This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-11-01
Ilmoituksen numero2023-139128
TED numero
OstajaorganisaatioSarastia Oy (2360731-5 )

FI- Helsinki
http://www.sarastia.fi
Hankinnan otsikkotiedotDigitaalinen verkkokaupparatkaisu huomionosoituksiin
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/94239/notice/139128/overview
Originaali JSON tietue139128.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSarastia-konserni etsii digitaalista palvelua, jonka avulla Sarastia voi tilata- ja toimittaa henkilöstölleen (joissakin tapauksissa myös hallitus- ja muiden toimielinten jäsenille, asiakkaille tai yhteistyökumppaneille) aineettomia tai aineellisia huomionosoituksia. Näistä voidaan myös käyttää nimitystä “muistamiset”, “lahjat”, “huomionosoitukset” tai “palkitsemiset”. Nämä muistamiset ovat saajalleen verottomia ja lahjoissa tulee huomioida verohallinnan antaman rajat verovapaille huomionosoituksille. Kyse voi olla myös edustamisesta. - a) Merkkipäivä- ja muut muistamiset o Kohderyhmänä henkilöstö o Näissä mukana myös kukkalähetykset o Tilaajana esihenkilö, joita noin 60 - b) Pikapalkitsemiset o Kohderyhmänä henkilöstö o Karkkiboxit, suklaalevyt ja muut “kivat yllätykset” o Tilaajana esihenkilö (noin 60 henkilöä) tai HR - c) Joulu, asiakas- ym. muut yhteiset lahjat o Kohderyhmänä koko henkilöstö, hallitus tai muut toimielimet, asiakkaat, muut sidosryhmät o Sarastian sisäisen ohjeistuksen mukaan. o Tilaajana HR, Viestintä tai johdon sihteeri - d) Arvonta- ja muut palkinnot o Kohderyhmänä henkilöstö sekä rajallisesti asiakkaat o Kertoja muutama vuoteen o Tilaajana HR tai muu hallinto Etsimme kokonaispalvelua, jossa toimittaja hoitaa kaikki työvaiheet verkkopalvelussa tehdyn tilauksen jälkeen ja raportoi tehdyt toimitukset vaaditulla tarkkuustasolla. Palvelun tulee sisältää useita lahjavaihtoehtoja, joista lahjan saaja pääsee valitsemaan haluamansa vaihtoehdon. Lahjavaihtoehdot sovitaan tilaajan ja toimittajan kesken puolivuosittain. Toimittaja huolehtii huomionosoituksen saajalle lahjakortin ja ohjeen sen käyttöön Sarastia-konsernin visuaalisella ilmeellä ja sanoituksella. Näiden ohjeiden mukaisesti lahjan saaja lunastaa verkkopalvelusta haluamansa lahjan annetuista vaihtoehdoista. Lahjan saaja kirjaa verkkopalveluun sähköpostin tai osoitetiedot, johon lahja toimitetaan. Toimittaja hankkii ja varastoi halutun tuotevalikoiman ja toimittaa lahjan sovitussa aikataulussa lahjansaajalle. Toimittaja huolehtii myös mahdollisista palautuksista ja reklamaatioista sekä palvelun käytössä opastamisesta ja tuesta ongelmatilanteissa. Toimittajan ei tarvitse huolehtia itse lahjan käytössä opastamisessa. Palvelun pitää toimia myös niin, että Sarastia pystyy halutessaan sitä kautta lähettämään valitut lahjat saajalle ilman, että se vaatii saajalta tilausvaiheessa toimenpiteitä. Toimittaja vastaa lunastettujen tuotteiden kuljetuksesta joko lahjansaajan kotiosoitteeseen tai lähimpään noutopisteeseen. Toimittajalta odotetaan valmiutta toimittaa lunastettuja tuotteita kaikkiin osoitteisiin manner-Suomessa. Tuotevalikoiman tulee sisältää tavara- ja palvelulahjoja, aineettomia lahjoja ja lahjakortteja sekä lahjoitusvaihtoehtoja. Palvelun pitää sisältää myös kukkalähetykset. Toimittajalla on velvollisuus hyvittää sellaiset lahjakortit, joita ei lunasteta lahjakortin voimassaoloaikana. Hyvityksessä käytettävä prosentti on yksi tämän kilpailutuksen vertailutekijöistä. Verkkopalvelu, josta työntekijä käy haluamansa muistamisen lunastamassa, tulee olla muokattavissa Sarastia-konsernin brändin ilmeen mukaiseksi. Myös ohjeet ja muut viestit, lahjakortit yms. tulee muokata sisällöltään vastaamaan Sarastian tarpeita.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääLahjat ja palkinnot (18530000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset