This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-04-01
Ilmoituksen numero2022-097575
TED numero
OstajaorganisaatioMikkelin kaupunki (0165116-3 )
PL 33
FI-50101 Mikkeli
http://www.mikkeli.fi
Hankinnan otsikkotiedotRistiinan kirjaston kalustaminen
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio85 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/68353/notice/97575/overview
Originaali JSON tietue97575.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohde ja laajuus: Tarjottavien kalusteiden tulee olla kestäviä. Kalusteratkaisujen toteutuksessa tulee ottaa huomioon lisäksi ergonomia, ekologisuus, esteettisyys, esteettömyys ja akustiset olosuhteet sekä tilojen viihtyisyys, järjestys ja siisteys. Kalustettavissa tiloissa tuotetaan asiakkaille ja ryhmille monipuolisia kirjastopalveluita (mm. lainaus-palautus-tiedonhaku-opastus- ja neuvontapalveluita sekä tiloja kokoontumisille, opiskelulle ja oleskeluun). Tilassa tarjotaan myös valtiohallinnon etäasiointipalveluita (mm. Kela, TE-toimisto, Vero), kaupungin omia asiointi- ja maksupalveluita (ASPA, Kansalaisopisto, Liikuntatoimi jne.), sekä viikoittain rakennusvalvonnan lähiasiakaspalvelua. Hankinnan tavoite ja vähimmäisvaatimukset: Kalusteratkaisujen toteutuksessa tulee ottaa huomioon kalusteiden kestävyys, ergonomia, ekologisuus, esteettisyys, esteettömyys, akustiset olosuhteet, tilojen viihtyisyys, järjestys ja siisteys. Kalusteissa tulee huomioida melua vähentävät ratkaisut. Kalusteiden tulee olla kestäviä ja helposti puhdistettavia. Käänteinen kilpailutus: Hankinta toteutetaan käänteisenä kilpailutuksena ns. ”ranskalainen urakka”. Hankittavan kalustuksen ja siihen liittyvän muun tarjoukseen sisältyvän sisustuksen tulee olla hinnaltaan kahdeksankymmentäviisi tuhatta (85 000) euroa, alv 0 %. Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi (1) toimittaja. Tarjoajan tulee nimetä tarjouksessa projektihenkilö, joka huolehtii ja avustaa kirjaston henkilökuntaa kalustuksen lopullisen tilauksen yhteydessä. Valitun toimittajan kanssa tehdään hankinnasta erillinen hankintasopimus. Toimittajan projektihenkilön tulee hankintasopimuksen allekirjoittamisen jälkeen yhdessä tilaajan nimeämän työryhmän kanssa viimeistellä lopullinen tilaus ja kalustussuunnitelma. Kalusteiden lopulliset värivalinnat tehdään tilausvaiheessa. Tilaajalla on oikeus täydentää tai supistaa tilattavien kalusteiden määrää +- 10 % tarjotusta määrästä. Lopullisessa tilauksessa tilaaja pidättää itsellään oikeuden vaihtaa yksittäisiä tuotteita, värimaailmaa ja/tai verhoilumateriaaleja, mikäli katsoo siihen olevan asianmukaiset perustelut. Toimitusosoite: Mäkitie 30, 52300 RISTIINA Aikataulu: Toimitusaika on merkittävä niiden tuotteiden osalta, jotka vaikuttavat kirjaston käyttöönottoon; tuotteiden tulee olla paikoilleen asennettuna 15.8.2022 mennessä. Toimitusehto: TOP Ristiinan kirjasto vapaasti paikoilleen asennettuna, vakuutettuna toimittajan lukuun ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Takuuaika ja takuuehdot: Kaikilla kalusteilla ja niihin käytettävillä materiaaleilla tulee olla vähintään 60 kk takuu. Takuun tulee koskea kaikkia tuotevirheitä sekä kuljetus- ja laatuvirheitä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääHuonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset