This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-01-25
Ilmoituksen numero2022-091225
TED numero2022/S 020-049970
OstajaorganisaatioPieksämäen kaupunki (2048903-4 )
Kauppakatu 1
FI-76100 Pieksämäki
http://www.pieksamaki.fi
Hankinnan otsikkotiedotTurva-auttajakäynnit 368410 / 2021
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio696 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen696 000 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/59522/notice/91225/overview
Originaali JSON tietue91225.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausPäivystysvastuu, hälytyssuunnitelma ja varajärjestelmä Palveluntuottajan jatkuva ympärivuorokautinen päivystysvastuu turvapuhelinasiakkaasta alkaa sen jälkeen, kun tilaaja on toimittanut asiakkaan palvelun edellyttämät asiakastiedot kirjallisena palveluntuottajalle ja turvapuhelin on asennettu sopimuksen mukaisesti. Palveluntuottajan päivystysvastuu asiakkaasta päättyy, kun tilaaja on ilmoittanut asiakkuuden päättymisestä tai asiakkaan ja palveluntuottajan välinen sopimus päättyy / irtisanotaan sopimukseen kirjatulla tavalla. Turva-auttajakäyntien palveluntuottajan tulee toimittaa kuvaus, josta ilmenee hälytyksen vastaanottaminen, yhteistyö julkisten ja yksityisten sosiaali- ja terveyspalvelujen sekä hätäkeskuksen kanssa. Kuvauksessa on esitetty turva-auttajapalvelun kokonaisuuteen liittyvien osapuolten tehtävät ja vastuut. Turvapuhelinpalvelun palveluntuottajalla on edellisten lisäksi vastuu turva-avun dokumentointi- ja raportointisuunnitelmasta. Turva-auttajakäyntien palveluntuottajalla on riittävät varajärjestelyt poissaolojen sekä normaaliolojen poikkeustilanteiden ja valmiuslain (1080/1991) mukaisten poikkeusolojen varalle. Yhteistyön merkitys on tärkeää toimintavarmuuden hallinnassa. Palveluntuottaja ottaa toiminnassaan suositukset huomioon ja pyrkii, niiltä osin kuin se on liiketaloudellisesti perusteltua, täyttämään SOPIVA -suositukset tämän sopimuksen voimassaoloajan. Raportointi ja asiakastietojärjestelmä Turva-auttajakäynneistä pitää muodostaa asiakaskohtainen käyntiraportti, josta selviävät käynnin ajankohta, hälytyksen ja käynnin välinen vasteaika, käynnin tyyppi ja syy sekä tehdyt toimenpiteet. Palveluntuottaja toimittaa raportit tilaajille kahden (2) kuukauden välein ja tarvittaessa pyydettäessä useamminkin. Turva-auttajakäyntien palveluntuottajalta edellytetään asiakastietojärjestelmää, johon tallennetaan palvelun tuottamiseksi välttämättömät tiedot. Niitä ovat asiakkaan nimi, yhteystiedot, tiedot asiakkaan toimintakyvystä ja terveydentilasta sekä mahdollisista erityisistä avun tarpeista, omaisen nimi ja yhteystiedot sekä kotihoidon yhteystiedot. Salassapito Palveluntuottajaa koskevat samat salassapitosäädökset kuin tilaajan palveluksessa olevaa sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstöä. Seuranta Toteutettua toimintaa arvioidaan ja seurataan yhdessä tilaajan ja palveluntuottajan kanssa erikseen sovittavalla tavalla ilman eri korvausta (esimerkiksi kokoukset).
Hankintanimikkeistö (CPV) pääSosiaalityön avopalvelut (85312000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2021-12-28
Sopimusnumero
MyyjätMatti ja Liisa Koti Oy (FI),  1103401-1