This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-05-12
Ilmoituksen numero2021-073414
TED numero
OstajaorganisaatioTampereen kaupunki / Joukkoliikenne (0211675-2 )
PL 487
FI-33101 Tampere
http://www.tuomilogistiikka.fi
Hankinnan otsikkotiedotJoukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimus (pienhankinta, erityisalat)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/53486/notice/73414/overview
Originaali JSON tietue73414.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystutkimuksen hankinta Tampereen kaupungin joukkoliikenneyksikön käyttöön. Hankinnan kohteina ovat jalkautuvan asiakastyytyväisyystutkimuksen, sähköisen kyselylomakkeen ja raportointijärjestelmän hankinnasta. Lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu pakollinen optio bränditutkimuksesta. JALKAUTUVA ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS Jalkautuvalalla asiakastyytyväisyystutkimuksella tarkoitetaan joukkoliikennevälineissä linjakohtaisesti toteutettavaa kyselylomakkeen avulla tehtävää jalkautuvaa asiakastyytyväisyystutkimusta. Asiakastyytyväisyystutkimusta tehdään kuukausittain ennalta määritetyillä linjoilla ja ennalta määritettyinä ajankohtina. Tutkimusten tuloksia käytetään asiakastyytyväisyyden seurantaan, liikennepalvelujen kehittämiseen ja liikennöintisopimuksiin sisältyvien kannustepalkkioiden maksuperusteisiin. Vastausten keräämisen tulee tapahtua joukkoliikennevälineessä ja kohdistua kyseiseen matkaan. Kuukausittain asiakastyytyväisyyttä mitataan noin 1500 asiakkaalta eri linjoilta ja eri vuorokauden aikaan. Linjakohtaisesti kerättävä vastausmäärä vaihtelee 30-200 vastaajan välillä riippuen linjan matkustajamääristä. Tutkimusalueeseen kuuluu Tampereen lisäksi Kangasala, Lempäälä, Nokia, Pirkkala ja Ylöjärvi. Tutkimuksen tekeminen ei kuitenkaan edellytä erikseen muihin kuntiin matkustamista, vaan vastaukset on mahdollista kerätä siten, että kyselylomakkeen jakaja nousee Tampereelta kyseistä linjaa kulkevaan joukkoliikennevälineeseen ja palaa sillä takaisin. SÄHKÖINEN KYSELYLOMAKE Hankinnan kohteena olevaa sähköistä kyselylomaketta käytetään jalkautuvan asiakastyytyväisyystutkimuksen rinnalla joukkoliikenteen asiakastyytyväisyystiedon keräämiseen. Sähköiseltä kyselylomakkeelta vaaditut ominaisuudet on kuvattu tarkemmin Hankinnan kohteen kriteerit -välilehdellä ja tarjouspyynnön liitteissä. RAPORTOINTIJÄRJESTELMÄ Hankinnan kohteena olevaa raportointijärjestelmää käytetään asiakastyytyväisyystutkimuksilla, sähköisellä kyselomakkeella ja mahdollisella bränditutkimuksella kerätyn tiedon käsittelemiseen ja raportoimiseen. Raportointijärjestelmältä vaaditut ominaisuudet on kuvattu tarkemmin Hankinnan kohteen kriteerit -välilehdellä ja tarjouspyynnön liitteissä. Hankinta tehdään kahden vuoden sopimuskaudelle. Sopimuskausi pyritään käynnistämään mahdollisimman pian hankintapäätöksen saatua lainvoiman. Kuitenkin aikaisintaan 1.8.2021. Sopimusta on mahdollista jatkaa tilaajan päätöksellä kahdella yhden vuoden pituisella optiokaudella. Hankinnassa käytetään työllistämisehtoa sosiaalisena kriteerinä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI197