This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-12-20
Ilmoituksen numero2022-115821
TED numero2022/S 248-719183
OstajaorganisaatioValtioneuvoston kanslia (0245975-5 )
Snellmaninkatu 1 A
FI-00170 Helsinki
http://www.vnk.fi
Hankinnan otsikkotiedotValtioneuvoston kanslia - [Luokka 1/2] Toimitilakalusteet 2021–2025 (DPS) - Valtioneuvoston kanslia Etelä-Esplanadi 6 kalusteiden hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio225 898 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen225 898 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52533/notice/115821/overview
Originaali JSON tietue115821.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankintayksikkönä toimiva valtioneuvoston kanslia pyytää tarjoustanne Etelä-Esplanadi 6, Helsinki toimipisteen kalusteista ja kalustamiseen liittyvistä tuotteista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Tämä tarjouspyyntö perustuu Hansel Oy:n Toimitilakalusteet 2021–2025 (DPS) dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä ”DPS”). Tarjouspyyntö koskee DPS:n [luokkaa 1: Kalusteet tavarahankintana. Hankittavien tuotteiden ja palveluiden vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarjouspyynnön liitteissä: Liite 1a dpsn kohde luokka 1 kalusteet tavarahankintana Liite 2a dpsn ehdot luokka 1 kalusteet tavarahankintana Liite 3 Tuotteiden vähimmäisvaatimukset Liite 4 Hintalomake Liite 5 Tietoturvavaatimukset Liite 6a JYSE 2014, päivitetty 4/2022 Liite 7 Hankintasopimusmalli Liite 8 Alihankkijat (täytettävä) Liite 9 Handi -palvelun kuvaus Liite 10 turvallisuussopimusmalli Liite 11 visuaalinen ilme Tämä hankinta on projektihankinta. Hankinta on jaettu kuuteen (6) osa-alueeseen: - kalusteet - sohvat, rahit ja vuoteet - bankettituolit ja taittojalkapöydät - irtovalaisimet - verhot - matot ja tekstiilit Tarjoaja voi tarjota yhteen tai useampaan tai osa-alueeseen. Arvio kalustettavan tilan aikataulusta Maailmantilanteen ja koronapandemian vaikutuksen vuoksi aikatauluun tehdään varaus. Kalusteiden tulee olla asennettavissa alustavasti remontin valmistuttua tammikuun 2023 alusta. Toimitusten ja asennusten tulee olla tehtynä helmikuun 2023 loppuun eli viikon 9/2023 loppuun mennessä. Tilaaja varaa oikeuden mahdollisiin remontin viivästymisestä aiheutuviin toimitusajan muutoksiin. Tarkempi toimitusaika sovitaan erikseen. Tilaajan toimitiloihin tulevista henkilöistä tehdään ennen töiden alkua turvallisuusselvitys (suppea) sekä henkilön tulee allekirjoittaa vaitiolositoumus. Tilaajan toimitiloissa työskentelevien toimittajan edustajien tulee pystyä kommunikoimaan suomen tai englannin kielellä. VNK:n tavoitteena on hankkia ympäristöystävällisiä ja vastuullisesti tuotettuja kalusteita ja muita tuotteita. Hankinnan ennakoitu sitoumukseton arvo on noin 500 000 - 600 000 euroa. Edustustilan halutaan tukevan Suomen maakuvaa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääToimistokalusteet (39130000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutHuonekalut (39100000)
Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000)
Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000)
Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000)
Kokoushuoneiden kalusteet (39153000)
Sisustussuunnittelupalvelut (79932000)
Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000)
Jätteenkierrätyspalvelut (90514000)
Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000)
Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Sisustuspalvelut (79931000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2022-10-19
SopimusnumeroVN/18937/2022
MyyjätMartela Oyj (FI),  0114891-2