min.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTaksipalvelut (60120000)
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKuljetuspalvelun sisältö / asiakkaiden ohjaus palvelun piiriin Kunnat myöntävät asiakkaalle VPL - mukaisia kyytejä tietyn määrän kuukaudessa. Myönnetyt matkat näkyvät asiakkaan käyttämällä kortilla / maksusitoumuksella ja ne on tarkoitettu virkistäytymistä, asiointia tai yhteiskunnallista vaikuttamista varten. Kuljetuspalvelumatka on yhdensuuntainen matka lähtöosoitteesta määränpäähän. Matka on tehtävä suorinta reittiä. Kunta maksaa vain myönnetyt kohtuulliset kuljetuspalvelumatkat siltä matkan osalta, kun asiakas on kyydissä. Kunnan korvaamiin matkoihin eivät kuulu Kela - korvattavat matkat. Kukin kunta ilmoittaa VPL / SHL -kuljetuspalvelua saaville asiakkaille niiden taksien yhteystiedot, joiden kanssa kunta on tehnyt puitesopimuksen. Asiakkaat tilaavat itse kyydin puitesopimuksen piirissä olevilta palveluntuottajilta. Jotta asiakkaat saavat tarvitsemansa kyydin tarjouksessa on kerrottava seuraavat asiat: - onko palveluntuottajalla esteetön ajoneuvo (inva-taksi) käytössä - minä päivinä ja mihin kellonaikaan taksikyyti on saatavilla Tervola 2018: Matkamäärä 1.243 VPL - asiakasmäärä 55 henkilöä, joista inva-taksasiakkaita 24 Tervolassa on käytössä maksusitoumus. Odotusaika asuinkunnassa max 30 min ja lähikunnassa max 60 min.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTaksipalvelut (60120000)
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKuljetuspalvelun sisältö / asiakkaiden ohjaus palvelun piiriin Kunnat myöntävät asiakkaalle VPL - mukaisia kyytejä tietyn määrän kuukaudessa. Myönnetyt matkat näkyvät asiakkaan käyttämällä kortilla / maksusitoumuksella ja ne on tarkoitettu virkistäytymistä, asiointia tai yhteiskunnallista vaikuttamista varten. Kuljetuspalvelumatka on yhdensuuntainen matka lähtöosoitteesta määränpäähän. Matka on tehtävä suorinta reittiä. Kunta maksaa vain myönnetyt kohtuulliset kuljetuspalvelumatkat siltä matkan osalta, kun asiakas on kyydissä. Kunnan korvaamiin matkoihin eivät kuulu Kela - korvattavat matkat. Kukin kunta ilmoittaa VPL / SHL -kuljetuspalvelua saaville asiakkaille niiden taksien yhteystiedot, joiden kanssa kunta on tehnyt puitesopimuksen. Asiakkaat tilaavat itse kyydin puitesopimuksen piirissä olevilta palveluntuottajilta. Jotta asiakkaat saavat tarvitsemansa kyydin tarjouksessa on kerrottava seuraavat asiat: - onko palveluntuottajalla esteetön ajoneuvo (inva-taksi) käytössä - minä päivinä ja mihin kellonaikaan taksikyyti on saatavilla Tornio 2018: Matkamäärät VPL 17.784 / SHL 2.300 Asiakkaat VPL 526 / SHL 62, joista inva-taksiasiakkaita n. 200 Torniossa on käytössä Taksiplus -kortti, minkä sopivuus edellytetään takseissa oleviin kortinlukijalaitteisiin. Odotusaika on max 20 min.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTaksipalvelut (60120000)
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKuljetuspalvelun sisältö / asiakkaiden ohjaus palvelun piiriin Kunnat myöntävät asiakkaalle VPL - mukaisia kyytejä tietyn määrän kuukaudessa. Myönnetyt matkat näkyvät asiakkaan käyttämällä kortilla / maksusitoumuksella ja ne on tarkoitettu virkistäytymistä, asiointia tai yhteiskunnallista vaikuttamista varten. Kuljetuspalvelumatka on yhdensuuntainen matka lähtöosoitteesta määränpäähän. Matka on tehtävä suorinta reittiä. Kunta maksaa vain myönnetyt kohtuulliset kuljetuspalvelumatkat siltä matkan osalta, kun asiakas on kyydissä. Kunnan korvaamiin matkoihin eivät kuulu Kela - korvattavat matkat. Kukin kunta ilmoittaa VPL / SHL -kuljetuspalvelua saaville asiakkaille niiden taksien yhteystiedot, joiden kanssa kunta on tehnyt puitesopimuksen. Asiakkaat tilaavat itse kyydin puitesopimuksen piirissä olevilta palveluntuottajilta. Jotta asiakkaat saavat tarvitsemansa kyydin tarjouksessa on kerrottava seuraavat asiat: - onko palveluntuottajalla esteetön ajoneuvo (inva-taksi) käytössä - minä päivinä ja mihin kellonaikaan taksikyyti on saatavilla Ylitornio 2018: matkamäärä VPL + SHL yhteensä 6.100 Asiakkaat yhteensä 142, joista inva-taksiasiakkaita 10 Käytössä on Semel - järjestelmän kortti, minkä sopivuus edellytetään takseissa oleviin kortinlukijalaitteisiin. Odotusaika on max 2 tuntia.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTaksipalvelut (60120000)
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät