This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-11-24
Ilmoituksen numero2021-087026
TED numero2021/S 231-608878
OstajaorganisaatioOulun kaupunki (0187690-1 )
PL 30
FI-90015 Oulun kaupunki
https://www.ouka.fi/oulu/tilapalvelut/etusivu
Hankinnan otsikkotiedotOulun Tilapalvelut – Nostolaitteiden huoltopalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/61473/notice/87026/overview
Originaali JSON tietue87026.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausOulun Tilapalvelut -liikelaitos järjestää ylläpitotoiminnan Oulun kaupungin julkisissa rakennuksissa ja vuokraa hallintokuntien tarvitsemat toimitilat. Liikelaitos rakennuttaa kaupungin palvelukiinteistöjä sekä järjestää niihin ateria- ja puhtaanapitopalvelut sekä kiinteistönhoidon. Tämän lisäksi Oulun Tilapalvelut tuottaa virastomestari- ja kuljetuspalveluita sekä sisäliikuntalaitosten hoitopalveluita. Oulun Tilapalvelut hakee tällä tarjouspyynnöllä yhteistyökumppaniksi ammattitaitoista palveluntarjoajaa suorittamaan Tilapalveluiden hallinnoimien kiinteistöjen nostolaitteiden huollot/tarkastukset. Palvelun sopimuskausi on 2 + 1 + 1 vuotta. Varsinainen sopimuskausi on 1.3.2022 - 29.2.2024 ja sopimusta on mahdollista jatkaa optiokausille (1.3.2024 - 28.2.2025 ja 1.3.2025 - 28.2.2026). Sopimus jatkuu automaattisesti optiokaudelle, ellei Tilaaja erikseen ilmoita halustaan luopua optiokaudesta viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen kunkin optiokauden alkamista. Tarjoukset pisteytetään tarjouspyynnössä esitettyjen kriteereiden mukaisesti ja parhaat vertailupisteet saanut toimija valitaan sopimuskumppaniksi. Huollot suoritetaan vuosittain (1 kerta / vuosi) liitteellä 1 mainituille laitteille. Jokaiseen huoltoon kuuluu vähintään liitteessä 2 luetellut toimenpiteet. Toimeksisaaja on velvollinen muiden huoltotoimenpiteiden ohella testaamaan kunkin laitteen niin, että laitteen normaali käyttäminen on turvallista. Toimeksisaaja on myös velvollinen haastattelemaan kunkin kohteen käyttäjää ja tekemään riittävät toimenpiteet mahdollisten puutteiden ja vikojen korjaamiseksi. Suoritetuista tarkastuksista ja/tai huolloista tulee toimittaa kiinteistöhoitajan tai pääkäyttäjän kuittaama huoltoraportti Haahtela RES sähköiseen huoltokirjaan, johon huoltoliike saa tunnukset. Huoltoraporteista toimitetaan Tilapalveluille kaksi kertaa vuodessa koontilista, jossa näkyvät huolletut kohteet kootusti. Osa huoltotoimenpiteistä laskutetaan normaalista poiketen ei Tilapalveluilta, vaan kohteen käyttäjältä. Tämä rajapinta käydään läpi yhdessä valitun toimijan kanssa. Muualta kuin Tilapalveluilta laskutettavat työt tulee aina sopia kyseisen työn maksajan kanssa ennen työn/huollon/tarkastuksen suorittamista. Muut mahdolliset tilaajat ovat muita yksiköitä Oulun Kaupungin sisällä. Huoltoliike sopii kohteiden kiinteistönhoitajien kanssa huolloille sopivat ajankohdat. Mikäli palveluntarjoaja huomaa Tilaajan kohteissa muita huoltoa vaativia nostolaitteita, joita ei ole kohdeluettelossa huomioitu, on palveluntarjoaja velvollinen ilmoittamaan laitteista Tilaajalle, jotta Tilaaja voi lisätä laitteen huollon sopimukseen. Liitettä 1 Kohdeluettelo tullaan vielä päivittämään ennen sopimuskauden alkamista. Tilaajalla on oikeus lisätä tai poistaa laitteita ja huoltokohteita palvelusta. Tarjottuihin hintoihin tulee sisällyttää kaikki palvelun tuottamisesta tulevat kustannukset, kuten henkilönostimet ja koekuormituspainot. Matkakorvauksia tai vastaavia ei hyväksytä. Varaosat laskutetaan erikseen. Huoltaja voi suorittaa kohteessa korjauksia 400 euroon (kohde/käynti) asti. Sitä suuremmat korjaustarpeet tulee hyväksyttää kohteen kiinteistömanagerilla ja antaa korjauksen kustannusarvio. Materiaalien osalta tulee tarjouksessa ilmoittaa materiaalien netto + %. Tällä tarkoitetaan materiaalin nettohintaa, jonka päälle Tarjoaja laskuttaa ilmoittamansa prosenttimäärän. Netto + % pisteytetään. Tarjoajalla tulee olla riittävä varaosavalmius, joka sisältää yleisimmin käytetyt varaosat. Sopimusta voivat käyttää myös muut Oulun kaupungin yksiköt. Kiireellisten palvelupyyntöjen vasteaika on yksi vuorokausi, eli työ tulee aloittaa viimeistään seuraavana arkityöpäivänä palvelupyynnön vastaanottamisesta. Yleistä: Palvelussa noudatetaan JYSE 2014 mukaisia sopimusehtoja. Tarjoukset eivät saa sisältää omia ehtoja. Tilaajalla on oikeus hylätä kaikki tarjoukset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääRakennuksen sähkölaitteiden ja mekaanisten laitteiden korjaus ja huolto (50710000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutRakennuksen sähkölaitteiden ja mekaanisten laitteiden korjaus ja huolto (50710000)
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset