This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2024-03-04
Ilmoituksen numero2024-143120
TED numero
OstajaorganisaatioLänsi-Uudenmaan hyvinvointialue (3221347-3 )
Tekniikantie 15
FI-02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
https://www.luvn.fi/fi
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ_Kriittisen turvallisen viestinnän sovelluksen hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/97510/notice/143120/overview
Originaali JSON tietue143120.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN ILMOITUS MARKKINAVUOROPUHELUN KÄYNNISTÄMISESTÄ OSANA HANKINNAN SUUNNITTELUA. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue kartoittaa Palveluntuottajien kiinnostusta osallistua turvallisen kriittisen viestinnän sovelluksen hankintaa koskevaan markkinavuoropuheluun. Hankittavan sovelluksen avulla on tarkoitus hallita monimuotoisia viestintätarpeita ja hälytyksiä normaali- ja poikkeusolojen häiriö- ja kriisitilanteissa. Sovelluksen käyttäjäkunta kattaa laajasti eri organisaation tasot mukaan lukien johdon, keskijohdon ja mahdollisesti valtaosan henkilöstöstä. Käytön laajuutta arvioidaan tarkemmin tietopyyntö- ja kilpailutusvaiheessa perustuen työkalun tuottamaan hyötyyn suhteessa kustannuksiin. Kaikki tässä tietopyynnössä mainitut järjestelmän toiminnallisuudet ja ominaisuudet tulee sisältyä yhteen hankittavaan järjestelmään, joka on käytettävissä: • Suomessa sijaitsevien korkean turvallisuuden palvelinten kautta • Android ja iOS-käyttöliittymillä • Monikanavaisesti ja laiteriippumattomasti • Suojatuilla tietoturvallisilla yhteyksillä • Microsoft Entra ID-rajapinnan kanssa • Intuitiivisesti ja helposti Turvallisen kriittisen viestinnän alustavat käyttötapaukset: 1. Avainhenkilöiden hälytykset o Yksilö- ja ryhmätasolla o Valmiit räätälöitävät hälytyspohjat o Mahdollisuus ohittaa puhelimen ääni- ja äänettömyysasetukset o Reaaliaikainen vastaus hälytykseen 2. Turvallinen viestintä o Pikaviestintä (chat) o Etäpalavereiden ja puheluiden toteuttaminen o Yksilö- ja ryhmätasolla o Valmiit räätälöitävät viestipohjat o Tehtävien tai kutsujen kohdentaminen osaajille, ryhmille tai alueille o Viestin vastauksien koostaminen määrämuodossa lähettäjälle o Viestiautomaatio, esim. tietyllä tavalla vastanneille automaattisesti lisätietoja 3. Kriittisen reaaliaikaisen tiedon kerääminen, dokumentointi ja raportointi o Kriittisen reaaliaikaisen tiedon kerääminen, dokumentointi ja raportointi tarkistuslistojen ja kohdekorttien avulla o Myös organisaation ulkopuolisille yksityisille palveluntuottajille 4. Dokumenttien hallinta o Tarkastuslistat, kohdekortit o Käytettävissä myös ilman verkkoyhteyttä viimeisempien versioiden osalta o Myös organisaation ulkopuolisille yksityisille palveluntuottajille 5. Työntekijöiden ja sijaisten töihin kutsut eri viestintäkanavia hyödyntäen ja kutsujen kuittaaminen o Myöntävän kuittauksen läpinäkyvyys kaikille kutsutuille 6. Työasioiden kommunikointi ja viestiminen kriisitilanteiden ulkopuolella o Käytön tukeminen arjessa, jotta sovelluksen käyttö on luonnollista ja intuitiivista kriisitilanteessa Markkinavuoropuhelun tavoitteena on saada ajankohtaista tietoa markkinoista, jotta myöhemmin mahdollisesti käynnistettävä tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Palveluntuottajia pyydetään ilmoittamaan kiinnostuksensa markkinavuoropuhelua kohtaan lähettämällä yhteyshenkilön yhteystiedot 18.3.2024 mennessä osoitteeseen [email protected] ja kirjaamaan viestin aiheeksi "Turvallisen kriittisen viestinnän sovelluksen hankinta". Samoin pyydämme ilmoittautuneita liittämään sähköpostin liitteeksi mahdollisuuksien mukaan seuraavat materiaalit: • Yritysesittely ja referenssit • Tuote- tai palveluesitteet; esitteet tai dokumentaatiot tarjotuista ratkaisuista, kuten toiminnallinen kuvaus, käyttöoikeustasot, tekniset tiedot, ominaisuudet ja mahdolliset integraatiot muihin järjestelmiin • Tietoturvaesite; tietoturva, tiedon salaaminen, käyttäjähallinta, jatkuvuudenhallinta ja GDPR • Käyttöönottotiedot; selvitys ratkaisun käyttöönotosta ja sen vaiheista, vaadittavista resursseista, aikataulusta • Ylläpitotiedot; tuki-, kehitys- ja päivityskäytännöt • Kustannusrakenne; hankinnan alkuinvestoinnit, käyttöönottokustannukset, ylläpitokustannukset sekä mahdolliset lisenssimaksut Kiinnostuksen ilmaiseminen tietopyyntöä kohtaan ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue varaa itselleen oikeuden valita markkinavuoropuheluun kutsuttavat yritykset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietojärjestelmät ja palvelimet (48800000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutViestintäohjelmatuotteet (48510000)
Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset