This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-02-21
Ilmoituksen numero2022-093890
TED numero2022/S 040-100619
OstajaorganisaatioIstekki Oy (2292633-0 )
PL 4000
FI-70601 Kuopio
http://www.istekki.fi
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ Alueellinen sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/65942/notice/93890/overview
Originaali JSON tietue93890.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTIETOPYYNTÖ – Alueellinen sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmä Tietopyynnön tarkoituksena on kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa tulevaa kilpailutusta varten. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys mahdolliseen myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle. Tulevan kilpailutuksen onnistumisen varmistamiseksi olisi kuitenkin tärkeää, että tarjoajat antaisivat hankintayksikölle mahdollisimman laajasti pyydettyjä tietoja. Tietopyyntö ei velvoita Istekki Oy:tä toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä tai sen liitteissä kuvatulla tavalla ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta. Tällä tietopyynnöllä selvitetään sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmien markkinatilannetta, toiminnallisia ja teknisiä ominaisuuksia, toimittajien hinnoitteluperiaatteita sekä hintatasoa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyynnön tekemisestä tai mahdollisiin tietopyyntöön liittyviin esittelytilaisuuksiin osallistumisesta. Tietopyynnön kohteena on Istekki Oy:n hankinnassa oleva alueellinen sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmä. Hankittavan järjestelmän tulee perustua sosiaalihuollon palvelutehtäväluokituksen mukaiseen toimintamalliin ja pystyä liittymään Sosiaalihuollon asiakastiedon arkistoon määriteltyjen vaatimusten mukaisesti. Järjestelmän alueellinen laajuus tarkoittaa 1.1.2023 käynnistyvien hyvinvointialueiden määrittämää aluejakoa. Istekki Oy tulee tarjoamaan järjestelmää palveluna asiakasomistajilleen, joita ovat mm. muodostuvat hyvinvointialueet. Tärkeää on yhtenäinen, toimintavarma ja sosiaalihuollon prosesseja tukeva hallintaketju, jossa hyvällä käytettävyydellä voidaan säästää henkilötyötä. Tietopyynnöllä kartoitetaan toimittajien valmiuksia tarjota ratkaisuja, jotka sisältävät tarvittavat toiminnallisuudet sekä järjestelmäriippumattomat rajapinnat toimialan muihin tietojärjestelmiin. Mahdollisesti tulevan hankinnan laajuus sekä hankinnan osapuolet täsmentyvät tietopyynnön ja tarjouspyynnön valmistelun edetessä. Sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmän vaatimusmäärittely ja hankinnankohteen kuvaus lähetetään kommentoitavaksi sähköpostitse tähän Tietopyyntöön vastanneille. Lisäohjeet kohdassa "VI.3) Lisätiedot": JÄRJESTELMÄÄN LIITTYVÄT TARPEET Seuraavassa on toimintaympäristössä tunnistettuja toiminnallisia ja teknisiä tarpeita, joihin haetaan ratkaisua. Tarpeet kuvataan tarkemmin sähköpostitse toimitettavissa dokumenteissa (tarjouspyyntöluonnos liitteineen). Järjestelmän tulee tukea ja ohjata sosiaalihuollon asiakasprosesseja sekä jakaa asiankäsittelyn jatkumisen kannalta merkittävää asiakastietoa *prosessin tulee olla sujuvaa *tietojen oltava käytettävissä prosessin eri vaiheissa roolipohjaisesti oikeaan aikaan *tehostaa tiedon kulkua toimijoiden välillä *järjestelmältä edellytetään soveltuvuutta ja yhteentoimivuutta keskeisten toimialueen järjestelmien kanssa. *järjestelmän tulee mahdollistaa toiminta 24/7-periaatteen mukaisesti *järjestelmältä edellytetään tuottavuutta tukevia sisäänrakennettuja tilastointi- ja raportointiominaisuuksia
Hankintanimikkeistö (CPV) pääOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset