This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-10-20
Ilmoituksen numero2021-084496
TED numero2021/S 207-541793
OstajaorganisaatioLiikenteenohjausyhtiö Fintraffic Oy (2942108-7 )
Palkkatilanportti 1
FI-00240 Helsinki
http://www.fintraffic.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö: Identiteetin ja käyttöoikeuksien hallinta (IAM)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/59821/notice/84496/overview
Originaali JSON tietue84496.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTIETOPYYNNÖN KYSYMYKSET Mikä on tyypillinen tapa ottaa käyttöön identiteettien ja käyttäjätunnusten hallinta? • Kuvailkaa esimerkkiprojekti(e)n laajuutta, käyttöönottoprosessia, projektin päävaiheita ja tyypillistä kestoa Kuvatkaa kokemuksenne identiteetin ja käyttöoikeuksien hallinnan käyttöönottoprojekteista • Projektien laajuus, käyttäjien, järjestelmien ja käyttöoikeuksien määrä, projektin kesto, keskeiset opit Mitä hinnoitteluperiaatteita ja -metriikoita käytätte lisenssien/käyttöoikeuden, projektin ja tuen/jatkuvan palvelun osalta? Kuvatkaa yleisellä tasolla tukemienne ja käyttöönottamienne järjestelmien (tai järjestelmän) kyvykkyydet, esim: • Perustoiminnot ja rakenteet: Identiteetti, käyttöoikeudet, roolit, organisaatio, jne • Tuetaanko autom. provisiointia/deprovisiointia, vahvaa tunnistautumista, tietoturvallisuus... • Myöntöpolut ja -rakenteet, tehtävien hallinta, integraatiot, jne Kuvatkaa järjestelmän erityiset vahvuudet ja tulevaisuuden kehitysalueet. Onko järjestelmästä saatavilla eri tavoin operoitavia versioita • SaaS, Cloud, On-Premise? Miten järjestelmää kehitetään yleisellä tasolla, minkälainen versioiden hallinnan ja tuen politiikka on? • Esim. tuotekehityksen päivityssykli ja toimintamalli ja peruslinjaus erikseen tai asiakaskohtaisesti kehitettävistä asioista? • Mitä/miten versioita tuetaan ja kuinka pitkään? Liittyykö järjestelmän toimintaan joitain rajauksia esim käyttäjien, järjestelmien lukumäärän, käyttöoikeuksien, integraatioiden tai identiteettien hallintapaikkojen (eri AD- tai Azure AD-ympäristöt) osalta? Minkä tyyppisiä hyväksymisketjuja järjestelmä tukee? • Esim. “Esimies + pääkäyttäjä”, “vain pääkäyttäjä”, “vain esimies” Tukeeko järjestelmä sääntöperusteista hyväksymismenettelyä? Mitkä ovat järjestelmän parhaat käytännöt usean kohdejärjestelmän hallinnassa? Mihin teknologioihin järjestelmä perustuu? Tukeeko järjestelmä automaattiprovisiointia/-deprovisiointia? Miten järjestelmässänne on otettu huomioon GDPR ja tietosuoja • Esim. tiedon elinkaari järjestelmässä, henkilötiedot ja niiden hallinta Tukeeko järjestelmä tilapäiskäyttöoikeuksien myöntämistä ja käytön seurantaa? Minkälaista raportointia järjestelmä tukee? Tukeeko järjestelmä voimassaoloaikoja identiteetin ja käyttöoikeuksien osalta? Mitä näkökulmia haluaisitte erikseen tuoda esille identiteetin ja käyttöoikeuksien hallintaan liittyen?
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset