This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-07-02
Ilmoituksen numero2021-078305
TED numero2021/S 129-342031
OstajaorganisaatioValtioneuvoston kanslia (0245975-5 )

FI- Helsinki
http://www.vnk.fi
Hankinnan otsikkotiedotMeritullinkatu 10 toimistokalusteiden hankinta - Toimistokalusteet 2019-2025 (DPS)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio360 893 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen1 003 552 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/18494/notice/78305/overview
Originaali JSON tietue78305.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankintayksikkönä toimiva valtioneuvoston kanslia pyytää tarjoustanne Meritullinkatu 10, Helsinki toimipisteen toimistokalusteista ja kalustamiseen liittyvistä tuotteista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankittavien tuotteiden ja palveluiden vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarjouspyynnön liitteissä: Liite 1 Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot Liite 2 Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset Liite 3 Tuoteluettelot ja hintalomakkeet VN/4316/2021 (3 kpl: a, b ja c) Liite 4 Tietoturvavaatimukset Liite 5 Turvallisuussopimus Liite 6 Vaitiolositoumus Liite 7 Turvallisuusselvityslomake Liite 8 Handi -palvelun kuvaus Liite 9 Visuaalinen ilme Liite 10 5110-2 Työpistekortti Liite 11 5110-1 Työpisteiden kaapelointiperiaate Liite 12 5110-3 Asiakirjakaapit Liite 13 5110-4 Asiakirjakaapit 6krs käytävä Liite 14 1332-1 Vitriinikalusteet Liite 15 5111-1 Irtokalustepohja 1krs Liite 16 5111-2 Irtokalustepohja 2krs Liite 17 5111-3 Irtokalustepohja 3krs Liite 18 5111-4 Irtokalustepohja 4krs Liite 19 5111-5 Irtokalustepohja 5krs Liite 20 5111-6 Irtokalustepohja 6krs Liite 21 5111-7 Irtokalustepohja 7krs Liite 22 SO1-SO4 sohvienkangassävyt Liite 23 Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot tavarahankinnoissa (JYSE 2014 Tavarat, päivitetty 4/2017) Liite 24 Hankintasopimusmalli Tämä hankinta on projektihankinta. Hankinta on jaettu kahdeksaan (8) osa-alueeseen: - työpöydät ja sermit - työtuolit - säilytyskalusteet - neuvottelupöydät, -tuolit ja pikkutuolit - sohvat - varusteet ja akustiikkapinnat - sisistustekstiilit ja - valaisimet (muut kalusteet ja varusteet) Tarjoaja voi tarjota yhteen tai useampaan tai osa-alueeseen. Arvio kalustettavan tilan aikataulusta, koronapandemian vaikutus aikatauluun varaus. Kalusteiden tulee olla asennettavissa alustavasti remontin valmistuttua syyskuun 2021 alusta eli viikosta 36 alkaen. Toimitusten ja asennusten tulee olla tehtynä syyskuun 2021 loppuun eli viikon 39 loppuun mennessä. Tilaaja varaa oikeuden mahdollisiin remontin viivästymisestä aiheutuviin toimitusajan muutoksiin. Tarkempi toimitusaika sovitaan erikseen. Tilaajan toimitiloihin tulevista henkilöistä tehdään ennen töiden alkua turvallisuusselvitys (suppea) sekä henkilön tulee allekirjoittaa vaitiolositoumus. Tilaajan toimitiloissa työskentelevien toimittajan edustajien tulee pystyä kommunikoimaan suomen tai englannin kielellä. VNK:n tavoitteena on hankkia ympäristöystävällisiä ja vastuullisesti tuotettuja kalusteita ja muita tuotteita.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutHuonekalut (39100000)
Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000)
Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000)
Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000)
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2021-06-18
Sopimusnumero
MyyjätKinnarps Oy (FI),  0789249-4 
Input Interior Oy (FI),  2447489-2 
Tila Partnerit Oy (FI),  1017863-8 
Päätös päivämäärä2021-06-16
Sopimusnumero
MyyjätInput Interior Oy (FI),  2447489-2 
Tila Partnerit Oy (FI),  1017863-8 
Päätös päivämäärä2021-06-14
Sopimusnumero
MyyjätTila Partnerit Oy (FI),  1017863-8 
Input Interior Oy (FI),  2447489-2