This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2024-04-05
Ilmoituksen numero2024-144600
TED numero
OstajaorganisaatioKiertokapula Oy (0919068-0 )
Vankanlähde 7
FI-13100 Hämeenlinna
https://www.kiertokapula.fi
Hankinnan otsikkotiedotMonikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä SaaS-palveluna
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/98641/notice/144600/overview
Originaali JSON tietue144600.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKiertokapula suunnittelee monikanavaisen asiakaspalvelujärjestelmän SaaS-palveluna kilpailutusta. Asiakaspalvelujärjestelmän tulee sisältää seuraavat kokonaisuudet: 1. Puhelinjärjestelmä 2. Tekstiviestien lähettäminen 3. Sähköpostien käsittely ja hallinnointi 4. Järjestelmäkokonaisuuden tulee yhdistää asiakaspalvelun palvelukanavat yhteen käyttöliittymään ja näkymään 5. Raportointi 6. Integraatiot 7. Ylläpito, varmistukset 8. Asiakastyytyväisyyskysely (optio) 9. Tekoälyn hyödyntäminen työnkuluissa sisäisenä avustajana (optio). Nykyisessä asiakaspalvelujärjestelmäratkaisussa on vuosittain yhteensä noin 100 000 yhteydenottoa asiakkailta, joista noin 60 000 puhelua ja noin 40 000 sähköpostiviestiä. Tämän lisäksi asiakkaille lähetetään vuosittain noin 80 000 tekstiviestiä. Nykyisessä asiakaspalvelujärjestelmäratkaisussa on peruskäyttäjiä 30 henkilöä, esimiestason raportointikäyttäjiä 3 henkilöä ja pääkäyttäjiä 2 henkilöä. Edellä kuvattu hankinnan kohde ja sen sisältö ovat alustavia ja niihin voi tulla vielä muutoksia. Kiertokapula Oy on 13 kunnan omistama jätehuoltoyhtiö, joka on perustettu vuonna 1993. Tarjoamme palvelujamme ensisijaisesti omistajakunnillemme, mutta meiltä löytyy myös räätälöityjä ja kustannustehokkaita jätteidenkäsittelypalveluja teollisuuden ja kaupan tarpeisiin. Vastaamme toimialueemme yhdyskuntajätehuollosta Kanta-Hämeessä, Etelä-Pirkanmaalla ja Keski-Uusimaalla. Asiakaspalveluun yhteyttä ottavat asiakkaat ovat kuntalaisia ja eri sidosryhmiä: kuntien edustajat, isännöitsijät, yritykset. Tämä ilmoitus on tietopyyntö. Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Tietopyyntöön liittyy kutsu markkinakartoitukseen (jäljempänä markkinavuoropuhelu), jossa hankinnasta kiinnostuneilla tarjoajilla on mahdollisuus käydä hankintaa koskevaa vuoropuhelua hankintayksikön kanssa. Markkinavuoropuhelu on tarkoitus toteuttaa kevään 2024 aikana ja markkinavuoropuhelu koostuu 1-3 kierroksesta. Mahdollinen hankintailmoitus on tarkoitus julkaista toukokuussa 2024 ja hankinta on tarkoitus toteuttaa avoimena menettelynä. Ilmoittautumisohje markkinavuoropuheluun: Hankinnasta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 17.4.2024 sähköpostitse osoitteeseen [email protected] seuraavin tiedoin: - Viestin aihe/otsikko: "Kiertokapula asiakaspalvelujärjestelmä markkinavuoropuhelu" - Viestin sisältö: 1) Yrityksen nimi ja y-tunnus, 2) Yhteyshenkilön nimi ja sähköpostiosoite, 3) Lyhyt kuvaus monikanavaisesta asiakaspalvelujärjestelmäratkaisustanne ja sen SaaS-käyttöympäristöstä, 4) IVR-valikko, sisältääkö ratkaisu ko. toiminnon ja miten puheluiden ohjautumista voidaan seurata jos soittaja ei valitse mitään valikon vaihtoehdoista? 5) Lyhyt kuvaus ratkaisunne lisensointi ja hinnoittelumallista, onko käytössä kelluvia (rajoitusta yhtäaikaisille käyttäjille) lisenssejä tai nimettyjä lisenssejä. Onko eri lisenssi- tai hinnoittelukäytäntöjä yllä kuvattujen moduulien/toimintokokonaisuuksien osalta? 6) Budjetääristä hankinnan kokonaisarvon määrittämistä varten sitoumukseton kuvaus ratkaisunne käyttöönotto ja käyttökustannuksista euroina ilman arvonlisäveroa. Ennakkotietoilmoitukseen vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista. Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Hansel Oy toimii markkinavuoropuhelussa ja mahdollisessa kilpailutuksessa konsultoivassa roolissa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Automaattiset puhelinpalvelujärjestelmäohjelmatuotteet (48512000)
Automaattisten puhelinpalvelujärjestelmäohjelmistojen kehittämispalvelut (72212512)
AluekoodiFI1C
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset