This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-08-21
Ilmoituksen numero2023-134827
TED numero2023/S 163-516428
OstajaorganisaatioLänsi-Uudenmaan hyvinvointialue (3221347-3 )
PL 33
FI-02033 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
https://www.luvn.fi/fi
Hankinnan otsikkotiedotAsiakaskokemuksen mittaamisen ja raportoinnin järjestelmän hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio980 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/90429/notice/134827/overview
Originaali JSON tietue134827.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asiakaskokemuksen mittaamisen mallin mukainen teknologiaratkaisu ns. asiakaspalautejärjestelmä. Tavoitteena on hankkia ratkaisu ja järjestelmä, joka mahdollistaa laadukkaan, vertailukelpoisen ja ajantasaisen tiedon tuottamisen Tilaajan palveluihin liittyvistä tapahtumista sekä kootun tiedon analysoinnin ja hyödyntämisen hyvinvointialueen tiedolla johtamisessa. Hankinnan kohteena olevalla järjestelmällä ei ole tarkoitus käyttää ensisijaisena asiakkaiden itsensä vapaamuotoisten palautteiden käsittelyn ja palautteisiin vastaamisen järjestelmänä. Järjestelmän vaatimuksissa käytettävä termillä “asiakaspalaute” tarkoitetaan lähetettyyn palautekyselyyn annettua vastausta. Hankinnan kohde sisältää 1) järjestelmän (SaaS), 2) sen käyttöönoton ja 3) ylläpito- ja tukipalvelun.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset