This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-07-09
Ilmoituksen numero2021-078702
TED numero2021/S 134-356383
OstajaorganisaatioHelsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä (1567535-0 )
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS)
FI-01770 Vantaa
https://www.hus.fi
Hankinnan otsikkotiedotSiltasairaalan toimistokalusteet
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio2 500 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/48001/notice/78702/overview
Originaali JSON tietue78702.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena ovat toimistokalusteet. Hankinnan kohteeseen kuuluu myös jäljempänä hankinta-asiakirjoissa tarkemmin eriteltyjä palveluita, kuten kalustesuunnittelu ja tilojen kalustaminen sekä vastaavia ja hintalomakkeessa mainitsemattomia kalusteita, joita voidaan hankkia sopimusluonnoksen, sopimuskaudella tarvittavien määrien sekä hankinnan ennakoidun arvon mukaisesti. Tarjouskilpailun tavoitteena on saada yhteistyössä valitun Toimittajan kanssa kalustettua Siltasairaala vaatimusten ja aikataulun mukaisesti toimintakuntoon. Siltasairaala sijaitsee Meilahden sairaala-alueella. Tarjouspyynnössä on yksi kohderyhmä, joka sisältää Tarjoajien vertailussa käytettävät kalusteet. Sen lisäksi tarjouspyynnössä pyydetään tarjoamaan Tarjoajan valikoimassa olevia muita kalusteita ja palveluita tarjousasiakirjoissa tarkemmin määritellyin ehdoin. Tarjoajalla tulee olla valikoimissaan kattava valikoima sekä toimisto- että julkitilakalusteita. Julkitilakalusteilla tarkoitetaan esimerkiksi aulatilaan soveltuvia kalusteita. Päästäkseen tarjousvertailuun on kaikki Liitteessä 1. "Siltasairaalan tarjoushinnat" mainitut tuotteet tarjottava ja niiden on täytettävä ehdottomat vaatimukset. Lisäksi tarjouspyynnössä on eritelty yksityiskohtaisesti erilaisia kriteereitä ja vaatimuksia. Tarjoajan on käytettävä suurta HUOLELLISUUTTA täyttäessään tarjouspyynnön liitteitä ja tehdessään tarjoustaan! Tarjoaja vastaa siitä, että kaikki tiedot ovat oikein. Soveltuvista Tarjoajista valitaan yksi Toimittaja. Valintaperusteena on halvin hinta. Sopimuskauden arvioitu alkamisajankohta on 1.9.2021. Tilaukset tullaan logistisesti suunnittelemaan ja tekemään ensisijaisesti Tilaajan ja valitun Toimittajan projektiorganisaatioiden välillä. Tilaaja hankkii tuotteita tarpeensa mukaisesti. Tilaaja ei sitoudu tiettyyn ostomäärään eikä ole korvausvelvollinen ostomäärän muutoksista sopimuskaudella. Tarjottavia tuotteita ja tarjousta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Tarjouspyyntö koostuu tästä dokumentista sekä seuravista liitteistä: LIITE 1. Siltasairaalan tarjoushinnat.xlsx LIITE 2. Siltasairaalan sopimusluonnos.pdf LIITE 3. JYSE2014_Tavarat_HUS-poikkeukset_2018-11.pdf LIITE 4. JYSE2014_Tavarat_Huhtikuu2017.pdf LIITE 5. Yleinen tietoturvallisuusliite v1.23.pdf LIITE 6. Alihankkijan tiedot_HUS 177_2021.docx LIITE 7. HUS_graafinen_ohje_VÄRIT.pdf LIITE 8. HUS Code of Conduct.pdf LIITE 9a. Siltasairaalan pohja_A103-00t.pdf LIITE 9b. Siltasairaalan pohja_A103-001.pdf LIITE 9c. Siltasairaalan pohja_A103-002.pdf LIITE 9d. Siltasairaalan pohja_A103-003.pdf LIITE 9e. Siltasairaalan pohja_A103-004.pdf LIITE 10. HUS Raportointimalli.xlsx espd_350390.pdf
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset