This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-11-15
Ilmoituksen numero2021-086347
TED numero
OstajaorganisaatioVAV-konserni (2903526-6 )
Veturikuja 7
FI-01300 Vantaa
http://www.vav.fi
Hankinnan otsikkotiedotVAV/ Kattolumien pudotukset
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio134 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/61034/notice/86347/overview
Originaali JSON tietue86347.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankintayksikön tavoitteena on hankkia yhteistyökumppani Vantaalla sijaitsevien VAV konsernin omistamien asuinkiinteistöjen kattolumien pudotuksiin. Hankinta käsittää VAV Yhtymä Oy:n tytäryhtiöineen omistamien ja täysin hallinnoimien vuokra- asuinkiinteistöjen erillistilauksina suoritettavat kattolumien pudotukset. Kattolumien pudotukset toimitetaan asuin- ja palvelukiinteistöissä. Tilaajan tavoitteena on hankkia lumenpudotuspalvelua, joka on turvallista, tehokasta, ammattitaitoista, joustavaa ja asiakasystävällistä. Vahinkojen ehkäisemiseksi sekä hyvän asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi pudotusten tulee sujua lyhyellä vasteajalla sekä annettujen turvallisuusohjeiden mukaisesti. Näin yhteistyökumppani myötävaikuttaa VAV:n asukkaiden turvallisuuteen, kiinteistöjen käytettävyyteen ja mahdollistaa kiinteistöjen turvallisen ylläpidon läpi talven. Kattolumien pudotukset toteutetaan sopimuksen mukaisin tuntityöhinnoin ja työ kattaa lumen siirtämisen pois kulkuväyliltä. Tilaaja valitsee kahdeksan edullisimman tarjouksen jättänyttä urakoitsijaa, joiden kanssa tehdään sopimukset. Mikäli tarjouksia tulee vähemmän, valitaan kaikki kelpoisuusehdot täyttäneet toimijat. Kilpailun perusteella solmittavat sopimukset eivät tuota urakoitsijalle yksinoikeutta sopimuksissa määriteltäviin palveluihin. Tilaus pyritään kohdistamaan edullisimmalle urakoitsijalle etusijajärjestyksen mukaisesti. Tiedustelu, joka sisältää vastauksen ja työnsuorittamisen määräajan kohdistetaan etusijajärjestyksessä ensimmäiselle. Kun toimittaja hyväksyy työn, tehdään työstä tilaus hankintayksikön toiminnanohjausjärjestelmän (Tampuuri) kautta. Kieltävän vastauksen tapauksessa työn suorittamista pyydetään etusijajärjestyksessä seuraavalta toimittajalta. Mikäli kaksi tai useampi toimittaja antaa tarjouksessa samat hinnat, tilaaja päättää järjestyksen tapauskohtaisesti pyrkien tasapuolisuuteen. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta ja VAV ei sitoudu tarjouspyyntöasiakirjoissa esitettyihin arvioihin hankintamääristä, johtuen hankinnan sääriippuvaisesta luonteesta. Hankintayksiköllä on oikeus tilata töitä pienhankintoina tämän hankinnan ulkopuolelta, mikäli kukaan sopimuskumppaneista ei pysty työtä määräajassa suorittamaan. Palvelu toteutetaan tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. VAV Konsernin omistamat, Vantaalla sijaitsevat kiinteistöt on esitelty liitteessä B Kiinteistöjen perustiedot. Sopimus kattaa myös sopimuskauden aikana valmistuvat uudet tai ostetut kiinteistöt. Tarjoushinta määrää hankinnan etusijajärjestyksen edullisimmasta alkaen. Tarjoajan edellytetään tulkitsevan näitä asiakirjoja lumenpudotustöiden asiantuntijana. Mikäli tarjoaja havaitsee annetuissa tiedoissa puutteellisuuksia, jotka voivat vaikuttaa tarjouksen sisältöön, niistä on tiedusteltava etukäteen (ks. tarjouspyynnön kohta lisätietokysymykset ja lisätiedot). Tarjouksen tekemisestä, kohteiden esittelystä tai muusta menettelyyn osallistumisesta ei makseta tarjoajille korvausta. Hankintayksikkö pidättää oikeuden olla hyväksymättä mitään annetuista tarjouksista. Tarjous tulee tarjoajia sitovaksi, kun Tilaaja on ottanut tarjouksesta selon. Hankintasopimus syntyy vasta kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella. Kansallisen kynnysarvon ylittävässä hankinnassa sopimus voidaan tehdä aikaisintaan 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun tarjoaja on saanut tai hänen katsotaan saaneen päätöksen perusteluineen tiedoksi. Tarjousten käsittelyvaiheet ovat seuraavat: 1. Tarjousten avaaminen (Ei ole julkinen tilaisuus) 2. Tarjoajan soveltuvuuden tarkistaminen 3. Tarjouspyynnön mukaisuuden tarkistaminen (mahdolliset selonottoneuvottelut) 4. Tarjousten vertailu (mahdolliset selonottoneuvottelut) 5. Hankintapäätöksen teko ja päätöksestä ilmoittaminen 6. Sopimusneuvottelut tarvittaessa 7. Hankintasopimuksen solmiminen. Hankintapäätös lähetetään sähköisesti tarjoajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääKiinteistöpalvelut (70000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset