This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-05-04
Ilmoituksen numero2021-072608
TED numero
OstajaorganisaatioTurun kaupunki (0204819-8 )
PL 630 (Käyntiosoite: Linnankatu 31, 2. krs)
FI-20101 Turku
http://www.turku.fi/hankinnat
Hankinnan otsikkotiedotMARKKINAVUOROPUHELUKUTSU, täysautomatisoidun, logiikkaohjatun rengashotellin rakentaminen Turun ammatti-instituutin tiloihin, Tietopyyntö
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/52922/notice/72608/overview
Originaali JSON tietue72608.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä on kutsu markkinavuoropuhelutilaisuuteen täysautomatisoidun, logiikkaohjatun rengashotellin rakentamista Turun ammatti-instituutin tiloihin. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Tämä kutsu ei sido kutsun antajaa tai kutsuun vastanneita. Turun ammatti-instituutti tarvitsee täysautomatisoidun varaston autonrenkaiden säilytykseen. Rengashotelli rakennetaan Turun ammatti-instituutin Peltolan koulutalon yhteyteen osoitteeseen Hamppukatu 2, 20740 Turku. Tyhjä rakennus on valmiina, ja tilassa on sähköt. Rakennukseen on rakennettava tarvittava välineistö. Säilytettävien autonrenkaiden määrä on 50 rengassettiä. Yhdessä setissä on 4 rengasta. Renkaat ovat henkilö- ja pakettiautojen renkaita, ja yleisin halkaisija 80 cm. Jotkut renkaat saattavat olla pienempiä tai suurempia, vaihteluväli on 70-100 cm. Varaston tarkoitus on sekä säilyttää opetusautojen renkaat järjestyksessä yhdessä paikassa, että opet-taa varastoalan opiskelijoille varaston käyttöä, minkä vuoksi tarjouksissa otetaan huomioon myös opetuksellinen näkökulma. Varaston tulee olla täysautomatisoitu ja logiikkaohjattu, jotta oppilaat saavat kokemusta logiikkaohjatun varaston käytöstä. Varastotekniikan tulee sisältää seuraavat toiminnot: - paikkahaku rengaskoon mukaan ohjelmistosta - käyttö tietokoneella ja mahdollisesti puhelimella - raportit varaston tilasta ohjelmistosta - renkaiden urasyvyyden skannaus automaattisesti - automaattinen vanteen ja renkaan kuvaus järjestelmään - QR-koodien tulostus ohjelmasta jokaiselle renkaalle (sis. urasyvyys, renkaiden määrä rengassetissä, paikka varastossa) - RFID- tunnistus - muita mahdollisia toimintoja? Nyt käytössä on Lemonsoft- toiminnanohjausjärjestelmä, jota käytetään tietokoneella. Käyttöönoton yhteydessä tarvitaan ohjelmiston käyttökoulutus koulun opettajille. Jatkossa opettajat vastaavat käytön opettamisesta oppilaille. Koko sopimuskauden ajan on oltava voimassa tekninen tuki ja käyttötuki puhelimitse ja sähköpostilla. Minimitakuuaika on 2 vuotta. Optiona kuorma-autojen renkaiden käsittely ja säilytys samalla järjestelmällä. Renkaiden halkaisija on 1200 cm. Kuorma-autojen renkaita on enintään 20-30 kappaletta. (ei settiä vaan kappalemäärä) Mikäli kuorma-autojen renkaiden käsittely ja säilytys nostaa rakennus- ja käyttökuluja suuremman koon vuoksi, ei kuorma-autojen renkaita käsitellä ja säilytetä tämän järjestelmän avulla. Teams-kokouksessa keskusteltavia tai sähköpostilla vastattavia kysymyksiä: - Mikä on tilan maksimikapasiteetti? - Jos tarvitaan myöhemmin tilaa lisää 20 rengassetille, onko tämä mahdollista? Onko mahdollista kasvat-taa järjestelmää tarvittaessa? - Optiona kuorma-autojen renkaiden käsittely ja säilytys samalla järjestelmällä. Onko mahdollista käsitellä eri kokoisia renkaita samalla järjestelmällä? - Miten kauan järjestelmän rakentamisen arvioidaan kestävän? - mahdollinen säännöllinen huolto ja ohjelmistopäivitykset - Avoin kysymys: mitä muuta mielestänne olisi hyvä huomioida rengashotellin kilpailutuksessa? - Voiko käydä tutustumassa valmiiseen järjestelmään jonkun yrityksen tiloissa? Liitteenä pohjapiirros suunnitellusta varastotilasta C044. Hankinnasta järjestetään markkinavuoropuheluja seuraavasti: Aika: Torstaina 06.05.2021 klo 11:00 – 13:00 välillä sekä tarvittaessa viikolla 19 Paikka: Teams - kokous Pyydämme kaikkia hankinnasta kiinnostuneita ilmoittautumaan halukkaaksi osallistumaan markkinavuoropuheluun keskiviikkoon 05.05.2021 klo 15.00 mennessä (torstain 06.05 Teams- kokoukset) tai 11.05.2021 klo 11:00 mennessä (myöhemmät kokoukset) tarjouspalvelu.fi-portaalin kautta tai suoraan sähköpostitse: [email protected] Vaihtoehtoisesti pyydämme vastauksia tässä ilmoituksessa esitettyihin kysymyksiin sähköpostilla. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on selvittää suunniteltuun hankintaan liittyviä asioita. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Markkinavuoropuhelun perusteella saatavaa materiaalia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinavuoropuhelukutsun tai markkinavuoropuhelun perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido Tilaajaa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C1