This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-08-15
Ilmoituksen numero2023-134399
TED numero
OstajaorganisaatioLänsi-Uudenmaan hyvinvointialue (3221347-3 )
PL 33
FI-02033 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
https://www.luvn.fi/fi
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ: Kokonaisratkaisun hankinta omaishoidon, perhehoidon ym. toimeksiantosuhteisten sopimusten hallintaan ja palkkioiden maksatukseen
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/91541/notice/134399/overview
Originaali JSON tietue134399.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ, VAAN ILMOITUS MARKKINAVUOROPUHELUN KÄYNNISTÄMISESTÄ OSANA HANKINNAN SUUNNITTELUA. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja saada tarkempaa tietoa markkinoilla olevista toimijoista, jotka tarjoavat kokonaisratkaisuja sosiaalipalveluissa käsiteltävien palkkioiden ja henkilökohtaisen avun sijaismaksajana käsiteltävien palkkojen hallinnointiin ja maksatukseen. Palkkioiden ja palkkojen maksatus koskee Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen palvelualueista ensisijaisesti vammaispalveluja, ikääntyneiden palveluja sekä lasten, nuorten ja perheiden palveluja. Se voi koskea myös muita palvelualueita. Vaatimukset Kokonaisratkaisun tulisi sisältää vähintään seuraavat ominaisuudet: Ratkaisun tulee olla käyttöönottovalmis SaaS-palvelu (ohjelmistopalvelu). Sen tulee sisältää tarvittavat käyttöoikeudet, tekniset tuki- ja ylläpitopalvelut, asiantuntijapalvelut sekä käyttöönotontuen. Käyttöönoton tuen tulee sisältää koulutukset, oheismateriaalit, testiympäristön sekä käyttöönoton jälkeen käyttäjätuen. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen tarpeet kattava digitaalisen palvelun kokonaisuus, joka vahvistaa asiakkaan autonomiaa mahdollistamalla muun muassa maksatusta varten tarvittavien tietojen kirjaamisen joustavasti ja luotettavasti, sekä reaaliajassa omien maksatustietojen ja esimerkiksi omaishoidon vapaan kertymisen ja käytön tietojen seuraamisen. Digitaalisen palvelun lisäämisen tarkoituksena on korvata nykyinen, manuaalinen toimintatapa, jossa laaditaan paperisia dokumentteja, joita myös tulostetaan, postitetaan, käsitellään ja arkistoidaan manuaalisesti. Tarkoituksena on myös korvata nykyinen toimintatapa, jossa samaan asiakasprosessiin liittyviä tietoja tallennetaan, käsitellään ja arkistoidaan useilla eri toimintatavoilla ja useissa eri järjestelmissä. Digitaalisen palvelun kokonaisuuden toteuttamis- ja palveluratkaisulla tavoitellaan asiakaslähtöistä tietojen käsittelyn sujuvuutta ja virheettömyyttä. Digitaalisen palvelun kokonaisuudella tavoitellaan myös hyvinvointialueen henkilöstöresurssin kohdentumista alueen asukkaiden palvelutarpeisiin nykyistä toimintatapaa tarkoituksenmukaisemmin ja saavutettavammin. Tahtotilamme on, että ratkaisu mahdollistaa sen, että palkkionsaaja pystyy itsenäisesti syöttämään järjestelmään tarvittavia tietoja. Kokonaisratkaisulla hallinnoidaan: omaishoidon, sijaisomaishoidon, lyhytaikaisen perhehoidon, pitkäaikaisen perhehoidon, tukihenkilötoiminnan, tukiperhetoiminnan, läheisverkostotoiminnan sekä vastaavien sopimuksia, sekä palkkioiden ja mahdollisten kulukorvauksien maksatusta omaishoitajien vapaiden kertymisen ja käytön seuranta, omaishoidonvapaiden asiakasmaksut ja -laskutus edellä mainittujen arkistointi ja raportointi henkilökohtaisen avun työnantajamallin mukaisten palkkojen sijaismaksajana toimiminen: palkkojen käsittely, hallinnointi ja arkistointi Palkkionsaajan tulisi pystyä täyttämään esimerkiksi tarvittavia tietoja järjestelmään itsenäisesti omalla päätelaitteella Järjestelmän tulisi pystyä nostamaan hyvinvointialueen työntekijälle kriittiset tiedot, esimerkiksi omaishoitajan käyttämättömät vapaat Palveluntuottajalla tulee olla osaaminen kehittää järjestelmää hyvinvointialueen ja käyttäjien näkökulmista toimintaympäristön muutokset (kuten turvallisuus, riskienhallinta ja mahdolliset lainsäädäntömuutokset) huomioiden. Hankinnasta kiinnostuneita Palveluntuottajia pyydetään ilmoittamaan kiinnostuksensa hankintaa kohtaan vastaamalla Webropol-kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/80821E4AACA0F91B Kiinnostuksen ilmaiseminen tietopyyntöä kohtaan ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue ei sitoudu toteuttamaan hankintaa, vaan päätös mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään tietopyynnön myötä saatujen tietojen ja mahdollisesti toteutettavan erillisen markkinakartoituksen jälkeen. Tietopyyntöön tulee vastata viimeistään 28.8.2023 kello 12:00 mennessä. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue varaa itselleen oikeuden valita markkinavuoropuheluun kutsuttavat yritykset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset