This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-04-29
Ilmoituksen numero2021-072114
TED numero2021/S 086-222623
OstajaorganisaatioTurun Kaupunkiliikenne Oy (0204819-8 )
Rieskalähteentie 78
FI-20300 Turku
http://www.turku.fi/hankinnat
Hankinnan otsikkotiedotTurun Kaupunkiliikenne Oy:n linja-autojen huolto- ja korjauspalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio3 600 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/52599/notice/72114/overview
Originaali JSON tietue72114.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on Turun kaupunkiliikenne Oy:n linja-autojen huolto- ja korjauspalvelut. Hankinta on kuvattu osallistumispyynnössä liitteineen. Hankinnan tavoitteena on löytää Tilaajan liiketoimintaa kokonaisvaltaisesti tukeva palvelu, jonka avulla Tilaaja voi keskittyä ydinliiketoimintaansa ja kaluston ylläpito ja huoltovastuu on pääsääntöisesti Palveluntuottajalla. Osallistumishakemuksen lähettäneistä ehdokkaista valitaan kilpailulliseen neuvottelumenettelyyn vähintään kolme (3) ja enintään viisi (5) soveltuvuusvaatimukset täyttävää ehdokasta. Mikäli soveltuvuusvaatimukset täyttäviä osallistumishakemuksia on vähemmän kuin kolme, neuvotteluihin valitaan kaikki soveltuvat ehdokkaat. Mikäli soveltuvuusvaatimukset täyttäviä osallistumishakemuksia on enemmän kuin viisi (5), asetetaan ehdokkaat paremmuusjärjestykseen soveltuvuuden mukaan (Liite 4 - Referenssit). Mikäli saman pistemäärän saaneita ehdokkaita on enemmän kuin viisi (5), hyväksytään kaikki soveltuvat ehdokkaat neuvotteluihin. Kilpailulliseen neuvottelumenettelyyn osallistuvalta palveluntuottajalta odotetaan innovatiivista näkemystä ja esitystä kaluston huolto- ja korjauspalvelujen järjestämisestä tarkoituksenmukaisesti tilaajan tarpeiden mukaisesti. Kaluston tämänhetkinen lukumäärä on 47 linja-autoa. Katso tarkempi kalustolistaus (Liite 1 - Kalustoluettelo) kohdasta Liitteet ja linkit. Kaluston määrä pysynee tulevaisuudessa samansuuruisena, mutta muutokset ovat mahdollisia. Tilaaja ei sitoudu tiettyyn kalustomäärään. Kaluston uudistustarpeen myötä käyttövoimiksi tulee tulevaisuudessa painottumaan sähkö/uusiutuvat energiat. Tämä huomioidaan ehdokkaiden soveltuvuusvaatimuksissa. Kilpailutuksen yleisinä tavoitetiloina ovat: - Yhtiöllä on koko ajan käytettävissään riittävä määrä liikennöintikuntoista kalustoa - Huolto- ja korjaustoiminta on ennakoitavaa ja suunnitelmallista - Huolto- ja korjaustoiminta on läpinäkyvää - Kustannusten, varakaluston määrän, siirtojen ja autovaihtojen minimointi - Vaurioiden ennaltaehkäisy - Tilaajan työtyytyväisyyden lisääntyminen kaluston ollessa kunnossa - Pitkäkestoinen ja luottamuksellinen yhteistyö Hankinnassa käytetään kilpailullista neuvottelumenettelyä, koska hankintayksikön tarpeita ei voida täyttää olemassa olevia ratkaisuja mukauttamatta ja johon kuuluu suunnittelua tai innovatiivisia ratkaisuja. Toimittajalla on yhdeksän (9) kuukauden irtisanomisaika ja Tilaajalla irtisanomisaika on neljä (4) kuukautta. Sopimuksen sopimuskausi alkaa 1.10.2021 (tavoite) ja on määräaikainen 30.9.2026 asti, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena alkuperäisin ehdoin. Mikäli Sopijapuoli haluaa sopimuksen päättyvän määräaikaiseen sopimuskauteen 30.9.2026 eli ennen toistaiseksi voimassa olevan sopimuskauden alkamista, noudatetaan Tilaajan osalta neljän (4) kuukauden irtisanomisaikaa ja Toimittajan osalta yhdeksän (9) kuukauden irtisanomisaikaa. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus voidaan irtisanoa noudattaen Tilaajan osalta neljän (4) kuukauden irtisanomisaikaa ja Toimittajan osalta yhdeksän (9) kuukauden irtisanomisaikaa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C1
Pääasiallinen suorituspaikkaTurku

Sopimukset