This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-09-20
Ilmoituksen numero2021-082112
TED numero
OstajaorganisaatioEspoon kaupunki (0101263-6 )
PL 640
FI-02070 ESPOON KAUPUNKI
http://www.espoo.fi/hankinnat
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö - Sähköinen osallisuusalusta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/58278/notice/82112/overview
Originaali JSON tietue82112.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINODEN KARTOITTAMISEKSI Hankinnan kuvaus: Espoon kaupungin tavoitteena on olla digitaalisten palvelujen edelläkävijä. Varmistaakseen sähköisten asiointipalvelujen asukas- ja asiakaslähtöisyyden sekä kustannusvaikuttavuuden, Espoon kaupunki on käynnistänyt projektin, jossa kehitetään Espoon sähköisiä asiointipalveluja kaupunkitasoisesti. Projektin yhtenä osa-alueena (ei hankinnan osa-alue) on osallisuusportaali, josta asukkaat löytävät kaupungin eri osallisuuden palvelut yhdestä paikkaa. Espoossa osallisuustyön tavoitteena on, että kaikki espoolaiset voivat osallistua ja vaikuttaa kotikaupunkinsa kehittämiseen. Espoon kaupunki (myöhemmin myös Tilaaja) valmistelee hankintaa digitaalisesta osallisuusalustasta, joka tukisi osallisuuden toteutumista kaupungissa. Osallisuusalustan tulee tarjota työkaluja asukkaiden ja yhteistyökumppaneiden vuorovaikutteiseen osallistumiseen, mm. osallistuvaan budjetointiin, palautteisiin, tapahtumien järjestämiseen, gallup-kyselyihin sekä kehittämishankkeiden kommentointiin läpinäkyvästi. Osallistujan tulee voida seurata prosessien etenemistä, nähdä muiden kommentit tarvittaessa sekä tunnistautua sekä kevyesti että vahvasti, tilanteesta riippuen. Myös karttatoiminnot ovat tarpeellisia. Käytettävyys, saavutettavuus ja visuaalisuus ovat tärkeitä ja palvelu tulee räätälöidä Espoon ilmeeseen. Palvelu toteutetaan kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti). Käyttäjän mahdollisuus muokata omaa näkymäänsä sekä herätteitä on toivottavaa. Ratkaisun tulee tekniseltä toteutukseltaan olla selainpohjainen, tietoturvallinen ja saavutettava. Tavoittelemme modulaarista ja modernia ratkaisua, joka kehittyy tarpeiden muuttuessa. Haemme ratkaisua, joka skaalautuu mobiililaitteille sujuvasti, mutta joka ei edellytä käyttäjältä sovelluksen lataamista. Tavoitteena on aloittaa ratkaisun käyttöönottoprojekti vuoden 2022 aikana. Tietopyyntö: Espoon kaupunki julkaisi tietopyynnön löytääkseen toimittajia, joilla on valmius toimittaa yllä mainittuja digitaalisia osallisuuden ratkaisuja. Sovelluspohjaisia palveluita ei huomioida markkinavuoropuheluun kutsuttaessa. Tällä tietopyynnöllä Tilaaja pyytää ilmoittamaan halukkuudesta osallistua markkinavuoropuheluun, jonka avulla Tilaajan on tarkoitus kartoittaa eri vaihtoehtoja edellä kuvatun ulkoisen palvelun tuottamisesta sekä siihen liitettävistä teknisistä toteutusvaihtoehdoista ja mahdollisista täydentävistä palveluista. Espoo arvioi tietopyynnön vastausten perusteella markkinavuoropuheluun kutsuttavat. Vuoropuheluun ilmoittautumisen yhteydessä tulee toimittaa ratkaisusta tiivis vapaamuotoinen kirjallinen kuvaus, josta käy ilmi, miten ratkaisu vastaa tietopyynnössä esitettyihin tarpeisiin ja mikä on ratkaisun hinnoittelumalli. Tavoitteena on järjestää vuoropuhelut 11.10. – 22.10.2021. Kullekin keskustelulle varataan 1h aikaa. Toivomme, että vastaatte tietopyyntöön mahdollisimman pian, mutta viimeistään 1.10.2021 klo 12.00 mennessä. Vastaus lähetetään osoitteeseen [email protected] JA [email protected]. HUOMIO! Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus, ennakkoilmoitus, tarjouspyyntö tai kutsu neuvottelumenettelyyn, eikä sillä aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinavuoropuheluun liittyvä osallistumispyyntö. Tietoja käytetään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. Tietopyyntö ei velvoita toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla ja Tilaaja voi myös jättää tarjouskilpailun kokonaan toteuttamatta. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido yritystä myöhempään tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta yrityksen asemaan mahdollisessa tarjouskilpailussa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
Aluekoodi
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset