This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-06-08
Ilmoituksen numero2021-075410
TED numero2021/S 112-295358
OstajaorganisaatioHelsingin kaupungin liikenneliikelaitos (0201256-6 )
Hämeentie 86
FI-00550 Helsinki
https://www.hel.fi/hkl/fi
Hankinnan otsikkotiedotAsiakasovien huolto
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio450 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/53438/notice/75410/overview
Originaali JSON tietue75410.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on Palvelukuvauksessa (liite 1.) tarkemmin määritellyt asiakasovien huolto- ja vikakorjaustyöt puitejärjestelynä HKL:n omistamissa, hallinnoimissa ja kunnossapitovastuunalaisissa kiinteistöissä kantametron alueella Helsingissä. Kohteet ja kiinteistöt ovat erikseen mainittu liitteessä Kohdeluettelo (liite 2). Kohteet saattavat vähentyä tai lisääntyä sopimuskauden aikana. Puitejärjestelyyn valitaan korkeintaan kolme (3) toimittajaa. Asiakasovia on pääsääntöisesti seuraavia tyyppejä: - automaattiset yksi- tai useampilehtiset ovet - liukuovet - laitelistassa mainitut erillislaitteet kuten tasonostimet ja juna-asemien ovet Puitejärjestelyn sopimuskausi on 1.7.2021 - 31.12.2022. Tilaajalla on lisäksi mahdollisuus jatkaa sopimuskautta yhdellä kahden (2) vuoden optiokaudella. Tilaaja tekee erillisen päätöksen optiokauden käyttämisestä ennen sopimuskauden päättymistä. Sopimuksen kokonaisarvo koko kaudella (sopimuskausi + mahdollinen optiokausi) laskennallisesti arvioituna on n. 450.000,00 euroa. Arvioitu määrä ei muodosta Tilaajalle määräostovelvoitetta. PUITEJÄRJESTELYN TOIMINTAMALLI: Tilaajalla on oikeus valita myöhemmin yksilöityihin toimeksiantoihin kokonaistaloudellinen edullisuusjärjestys huomioon ottaen se Palveluntuottaja, jolla on Tilaajan kannalta parhaat edellytyksen toimeksiannon suorittamiseen Tilaajan toiminnan edellyttämän tarpeen ja aikataulun sekä Palveluntuottajan kapasiteetin mukaan. Palveluntuottaja on velvollinen antamaan aina pyydettäessä Tilaajalle kohteesta arvion suunnittelun kustannuksista ja kestosta ennen Tilaajan päätöstä toimeksiannon suorittamisesta. Töissä käytetään pääasiassa tilausmenettelyä, mutta tarvittaessa myös yksittäisestä työstä voidaan laatia kirjallinen suunnittelusopimus. Jos Tilaaja arvioi, ettei Palveluntuottajalla ole mahdollisuutta toteuttaa toimeksiantoa resurssisyistä tai jos tehtävän sisällöstä tai työn kustannusarvioista ei päästä yhteisymmärrykseen, neuvottelut käynnistetään edullisuusjärjestys huomioon ottaen seuraavan Palveluntuottajan kanssa, jolla on parhaat edellytyksen toimeksiannon suorittamiseen Tilaajan edellyttämän tarpeen ja aikataulun mukaan. Edellä kuvatusta toimeksiantojen ohjautumisesta voidaan poiketa tapauskohtaisesti perustellusta syystä, esimerkiksi resurssisyistä tai Palveluntuottajan erityisen asiantuntemuksen vuoksi. Tilaaja voi järjestää Puitesopimuksessa olevien Palveluntuottajien kesken minikilpailutuksen hankittavasta työstä. Minikilpailutuksessa Tilaaja toimittaa yhtäaikaisesti puitejärjestelyyn valituille Palveluntuottajille tarjouspyynnön, jolla Tilaaja pyytää tarjouksia suoritettavista töistä. Minikilpailutuksen valintaperusteena on kokonaistaloudellisesti edullisin tarjous siten, että kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on hinnaltaan halvin. Kaikki muut minikilpailutuksen ehdot hintaa lukuun ottamatta on määritelty tässä tarjouspyynnössä. Tilaaja edellyttää, että Palveluntuottaja ymmärtää ja tuntee palvelun kohteen erityispiirteet (työskentelyolosuhteet, turvallisuusohjeet ym.) siten, että pystyy arvioimaan työhön käytettävät resurssit oikein.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1
Pääasiallinen suorituspaikkaHelsinki ja Espoo

Sopimukset