This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-09-07
Ilmoituksen numero2021-081414
TED numero
OstajaorganisaatioPro Kala ry (1000629-7 )
PL 115
FI-00241 Helsinki
https://www.prokala.fi
Hankinnan otsikkotiedotPro Kala ry:n kevään 2022 kampanjoiden suunnittelu ja toteutus
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio200 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/57074/notice/81414/overview
Originaali JSON tietue81414.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausPyydämme tarjoustanne kevään 2022 kalateemapäivän ja teemakuukauden suunnittelusta ja toteutuksesta. Kumpikin kampanja on jo aikaisemmin järjestetty. Nyt etsimme yhteistyökumppania kevään 2022 kampanjoiden toteuttamiseen. Kalakeittopäivä 2022 Pro Kala ry lanseerasi suomalaiseen ruokavuoteen helmikuussa 2018 uuden teemapäivän, Kansallisen kalakeittopäivän. Kalakeittopäivää vietetään vuosittain joka helmikuun toinen tiistai. Helmikuussa, 8.2.2022 vietetään kalakeittopäivää viidennen kerran. Päivän ideana on ollut, että helmikuun toisena tiistaina syödään kalakeittoa, joko kotona, koulussa, työpaikalla tai ravintolassa. Yksin, kaksin tai isommalla porukalla, ja jaetaan kuvia kalakeitoista sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena on, että koko Suomi syö kalakeittoa helmikuun toisena tiistaina. Kalakeittopäivän yhteydessä on järjestetty kisaa parhaasta kalakeittoravintolasta ja kerätty kuluttajien ja ruokavaikuttajien parhaita kalakeittoreseptejä ja julkaistu niistä kuluttajille jaettavia reseptiesitteitä. Kalakeittopäivän teema on vaihtunut vuosittain. Tähän mennessä teemat ovat olleet Kalaa hyviin päätöksiin, Kalaa kaikista keittiöistä, Kaikissa liemissä keitetty ja Kotikeittiön kalakeitto. Toivomme, että Kalakeittopäivä kehittyy, saa uusia muotoja ja innostaa uusia kuluttajia mukaan osallistumaan Kalakeittopäivään. Kalakuu 2022 Keväällä 2021 nimesimme kalalle ja kalaruoalle kokonaisen kuukauden, toukokuun. Ajatuksemme oli, että samaan tapaan, kun tartutaan vegaanihaasteeseen tai lihattoman lokakuun viettoon, toukokuussa valitaan lautaselle kalaa. Teettämiemme kuluttajatutkimusten mukaan suomalaisista yli 90 prosenttia syö kalaa. Suositus syödä kalaa vähintään kaksi kertaa viikossa tunnetaan hyvin ja neljä viidestä kuluttajasta ilmoittaa haluavansa syödä kalaa nykyistä enemmän. Toukokuun teemakuussa tavoitteemme on innostaa suomalaisia tekemän toiveistaan totta, eli syömään kalaa nykyistä useammin ja suositusten mukaisesti vähintään kaksi kertaa viikossa edes yhden kuukauden ajan. Kalakuu on järjestetty vasta kerran. Tavoitteemme on vakiinnuttaa toukokuu Kalakuuksi ja saada kuluttajat laajasti mukaan niin syömään kalaa kuin kertomaan osallistumisestaan sosiaalisessa mediassa. Tavoite Pro Kalan ja toteuttamiemme kampanjoiden tavoitteena on lisätä kalan kulutusta. Haluamme siis saada suomalaiset kuluttajat innostumaan yhä enemmän kalasta ruokaostoksia tai ravintoloissa ruokavalintoja tehdessään. Haluamme myös innostaa kauppoja ja ravintoloita lisäämään ja monipuolistamaan kalatarjontaansa ja tekemään kalan valitseminen asiakkailleen helpoksi.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät