This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2024-02-22
Ilmoituksen numero2024-142690
TED numero
OstajaorganisaatioEtelä-Pohjanmaan hyvinvointialue (3221323-8 )
Hanneksenrinne 7
FI-60220 Seinäjoki
https://www.hyvaep.fi/
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ – Ruokapalvelun omavalvontaratkaisu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/97174/notice/142690/overview
Originaali JSON tietue142690.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTässä tietopyynnössä kuvataan Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen ruokapalveluiden omavalvonnan lähtötilannetta sekä tavoitetilaa. Tämä tietopyyntö ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö eikä se velvoita Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta hankintaan. Tietopyynnössä esitetyt menettely- ja aikataulutiedot on annettu tiedoksi alustavasti ja sitoumuksetta. Tietopyynnön tarkoitus on käynnistää vuoropuhelu markkinoilla olevien toimijoiden kanssa, kartoittaa toimittajamarkkinaa sekä kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen mahdollisuuksista sekä viestiä Tilaajan suunnitelmista liittyen mahdollisesti käynnistettävään kilpailutukseen. Markkinavuoropuhelun perusteella hankintayksikkö arvioi markkinoilla olevien ratkaisujen valmiutta, kattavuutta ja soveltuvuutta suhteessa omaan toimintaansa ja toiminnasta nouseviin vaatimuksiin. Tietopyynnön kohteena on ruokapalvelun omavalvontaratkaisu. Tietopyynnön kohdetta on kuvattu tarkemmin Liitteessä Palvelukuvaus, ruokapalvelun omavalvonta, kyseessä on alustava palvelukuvaus. Tietopyyntöön vastaaminen: Kutsumme harkintaan perustuen ja hankinnan kohteen mukaista palvelua tarjoavat palveluntarjoajat teams-tapaamiseen (tapaamisen kesto 1 tunti), varattavissa olevat ajankohdat alla: - ke 6.3 2024 klo 12.00 - 13:00 tai - ke 6.3 2024 klo 13.00 - 14:00 tai - ke 6.3 2024 klo 14.00 - 15:00 tai - pe 8.3.2024 klo 9.00 - 10:00 tai - pe 8.3.2024 klo 10.00 - 11:00 tai - pe 8.3.2024 klo 11.00 - 12:00 Tapaamiset varataan sähköpostitse lähettämällä sopivan ajankohdan tieto osoitteeseen: [email protected]. Tapaamisten tarkoituksena on, että hankintayksikkö voi kertoa tarkemmin tarpeistaan ja toimittajien toivotaan esittävän hankinnan kohteeseen liittyviä huomioita, kysymyksiä ja ehdotuksia hankintayksikölle sekä kommentoivan toimitettua materiaalia, ensimmäisessä vaiheessa palvelukuvausta. Lisäksi tietopyyntöön pyydetään vastaamaan kirjallisesti, kommentoimalla palvelukuvaussa kysyttyjä asioita. Vastaukseen voi liittää myös vapaamuotoista materiaalia tarjottavista ratkaisuvaihtoehdoista. Toimitettavan materiaalin tulee olla suomenkielistä. Kirjalliset vastaukset tietopyyntöön pyydämme toimittamaan Tarjouspalvelu.fi-portaalin kautta. Tietopyyntöön annetut vastaukset eivät ole julkisia. Pyydämme kuitenkin merkitsemään liikesalaisuuksia sisältävien dokumenttien tiedostonimeen sekä dokumenttien sisältöön (esimerkiksi dokumentin oikeaan yläreunaan) maininnan LIIKESALAISUUS, jos dokumentti sisältää liikesalaisuuksia. Kaikki vastaukset huomioidaan osana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen hankinnan suunnittelua. Tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajien asemaan mahdollisesti käynnistyvässä hankinnassa tai hankinnoissa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
Aluekoodi
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset