This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2018-023911
TED numero2018/S 222-508222
OstajaorganisaatioInnovaatiorahoituskeskus Business Finland (0512696-4 )
PL 69
FI-00101 Helsinki
https://www.businessfinland.fi/
Hankinnan otsikkotiedotAV-tuotantokannustin
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio170 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/11818/notice/13552/overview
Originaali JSON tietue13552.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTEEMA 1 - Kansainväliset elokuva- ja tv-marketit ja festivaalit Hankinnan kohteena on audiovisuaalisen alan tuotantokannustimen rahoituspalvelun kansainväliseen markkinointiin liittyvien toimenpiteiden suunnittelu ja toteutus. Rahoituspalvelun markkinoinnin ensisijaisia kohderyhmiä ovat ulkomaiset elokuvien ja draamasarjojen tuottajat ja niiden kuvauskohteita kartoittavat alihankkijat (esimerkiksi location scouts). Tarjouksessa tulee nimetä tapahtumat, joihin osallistutaan, niiden ajankohdat, kohderyhmät, toteutettavat toimenpiteet sekä viestintäsuunnitelma. Arvio tapahtumien määrästä on enintään 6. Tarjous voi sisältää ulkomaisia ja kotimaisia tapahtumia. Markkinointitoimenpiteissä tulee huomioida Suomi alueellisena kokonaisuutena. Lisäksi suunnitelmasta on käytävä ilmi, miten kotimaista tuotantoihin liittyvää osaamista kullakin toimenpiteellä pyritään edistämään, esimerkiksi jälkituotanto, tuotantopalvelut kuvauskohteissa sekä rahoituspalvelun tuotantokoordinaattoriyrityksenä toimiminen, animaatio-osaaminen ja taiteellinen osaaminen kuten näyttelijän työ, puvustus ja säveltäminen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
AluekoodiFIZ
Pääasiallinen suorituspaikkaUlkomaat.

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTEEMA 2: Lokaatiomarkkinointi Hankinnan kohteena on audiovisuaalisen alan tuotantokannustimen rahoituspalvelun kansainväliseen markkinointiin liittyvien toimenpiteiden suunnittelu ja toteutus. Rahoituspalvelun markkinoinnin ensisijaisia kohderyhmiä ovat ulkomaiset elokuvien ja draamasarjojen tuottajat ja niiden kuvauskohteita kartoittavat alihankkijat (esimerkiksi location scouts). Tarjouksessa esitettävä suunnitelma tulee pitää sisällään esimerkiksi toimenpiteitä kansainvälisissä lokaatiotapahtumissa, yksittäisiä myyntitilaisuuksia ulkomailla, muita toimenpiteitä Suomen esittelemiseksi kuvauslokaationa sekä suomalaisen, tuotantoihin liittyvän palveluverkoston markkinoimiseksi kansainvälisille alan toimijoille. Markkinointitoimenpiteissä tulee huomioida Suomi alueellisena kokonaisuutena. Lisäksi suunnitelmasta on käytävä ilmi, miten kotimaista tuotantoihin liittyvää osaamista kullakin toimenpiteellä pyritään edistämään, esimerkiksi jälkituotanto, tuotantopalvelut kuvauskohteissa sekä rahoituspalvelun tuotantokoordinaattoriyrityksenä toimiminen, animaatio-osaaminen ja taiteellinen osaaminen kuten näyttelijän työ, puvustus ja säveltäminen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
AluekoodiFIZ
Pääasiallinen suorituspaikkaUlkomaat.

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTEEMA 3: Kansainvälisten verkostojen hyödyntäminen Hankinnan kohteena on audiovisuaalisen alan tuotantokannustimen rahoituspalvelun kansainväliseen markkinointiin liittyvien toimenpiteiden suunnittelu ja toteutus. Rahoituspalvelun markkinoinnin ensisijaisia kohderyhmiä ovat ulkomaiset elokuvien ja draamasarjojen tuottajat ja niiden kuvauskohteita kartoittavat alihankkijat (esimerkiksi location scouts). Teeman sisällön painotus on henkilökohtaisessa myyntityössä ulkomaisille asiakkaille. Tarjouksessa on kuvattava potentiaaliset kohdemaat ja -tahot sekä toimenpiteet kuukausitasoisella alustavalla aikataululla. Markkinointitoimenpiteissä tulee huomioida Suomi alueellisena kokonaisuutena. Lisäksi suunnitelmasta on käytävä ilmi, miten kotimaista tuotantoihin liittyvää osaamista kullakin toimenpiteellä pyritään edistämään, esimerkiksi jälkituotanto, tuotantopalvelut kuvauskohteissa sekä rahoituspalvelun tuotantokoordinaattoriyrityksenä toimiminen, animaatio-osaaminen ja taiteellinen osaaminen kuten näyttelijän työ, puvustus ja säveltäminen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
AluekoodiFIZ
Pääasiallinen suorituspaikkaUlkomaat.

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät