This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-12-22
Ilmoituksen numero2021-089137
TED numero2021/S 251-667223
OstajaorganisaatioKuntien Tiera Oy (2362180-3 )
Tammasaarenkatu 1
FI-00180 Helsinki
http://www.tiera.fi
Hankinnan otsikkotiedotAsiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmä kotiin annettaviin palveluihin
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio12 000 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/62908/notice/89137/overview
Originaali JSON tietue89137.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämän hankinnan kautta Tieran tavoitteena on hankkia omistaja-asiakkaidensa käyttöön toiminnallisesti ja teknisesti laajentuva toiminnanohjaus- ja asiakastietojärjestelmä käytettäväksi eri palveluissa julkisella ja yksityisellä sektorilla. Toiminnanohjaus- ja asiakastietojärjestelmän on tehostettava ja optimoitava Tieran omistaja-asiakkaiden palvelun järjestämiseen liittyviä prosesseja, niin että loppuasiakkaaseen kohdistuva välitön työaika lisääntyy merkittävästi sekä asiakas- että organisaatiokohtaisesti. Toiminnanohjaus- ja asiakastietojärjestelmän tulee vastata mahdollisesti muuttuviin palvelun järjestäjävastuisiin, eri asiakkaidemme erityispiirteisiin sekä asiakkaidemme toiveiden mukaiseen palveluiden yhdistämisen arkkitehtuuriin. Toiminnanohjaus- ja asiakastietojärjestelmä sisältää mobiili- ja työpöytäsovelluksen keskitetyn työnjaon ja toiminnan koordinointiin, reaaliaikaiseen tiedonkulkuun, käyntien suunnitteluun, käyntien optimointiin, tilastointiin, kirjaamiseen, raportointiin ja omaisviestintään. Toiminnalliset vaatimukset on tarkemmin esitetty erillisessä tiedostossa. Järjestelmän tulee tukea resurssien tehokasta käyttöä optimoimalla työn suunnittelussa ammattilaisen käyntien ajallisen sijoittumisen ja reittivalinnan. Mobiilisovelluksen tulee olla käytettävissä Android- ja iOS -käyttöjärjestelmiä käyttävillä matkapuhelimilla sekä muilla päätelaitteilla. Järjestelmän avulla halutaan helpottaa ja tehostaa palvelun hallinnollisten tehtävien suorittamista, työn organisointia, kommunikointia sekä hallita päivän aikana tulevia muutoksia. Järjestelmän tulee tarjota resurssien tehokasta kohdentamista palvelevia ominaisuuksia, kuten reitin optimoinnit, vastuuasiakkaat/potilaat, asiakaspalveluun liittyvät erityisvaatimukset ja osaamiset sekä asiakaskäyntien kriittisyydet. Asiakkaaseen, ammattilaiseen ja päivän suunniteltuihin ja suoritettuihin töihin liittyvä tieto tallentuu järjestelmään reaaliaikaisesti. Tietoja muokataan ja käytetään työpöytä- ja mobiilisovelluksilla. Tarkoituksena on tilastoinnin ja kirjaamisen tehostaminen sekä prosessien seurantaan ja kehittämiseen liittyvän raportoinnin kehittäminen. Toiminnanohjausjärjestelmä on pilvipohjainen tietojärjestelmäkokonaisuus SaaS-palveluna (palvelun hallinnointi ja ylläpito ovat Toimittajan palvelimella). Hankinta kattaa toiminnanohjausjärjestelmän/asiakastietojärjestelmän valmisohjelmiston sekä siihen liittyvät palvelut. Palvelun kehitystyö sekä ylläpidon tekninen toteutus hankitaan Toimittajalta. Tilaaja toimii kansallisena ja toiminnallisena kehittäjänä, sekä sisällön tuottajana yhdessä omistaja-asiakkaidensa kanssa. Tilaaja tulee hyödyntämään hankinnan kohdetta tai sen osaa osana omia tuotteistettavia palveluitaan eri käyttäjä- ja asiakassegmenteille. Asiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmän ja muiden järjestelmien välille rakennettavat integraatiot kulkevat Tieran integraatioalustan kautta. Tieran integraatioalustan tehtävänä on yhdistää asiakkaidemme käyttämät järjestelmät toisiinsa Tieran tarjoaman palvelun kautta. Sovellusten välisten integraatioiden avulla alusta tukee nopeaa ja toistettavaa integraatiota uusien kuntaorganisaatioiden liittyessä järjestelmään. Toimivan kokonaisuuden kannalta on tärkeää saada elinkaarensa eri vaiheissa olevat komponentit ja prosessit liittymään toisiinsa. Integraatioalustalla hyödynnetään ohjelmointirajapintoja (API) ja muita integraatiopalveluja, jotka mahdollistavat datan välityksen eri sovellusten, järjestelmien ja tietovarastojen välillä. Hankintamallissa Tiera toimii omistaja-asiakkaidensa yhteisenä valtakunnallisena palvelukeskuksena. Tavoitteena on ratkaisun käyttöönotto Q1/2023.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset