This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-02-09
Ilmoituksen numero2022-092826
TED numero
OstajaorganisaatioRiihimäen kaupunki (0152563-4 )
Eteläinen Asemakatu 2
FI-11130 Riihimäki
http://www.riihimaki.fi
Hankinnan otsikkotiedotRiihimäen kaupungin markkinointikampanja 2022–2024 (2025)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/65257/notice/92826/overview
Originaali JSON tietue92826.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausRiihimäen kaupunki haluaa lisätä kaupungin vetovoimaa ja tunnettuutta. Tätä varten kaupunki pyytää tarjoustanne markkinointikampanjasta (3+1 vuotta). Näyttävän ja muusta kuntamarkkinoinnista erottuvan kampanjan tavoitteena on tehdä Riihimäki tunnetuksi ja lisätä kiinnostusta kaupunkia kohtaan erityisesti asumisen kuntana. Lisäksi kampanjoiden toivotaan tuovan esille Riihimäen edellytyksiä yritysten sijoittumispaikkana ja matkailukohteena. Markkinointikampanja sisältää markkinointisuunnitelman sekä kampanjamateriaalit, joilla tarkoitetaan tässä yhteydessä esimerkiksi videoita, ilmoitusaineistoja sekä muuta kampanjaa mahdollisesti tukevaa, palveluntuottajan erikseen suunnittelemaa mediasisältöä. Kilpailutuksen kohteena ovat valmiit mediasisällöt sekä niiden laatimiseen ja jakeluun liittyvä suunnittelutyö. Markkinointisuunnitelman tulee sisältää ajatus koko kilpailutusajanjaksosta. Lisäksi vuoden 2022 osalta suunnitelman pitää sisältää myös kampanjan elementit ja aikataulut. Vuoden 2022 ensimmäisten kampanjaelementtien on oltava julkaisukunnossa toukokuussa ennen kesäkuun ensimmäisellä viikolla Riihimäellä järjestettäviä Kansainvälisiä erämessuja. Hankinta kilpailutetaan niin kutsuttuna "ranskalaisena urakkana", jossa kattohinta on määritelty. Kokonaistaloudellinen edullisuus muodostuu kiinteästä hinnasta, jolloin vertailu tapahtuu yksinomaan laadullisilla perusteilla (laadun painoarvo 100). Markkinointikampanjan suunnitteluun ja toteutukseen käytettävissä oleva budjetti vuodelle 2022 on 40 000 euroa (+ alv) ja arvio vuosille 2023 ja 2024 on 30 000 euroa/vuosi. Parhaimmat laatupisteet saanut palveluntarjoaja valitaan palveluntuottajaksi. Sopimuskauden arvioitu aloitusajankohta on 21.03.2022. Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi (1) palveluntuottaja. Katso hankinnan kohteen tarkempi kuvaus liitteestä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C2
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset